Nee.quote:Op zondag 10 november 2019 12:03 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou ja zeg!Kun je het zelf nog bijhouden, of..?
Van harte <3 Ik duim mee
Dit topic even kwijt zijn kan soms ook heel fijn zijn..quote:Op maandag 11 november 2019 00:16 schreef MaJo het volgende:
Dit topic was helemaal uit MyAt gevallen![]()
Cygne wat een knalstreep!!![]()
![]()
ik ga nog harder duimen dan ooit
![]()
Hier helaas geen goed nieuws. Terugplaatsing gehad vorige week maar vandaag ongesteld gewordenbij het ontdooien was er al een gesneuveld dus we hebben ook geen cryo’s meer
op dus naar onze laatste punctie alweer
Deze ronde hadden we 5 embryo’s waarbij er 1 afviel voor het invriezen en 1 de dooi niet overleefde. Het wordt inderdaad de 3e ronde die we nu ingaan.quote:Op maandag 11 november 2019 05:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dit topic even kwijt zijn kan soms ook heel fijn zijn..![]()
Klote van de tp's! Hoeveel embryos hadden jullie deze ronde? Ik ga heel hard duimen voor de volgende ronde! Dat is dan de 3e keer toch? Of inmiddels al de 4e?
Ik zit er wel aan te denken om van verzekering te wisselen, mits het natuurlijk gewoon in het pakket blijft. Ik hou daarom de verzekeringen de komende tijd goed in de gatenquote:Op maandag 11 november 2019 07:47 schreef Arja het volgende:
Ah wat enorm kut zeg, majo! Wat een teleurstelling weer en dan de laatste poging. Is er nog een mogelijkheid voor een 4e poging?
Thanksquote:Op maandag 11 november 2019 08:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
MaJo, wat ongelofelijk shitHet is zo oneerlijk
Wat Barreltje zegt is helemaal waar, soms is het wel fijn om even niet in dit topic te zitten. Ik ga keihard voor je duimen!
![]()
Helaas niet neequote:Op maandag 11 november 2019 10:38 schreef B.ertha het volgende:
Jezus Majo, wat kut weer. Het kan ook gewoon echt niet even meezitten heDikke knuffel
quote:
Sterkte MaJoquote:Op maandag 11 november 2019 00:16 schreef MaJo het volgende:
Dit topic was helemaal uit MyAt gevallen![]()
Cygne wat een knalstreep!!![]()
![]()
ik ga nog harder duimen dan ooit
![]()
Hier helaas geen goed nieuws. Terugplaatsing gehad vorige week maar vandaag ongesteld gewordenbij het ontdooien was er al een gesneuveld dus we hebben ook geen cryo’s meer
op dus naar onze laatste punctie alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |