IK hoop dat ze dan zelf een dier krijgen govvedomme...ik neem juist geen dieren omdat ik alleen ben..dat kan gewoon niet...quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Vorig jaar was de kat van een collega dood gegaan. Hij was er helemaal kapot van. Uiteindelijk hebben we allemaal een rouwkaart gekregen en moesten we opdraven op de crematie van de kat in een dierencrematorium. En dat terwijl sommige collega's zoiets hadden van "het is maar een dier".
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn honden waren vooral in de tijd dat ik het zo moeilijk had mijn beste vrienden. Ze voelden aan als ik verdrietig was en wat steun kon gebruiken. Mensen die zeggen dat het 'maar een dier is' weten niet waar ze over praten.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
IK hoop dat ze dan zelf een dier krijgen govvedomme...ik neem juist geen dieren omdat ik alleen ben..dat kan gewoon niet...
Kijk eens aan. Ik had er een toppa over geopend:quote:
Men kan veel over dieren zeggen en ze behandelen als stront maar dieren zijn best slim. En als je een band met ze kan opbouwen kunnen ze juist je beste maat worden.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn honden waren vooral in de tijd dat ik het zo moeilijk had mijn beste vrienden. Ze voelden aan als ik verdrietig was en wat steun kon gebruiken. Mensen die zeggen dat het 'maar een dier is' weten niet waar ze over praten.
Dat is godverdomme een lieve hond jonguhquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:29 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Border van mijn pa en ma![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een pose doet hij...quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:29 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Border van mijn pa en ma![]()
![]()
![]()
![]()
Zequote:Op zaterdag 14 september 2019 23:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat een pose doet hij...![]()
![]()
![]()
Maar zo te zien wel een genieter.
Sproet aaaawhquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:24 schreef stokj het volgende:
Kijk eens aan. Ik had er een toppa over geopend:
KLB / Collega's gaan naar begrafenis kat
https://ibb.co/p3FY0dR
Bij ons gaan ze ook mee op vakantie volgende weekquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:27 schreef stokj het volgende:
Men kan veel over dieren zeggen en ze behandelen als stront maar dieren zijn best slim. En als je een band met ze kan opbouwen kunnen ze juist je beste maat worden.
Die maat die met zijn ouders twee leonbergers en een kat hebben: als er geluncht werd kregen de honden en kat ook iets lekkers dat goed voor ze is. Gingen ze boodschappen doen of op vakantie: de honden en kat gaan mee.
Zelfde met de donut. Waar hij ging met zijn gezin, ging de hond mee. Onderdeel van het gezin.
Had je zelf ook vakantie genomen (gezien je jobba)?quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had de eer om op haar te passen toen pa en ma, met vakantie gingen...
Jup op elkaar afgestemd,quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Had je zelf ook vakantie genomen (gezien je jobba)?
Zo zou ik die maat ook omschrijven: dierenvriend en vriend van dieren.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sproet aaaawh
[..]
Bij ons gaan ze ook mee op vakantie volgende week
Wel lief dat ze zo goed zijn voor die beestjes. Kan er niets aan doen, maar ben gewoon een ontzettende dierenvriend. Ik ben echt degene die op een feestje niet met de mensen praat, maar op de grond met de hond ligt te kroelen
Lijken mij echt my kinda peoplequote:Op zaterdag 14 september 2019 23:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo zou ik die maat ook omschrijven: dierenvriend en vriend van dieren.
De eerste keer dat we gingen gamen bij hem thuis met vriendenclubje begon zijn ma tegen me te praten over waar ik woonde enzo. Toevallig woont een kennis van hun hier vlakbij. En opeens begon die ma over gewassen die worden bespoten zodat bijen daar geen schade aan kunnen richten terwijl het juist goed is voor de natuur (ofzoiets). Mij werd duidelijk dat het een dierenfamilie is,
Wel mooi om te zien hoe ze daarmee omgaan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lijken mij echt my kinda people
Kan dat alleen maar waarderen. Zou ook nooit een relatie aan kunnen gaan met iemand die niets om dieren geeft. Want dieren zitten gratis bij mij in het pakket zeg maarquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:47 schreef stokj het volgende:
Wel mooi om te zien hoe ze daarmee omgaan.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan dat alleen maar waarderen. Zou ook nooit een relatie aan kunnen gaan met iemand die niets om dieren geeft. Want dieren zitten gratis bij mij in het pakket zeg maar
Dan gewoon allergiepillen poppenquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:53 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
Moet je niet iemand hebben die allergisch is voor de vacht van dieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |