Als ze nog goed werken waarom zou je dat doen,.,,quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:32 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn nieuwe oortjes zijn binnen. Kan het bijna niet over mijn hart verkrijgen mijn oude weg te gooien
Gewoon doen. Stuk is stukquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:32 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn nieuwe oortjes zijn binnen. Kan het bijna niet over mijn hart verkrijgen mijn oude weg te gooien
Dat was het probleem dus, ze zijn gisteren overleden.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:34 schreef Geerd het volgende:
Als ze nog goed werken waarom zou je dat doen,.,,
ohwquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat was het probleem dus, ze zijn gisteren overleden.
Eens.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
Gewoon fatsoenlijke pils.. Al die onzin
Wat is fatsoenlijk pils dan? Noem eens iets.quote:
Bavaria, HJ, Jupiler bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat is fatsoenlijk pils dan? Noem eens iets.
Waarom zou ik 2x zoveel betalen..na 3 biertjes proef je het toch niet meer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bavaria, HJ, Jupiler bijvoorbeeld
Jupiler vind ik altijd wel lekker. Hertogh Jan ook trouwens.quote:
Bavaria is niet zo duurquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou ik 2x zoveel betalen..na 3 biertjes proef je het toch niet meer.
Ja maar jij valt al over 10 centquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:45 schreef Geerd het volgende:
Waarom zou ik 2x zoveel betalen..na 3 biertjes proef je het toch niet meer.
Veltins zijn die groene blikken van appie toch? Dat is nog wel te doen voor een b merk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
Veltins en oettinger zijn degelijk pils en nog goedkoop ook
Als der 2 benzine pompen staan 1 met 1.50 per liter en 1 met 1.60 per liter,...quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar jij valt al over 10 cent
Huh nee, is gewoon een Duits a-merkquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Veltins zijn die groene blikken van appie toch? Dat is nog wel te doen voor een b merk.
JA Veltins en Oettinger worden ook gewoon aan de tap verkocht in duitsland..vooral veltinsquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
Veltins en oettinger zijn degelijk pils en nog goedkoop ook
Ik tank altijd bij hetzelfde tankstationquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
Als der 2 benzine pompen staan 1 met 1.50 per liter en 1 met 1.60 per liter,...
Ik dacht b-merkquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh nee, is gewoon een Duits a-merk
Bier drink je niet tientallen liters per keerquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als der 2 benzine pompen staan 1 met 1.50 per liter en 1 met 1.60 per liter,...
Op de eindafrekening zie je het verschil welquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bier drink je niet tientallen liters per keer
Of drink jij evenveel liters per maand als je motor benzine slurpt?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op de eindafrekening zie je het verschil wel
Scheelde vroeger niet veel...quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of drink jij evenveel liters per maand als je motor benzine slurpt?
Dat is al heel goed van jequote:Op zaterdag 14 september 2019 16:10 schreef Geerd het volgende:
Achja geen leven hey![]()
nu nog steeds niet maja wel sport als invulling
![]()
Het is prima geluktquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nou sterkte @:Wereldgozer hoop dat je kapper doet wat je wilt en toch een leuk chapsel krijgt waarmee je zonder zelfschaamte over straat kan 👯♂💁🏻♂
Gelukkig is het nu beter?quote:
@Geerd Geerdje ik kwam net bij een wedstrijd @Snorrie tegen. Ze zei dat ik je de groeten moest doen en dat ze een geweldige avond met je had gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja geen leven hey![]()
nu nog steeds niet maja wel sport als invulling
![]()
Achja..was meer beetje ...quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu beter?
En dan heb je een hele kist op en voel je je lekkerquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja..was meer beetje ...
[ afbeelding ]
Honden gefrituurde zooi gevenquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:24 schreef stokj het volgende:
Het is dat ik op tijd klaar was met het eten van een haring, broodje zalmvleugels en portie kibbeling bij Fred de Zeemeeuw want dat tokkiewijf met haar harige hond/dagoe kwam er weer aan. Dit keer bestelde zij twee bakken van 500 gram en gaf één bak aan de hond/dagoe die gretig de kibbeling begon te eten. Maar hij was zo snel klaar met eten dat hij ook dat bak van de tokkiewijf wou eten. Met tegenzin gaf ze het maar. De hond is de baas over de eigenaar.![]()
![]()
Ja dat snap ik ook niet maar deze hond mag het blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Honden gefrituurde zooi geven
Naja hele kist niet natuurlijk gewoon werken..maar was vaak..0045 thuis eerst maar ff biertje, nog een biertje...nou wat ligt er in de koelkast? hopa 2 hamburgers of wat ook in de pan of kip in de oven..nou onder tussen nog een biertje...verder film kijken biertje..0330 nou 1biertje nog 0400 in bed...zo ging het 9 jaar lang ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan heb je een hele kist op en voel je je lekker
quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Honden gefrituurde zooi geven
Mijn honden mogen wel eens één stukje van iets, maar dan alleen als iedereen klaar is met eten. Maar een kilo kibbeling is ook nog eens erg slecht voor honden.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:29 schreef stokj het volgende:
Ja dat snap ik ook niet maar deze hond mag het blijkbaar wel.
Ja, te veel van dat gefrituurd voedsel is niet goed voor hun galblaas.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn honden mogen wel eens één stukje van iets, maar dan alleen als iedereen klaar is met eten. Maar een kilo kibbeling is ook nog eens erg slecht voor honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |