Ik zou het toch even bij je behandelaar vragenquote:Op maandag 16 december 2019 12:38 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.. vraagje..
Ik moest dus de pil slikken om mn eisprong te slikken..
Nu moet ik een echo hebben op dag 12 van mn cyclus. Tel ik dan vanaf de dag dat ik gestopt ben met slikken of vanaf de dag dat ik een bloeding had![]()
Rare vragen in dit topic..
Volgens mij de dag dat je stopte met slikken, maar vraag het voor de zekerheid even naquote:Op maandag 16 december 2019 12:38 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.. vraagje..
Nu moet ik een echo hebben op dag 12 van mn cyclus. Tel ik dan vanaf de dag dat ik gestopt ben met slikken of vanaf de dag dat ik een bloeding had![]()
Dat kan. Ik ben alleen aan het werk en vond het makkelijker om het even hier te vragenquote:Op maandag 16 december 2019 13:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zou het toch even bij je behandelaar vragen
Ja hormoon technisch snap ik dat aan de ene kant wel.. maar ik had dus ook een bloeding 4 dagen later.. en "normaal" begint je cyclus natuurlijk op de eerste dag van je menstruatie..quote:Op maandag 16 december 2019 13:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij de dag dat je stopte met slikken, maar vraag het voor de zekerheid even na
Volgens mij de dag dat je bent begonnen met menstruerenquote:Op maandag 16 december 2019 12:38 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.. vraagje..
De eerste dag van je cyclus is de dag dat je bloeding begon. Maar ik zou het inderdaad even navragen voor de zekerheid.quote:Op maandag 16 december 2019 12:38 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.. vraagje..
Dat vind ik altijd zo onduidelijk. Bij mij rommelt het altijd een dag of drie met bruin slijm, is dat dan de start?quote:Op maandag 16 december 2019 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij de dag dat je bent begonnen met menstrueren
Rood bloed voor 16u stond er in mijn boekje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:06 schreef Gaddle het volgende:
Bij mij werd er gezegd. het is pas een menstruatie als je helder rood bloed hebt. Dat is menstruatie dag 1.
Die van de chocola?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:26 schreef Cygne het volgende:
Ik had gisteren mijn belafspraak met de fertiliteitsarts. Ze belde al om 10 voor 9. 'Ik keek in je dossier en ik was zó blij voor jullie! Zo! Blij!'
Ja, die.quote:
Mnoh wat lief zeg, jullie hebben het enorm goed getroffen met haar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:34 schreef Cygne het volgende:
Ja, die.![]()
Ze heeft wel 5 keer gezegd hoe blij ze was. 'Wat een cadeautje zou dat zijn hè?', zei ze. En ik MOEST haar op de hoogte houden.
Nou inderdaad. Voelt heel persoonlijk en veilig. Zeker in zo'n groot universitair ziekenhuis.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Mnoh wat lief zeg, jullie hebben het enorm goed getroffen met haar.Ik ga voor je duimen maandag! 95%!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |