Als ik het niet bestudeer dan kan ik geen advies geven over hoe en wat. Vergeet niet dat ik recht heb om te worden geïnformeerd, te waarschuwen en aan te moedigen.quote:Op zondag 15 september 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo moeilijk gaat dat niet
quote:Op zondag 15 september 2019 09:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik het niet bestudeer dan kan ik geen advies geven over hoe en wat. Vergeet niet dat ik recht heb om te worden geïnformeerd, te waarschuwen en aan te moedigen.
quote:Op zondag 15 september 2019 02:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:murp leest dit straks rond 8 uur en denkt maar 1 ding;
quote:
quote:
Oh. Was het zo heftig?quote:
Vrijdag was mini-ToT echt jarig en zijn we naar mijn moeder gegaan waar mijn broer ook ff was, en gisteren was het voor de hele vriendenkring van mijn vrouw.quote:Op zondag 15 september 2019 10:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh. Was het zo heftig?
Bovendien: had je vrijdag geen verjaardag? (als dat zo was: gefeliciteerd!)
TotGodquote:Op zondag 15 september 2019 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrijdag was mini-ToT echt jarig en zijn we naar mijn moeder gegaan waar mijn broer ook ff was, en gisteren was het voor de hele vriendenkring van mijn vrouw.
Ze ligt nu nog te slapen, zo zwaar was het!Maar voor haar was het verder wel gezellig, met al die vrienden.
Ik heb me op zich ook wel kunnen vermaken, maar die drukte is gewoon niks voor mij.
Laatste bezoek32 dagen geleden.quote:Op zondag 15 september 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh heeft dus haar mentions uit staan
quote:Op zondag 15 september 2019 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrijdag was mini-ToT echt jarig en zijn we naar mijn moeder gegaan waar mijn broer ook ff was, en gisteren was het voor de hele vriendenkring van mijn vrouw.
Ze ligt nu nog te slapen, zo zwaar was het!Maar voor haar was het verder wel gezellig, met al die vrienden.
Ik heb me op zich ook wel kunnen vermaken, maar die drukte is gewoon niks voor mij.
Waarschijnlijk heeft @Limoentjuh ook de DM meldingen uitstaan.quote:Op zondag 15 september 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof dit niet @Limoentjuhquote:Op zondag 15 september 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi dat het een leuk feestje wasquote:Op zondag 15 september 2019 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk het ja.quote:Op zondag 15 september 2019 10:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft @:limoentjuh ook de DM meldingen uitstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |