abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189265181
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:31 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Da's balen! Als ze dat zomaar ineens doen! Ik ga dan ook maar duimen of de 5e poging bij ons in het pakket blijft..... :{

En @:cygne.. wat spannend zo! En fijn dat je nu een omgeving hebt gevonden waarin je wel de zorg kan vragen op een manier die voor jullie goed is.. succes en sterkte met de komende pogingen! :*
Was wel met de kanttekening dat als de 5e poging al gepland stond voor 2019 je dan nog wel door mocht. Ik weet niet.. het idee van 5 pogingen gaf gewoon wat ademruimte. Nouja, hopen dat we überhaupt genoeg hebben aan de 3e poging. En jullie hopelijk geen 5e nodig, Barreltje :*
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
pi_189265239
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:27 schreef Kirb het volgende:
Ik vind het maar spannend met de zorgverzekeringen komend jaar.. Hoop zo dat UMC niet de 4e poging eruit gaat gooien ;( (vorig jaar gooiden ze de 5e poging eruit).
Oei, ben ik ook wel bang voor.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:53:48 #53
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_189270981
Spannend cygne :* wat een bijzondere reactie van de verloskundige, fijn dat je wel een plek hebt gevonden waar je dan wel de zorg/begeleiding die je nodig hebt. Heel veel succes :*
Be happy with the little things in life
pi_189271707
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Spannend cygne :* wat een bijzondere reactie van de verloskundige, fijn dat je wel een plek hebt gevonden waar je dan wel de zorg/begeleiding die je nodig hebt. Heel veel succes :*
Denk dat het de assistente was maar in overleg met de verloskundige/echoscopiste is besloten dat een echo met 6 weken niet geïndiceerd was in dit geval. Terwijl dat volgens mijn arts absoluut wél zo is met een eug in je dossier.
pi_189278524
Wat spannend, Cygne!
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_189326747
Thanks voor de tips! Heb redelijk regelmatige cyclus, tussen 26-28 dagen.
pi_189331766
Wij hebben echt een fijn gesprek gehad in het nieuwe ZH :) volgende stap is een hysteroscopie. Ook nog wat andere testen ingezet op chromosomenonderzoek, stollingswaarden e.d. en dan 2 december weer terug voor uitslagen en een plan. Ik heb er wel vertrouwen in :Y.

@MaJo hoe is het met jou? Heb je de laatste uitslagen binnen? En hoe is het met je moeder? :*

@Gaddle ook al even niet gehoord, hoe gaat het?
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
pi_189342110
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:19 schreef PVS18 het volgende:
Thanks voor de tips! Heb redelijk regelmatige cyclus, tussen 26-28 dagen.
Dat is een goed voorteken <3
Op donderdag 29 mei 2018 14:02 schreef BasOne het volgende:
Het is niet erg om op een familielid verliefd te worden..
pi_189342117
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:03 schreef Kirb het volgende:
Wij hebben echt een fijn gesprek gehad in het nieuwe ZH :) volgende stap is een hysteroscopie. Ook nog wat andere testen ingezet op chromosomenonderzoek, stollingswaarden e.d. en dan 2 december weer terug voor uitslagen en een plan. Ik heb er wel vertrouwen in :Y.

@:Majo hoe is het met jou? Heb je de laatste uitslagen binnen? En hoe is het met je moeder? :*

@:Gaddle ook al even niet gehoord, hoe gaat het?
Heeeel veel succes Kirb!
Op donderdag 29 mei 2018 14:02 schreef BasOne het volgende:
Het is niet erg om op een familielid verliefd te worden..
pi_189443723
Vanochtend IUI gehad, ondanks niet echt super score van zaad.. }:| Uitgelegd dat ik het lastig vind om de strips te interpreteren, volgende keer waarschijnlijk met echo monitoring. Horen we nog.
pi_189444516
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:15 schreef PVS18 het volgende:
Vanochtend IUI gehad, ondanks niet echt super score van zaad.. }:| Uitgelegd dat ik het lastig vind om de strips te interpreteren, volgende keer waarschijnlijk met echo monitoring. Horen we nog.
Toch spannend! Ik ga voor je duimen.
pi_189446200
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef Kirb het volgende:

[..]

Toch spannend! Ik ga voor je duimen.
Dank O+

Nog een vraag.. Hoe doen jullie dat met sporten op dag van IUI?
pi_189446363
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:49 schreef PVS18 het volgende:

[..]

Dank O+

Ik deed de dag van de IUI altijd rustig aan, maar da's puur psychologisch. De arts zei altijd dat je gewoon door mag leven (alleen niet roken/drinken uiteraard).
pi_189447268
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:02 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik deed de dag van de IUI altijd rustig aan, maar da's puur psychologisch. De arts zei altijd dat je gewoon door mag leven (alleen niet roken/drinken uiteraard).
Die psychologie werkt voor mij ook zo ja. Hoe graag ik ook wil sporten, het voelt niet goed.
(check, dat doen we beide sowieso al nooit).
pi_189450094
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:49 schreef PVS18 het volgende:

[..]

Dank O+

Deed ik niet. Anders ook niet trouwens, maar inseminatiedag was gewoon een rustdag.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_189463870
Lieve dames die helaas nog in het vruchtbaarheidstraject zitten.
Ik ben een tijd geleden lid geworden van Freya en ontving vandaag onderstaande uitnodiging voor een e-training. Dit klinkt als een mooie training waarin je zachter wordt voor jezelf en handvatten krijgt om om te gaan met het traject en de bijbehorende dieptepunten. Ook al post ik niet meer in dit topic en heb ik het zelf niet meer nodig, ik wilde het toch even met jullie delen omdat het heel waardevol klinkt.

SPOILER: E-training Zorg voor jezelf
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you need is tea & warm socks
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')