Heb jij dat ook al gedaan?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Je kan haar via Twitter berichtje sturen JR
Of Goodreads
quote:
Eensquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:15 schreef JanCees het volgende:
Arsenal is het feyenoord van Engeland
https://www.instagram.com/lilycreads/quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook zinloos ben ik bang.
Heeft ze geen Instagram?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Je kan haar via Twitter berichtje sturen JR
Of Goodreads
Alleen met een klein beetje meer geldquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:15 schreef JanCees het volgende:
Arsenal is het feyenoord van Engeland
Relatief nietquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen met een klein beetje meer geld
Pics van je tieten?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]mijn Rijm is zwaar ge-ignored.
Jouw rijm produceert bij mij iets teveel slijmquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]mijn Rijm is zwaar ge-ignored.
Gevolgdquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/lilycreads/
Ze mag blij wezen dat ze in Australie woont anders had JR allang in haar billen geknepen als hij haar was tegengekomenquote:
quote:
Jawel, ook relatief. Arsenal is rijk. Zie Feyenoord niet een speler kopen voor een bedrag waarmee Ajax kan winkelen, die zitten gewoon klem. Alleen het mismanagement komt overeen met Feyenoord, maar daar wordt hard aan gewerkt.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze mag blij wezen dat ze in Australie woont anders had JR allang in haar billen geknepen als hij haar was tegengekomen
Feyenoord is ook rijk tov rest van eredivisie op ajax en psv naquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, ook relatief. Arsenal is rijk. Zie Feyenoord niet een speler kopen voor een bedrag waarmee Ajax kan winkelen, die zitten gewoon klem. Alleen het mismanagement komt overeen met Feyenoord, maar daar wordt hard aan gewerkt.
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze mag blij wezen dat ze in Australie woont anders had JR allang in haar billen geknepen als hij haar was tegengekomen
Dat zeker nietquote:
Probeer je me nu te dissen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw rijm produceert bij mij iets teveel slijm
Probeer je eens van je originele kant te laten zien
Dan zal ik reageren
Heel misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:28 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Probeer je me nu te dissen?
Rijmen kun jij niet zonder slissen
Ik verdien wel wat meer respekt
Sowieso ben ik beter gebekt
Trouwens ik moest je nog wat zeggen
Heel je familie zit voor met kechen
Eigenlijk niet zo gek om ze om te leggen
Spit nu wel al die nare zinnen
Hoe moest ik anders deze diss beginnen
Ik ga nu stoppen met deze rijm
Zo na het lezen heb je weer extra slijmDaaaaaaaaaaamn guuuuuuurlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reactie laat lang op zich wachten...quote:
Doeiquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het inhoudsloze uurtje is begonnen zie ik.
Ik haak af.
Keihard m'n best gedaan op die rhyme hoor. Maar nee @JR-Style-93 gaat er gewoon vandoorquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haak af.
Dat is niet handig om in slaap te komen,quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Die reactie laat lang op zich wachten...
Ik heb nu allemaal nare gedachten
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haak af.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:28 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Probeer je me nu te dissen?
Rijmen kun jij niet zonder slissen
Ik verdien wel wat meer respekt
Sowieso ben ik beter gebekt
Trouwens ik moest je nog wat zeggen
Heel je familie zit voor met kechen
[/b][/b]Eigenlijk niet zo gek om ze om te leggen
Spit nu wel al die nare zinnen
Hoe moest ik anders deze diss beginnen
Ik ga nu stoppen met deze rijm
Zo na het lezen heb je weer extra slijmFlatertje sla je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of kwam dit door teveel bier?
Kechies
-
Ik moet je toegeven, zeker waar, geheid
Teveel met Pris omgegaan, dan gaan je benen sneller gespreid“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Welterusten mopquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik ga slapen want ik loop al een poosje te gapen
Niks hoorquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja mijn kind, wat is er aan de hand?
Misschien gaan door mij benen sneller gespreid.quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flatertje sla je hier
Of kwam dit door teveel bier?
Kechies
-
Ik moet je toegeven, zeker waar, geheid
Teveel met Pris omgegaan, dan gaan je benen sneller gespreid
Jammer JR. Waar moeten we het over hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haak af.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Misschien gaan door mij benen sneller gespreid.
Toch gingen de benen van je moeder wijder toen der tijd.
Helaas is het slikken haar minder goed vergaan.
Het bewijs daarvan is jouw bestaan.
Je blijft maar grammarfouten makenquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Misschien gaan door mij benen sneller gespreid.
Toch gingen de benen van je moeder wijder toen der tijd.
Helaas is het slikken haar minder goed vergaan.
Het bewijs daarvan is jouw bestaan.
quote:
Ga je er ook zo 1 schrijven voor je vader?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]dank dank
Alvast een beetje oefenen voor mijn Sint gedichten, jeweetz.
Oke oke, goeie comeback. Kan pris hier nog overheen (huehue)quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blijft maar grammarfouten maken
Geen wonder dat alleen vmbo'ers je willen raken
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je er ook zo 1 schrijven voor je vader?
Hoi vriendquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke oke, goeie comeback. Kan pris hier nog overheen (huehue)
Maar alle vmbo'ers zelfs die van zuid,quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blijft maar grammarfouten maken
Geen wonder dat alleen vmbo'ers je willen raken
Nou jaquote:
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou ja
Ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten.
Ik stond laatst op een boot met een kurk in mijn achterste.
Het rijmt niet maar het dicht wel.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou ja
Ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten.
Ik stond laatst op een boot met een kurk in mijn achterste.
Het rijmt niet maar het dicht wel.
Ik zou wel eens willen wetenquote:
Jouwquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten
Waarom je moeder je niet op heeft gegeten
Een wijs man zei ooitquote:
Pak eens bij dan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit
'Inkakken is bijpakken'
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 14 september 2019 09:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik doe lekker niet mee met jullie gegaap
Hoiquote:Op zaterdag 14 september 2019 09:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik doe lekker niet mee met jullie gegaap
Mooizoquote:
Welke subredditquote:Op zaterdag 14 september 2019 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer even op reddit geweest en nu al geen zin meer.
Ik vergeet altijd wat voor een aids gebruikers het heeft.
Het ging over de cover van een comic. Dus ik denk r/comics of r/Marvel.quote:
Oh lolquote:Op zaterdag 14 september 2019 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging over de cover van een comic. Dus ik denk r/comics of r/Marvel.
Lekker hoor genietenquote:Op zaterdag 14 september 2019 10:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mooizo
Met mij prima, heb nu lekker vakantie
2 mensen die zeggen dat ze de cover mooi vinden. Niet een waarom of iets.quote:
Ja, ga naar de Ardennen, en heb al 3 keer uit eten op de planning staan #viesdikquote:
Mensen wiens intellect en bewustzijn zich (nog) op stripverhaalniveau bevinden kunnen zich dan ook beter bezig houden met stripverhalen dan met wereldpolitiek.quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 mensen die zeggen dat ze de cover mooi vinden. Niet een waarom of iets.
Verder mensen die zeggen dat die verhaallijn geweldig was. Zonder te zeggen waarom.
Mensen die zeggen dat Falcon geweldig is. Zonder te zeggen waarom.
2 mensen die zeggen dat ze het verhaal niet goed vonden omdat de schrijver alleen maar bezig was met Trump afkraken. Gedownvote zodat ze niet meer zichtbaar zijn.
Snap ook niet waar je de toewijding vandaan haalt, wat zijn dat voor nerdsquote:Op zaterdag 14 september 2019 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen wiens intellect en bewustzijn zich (nog) op stripverhaalniveau bevinden kunnen zich dan ook beter bezig houden met stripverhalen dan met wereldpolitiek.
Daar ben je weerquote:Op zaterdag 14 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ga naar de Ardennen, en heb al 3 keer uit eten op de planning staan #viesdik
Bepaald type mens, dezelfde mensen die je op Star Trek conventies ook wel ziet rond schuifelen en dan heb je meestal geen extra schone onderbroek nodig.quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap ook niet waar je de toewijding vandaan haalt, wat zijn dat voor nerds
Snap de verwarring, maar heb zelf niks gevote. De mensen in het topic hadden dat gedaan.quote:
Zo, heb jij me daar even mooi te pakken zeg.quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen wiens intellect en bewustzijn zich (nog) op stripverhaalniveau bevinden kunnen zich dan ook beter bezig houden met stripverhalen dan met wereldpolitiek.
Oh was dit gisterenavond ook zo?quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dit is een optische illusie
Nee hoor, je mocht echt bij mij onder het dekentje. Geen illusie.quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh was dit gisterenavond ook zo?
twitter:urwraum twitterde op woensdag 25-05-2016 om 06:35:45Vannacht alwéér gedroomd over het kontje van mijn in 2013 overleden vader reageer retweet
oh heerlijk zeg, genietenquote:Op zaterdag 14 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ga naar de Ardennen, en heb al 3 keer uit eten op de planning staan #viesdik
Ja precies, daar kijk ik ook altijd erg van opquote:Op zaterdag 14 september 2019 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bepaald type mens, dezelfde mensen die je op Star Trek conventies ook wel ziet rond schuifelen en dan heb je meestal geen extra schone onderbroek nodig.
Maar op een gegeven moment ging het lampje uit? 😄quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, je mocht echt bij mij onder het dekentje. Geen illusie.
Vind voetbalfans van hetzelfde laken een pak hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies, daar kijk ik ook altijd erg van op
Kan niet eeuwig blijven wachten op jou hequote:Op zaterdag 14 september 2019 11:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar op een gegeven moment ging het lampje uit? 😄
Voetbal is geen fictiequote:Op zaterdag 14 september 2019 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind voetbalfans van hetzelfde laken een pak hoor.
het onderscheid tussen fictie en feit is verdwenen onder postmodernisme, door de opkomst van nieuwe media en de zich steeds verder ontwikkelende integratie van het subject in de spektakels van de digitale wereldquote:
Heb je ook wel een punt, was redelijk traagquote:Op zaterdag 14 september 2019 11:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan niet eeuwig blijven wachten op jou he
Belooft niet veel goeds danquote:Op zaterdag 14 september 2019 11:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je ook wel een punt, was redelijk traag
Ja maar je kan nou eenmaal niet de planeten van Star Trek bezoeken of de my little ponies fysiek beminnenquote:Op zaterdag 14 september 2019 11:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
het onderscheid tussen fictie en feit is verdwenen onder postmodernisme, door de opkomst van nieuwe media en de zich steeds verder ontwikkelende integratie van het subject in de spektakels van de digitale wereld
Sjoeltoernooi?quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me alsof ik net naar Sevilla ben gereden en ondertussen een nonstop handjob heb gehad maar ik ga me klaarmaken om te spelen vanmiddag, zin in
quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je goed, kan dat wel waarderen
Maar jij toch zeker wel 😁quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal bejaard.
Wat is er precies ongeloofwaardig? Het legt juist een bom onder de eerdere berichtgeving en onder de relatie tussen hem en Femkequote:
Naar Duitsland gaan om een pistool te kopen terwijl je in Amsterdam woont.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er precies ongeloofwaardig? Het legt juist een bom onder de eerdere berichtgeving en onder de relatie tussen hem en Femke
Voor het werk wat hij doet is het toch niet vreemd dat hij dat in Duitsland fixt?quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar Duitsland gaan om een pistool te kopen terwijl je in Amsterdam woont.
Dan dat pistool een keer gebruiken, jarenlang bij een vriend leggen, terughalen zonder het iemand te zeggen en ineens wordt het gebruikt door zoonlief?
Het klinkt als iets dat JK Rowling zou schrijven.
Ja maar jij schijt al in je broek als je 15 kilometer moet autorijden dus ik denk dat jouw definitie van ongeloofwaardig heel wat lager ligt dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar Duitsland gaan om een pistool te kopen terwijl je in Amsterdam woont.
Dan dat pistool een keer gebruiken, jarenlang bij een vriend leggen, terughalen zonder het iemand te zeggen en ineens wordt het gebruikt door zoonlief?
Het klinkt als iets dat JK Rowling zou schrijven.
Waarom niet gewoon in Amsterdam?quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor het werk wat hij doet is het toch niet vreemd dat hij dat in Duitsland fixt?
Duitsland rijdt stukken lekkerder dan de Randstad.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij schijt al in je broek als je 15 kilometer moet autorijden dus ik denk dat jouw definitie van ongeloofwaardig heel wat lager ligt dan gemiddeld.
Niet eens.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Duitsland rijdt stukken lekkerder dan de Randstad.
Omdat je netwerk niet reikt tot de onderwereld van Amsterdam. Ten minste, ik neem aan dat dat is waar je het dan in Amsterdam zou moeten fixenquote:Op zaterdag 14 september 2019 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in Amsterdam?
Je bent je ervan bewust dat je ook legaal wapens kunt kopen, neem ik aan?quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat je netwerk niet reikt tot de onderwereld van Amsterdam. Ten minste, ik neem aan dat dat is waar je het dan in Amsterdam zou moeten fixen
Ieder zijn ding. Maar als ik de deur uitstap, sta ik al in de file.quote:
In Amsterdam?quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je ook legaal wapens kunt kopen, neem ik aan?
Ik zie je daar al rijden in je 2CV, kunstbloemen op de achterbank, poppetje met groot hoofd van Trump op het dashboard tot de kille neon lampen van een Porsche Panamera opdoemen in je achteruitkijkspiegeltje.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duitsland rijdt stukken lekkerder dan de Randstad.
Je meent dit he onto the next onequote:Op zaterdag 14 september 2019 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crackie, oooooh Crackieeeeee, mooiste vrouw van mijn drooohoomen.
Alles oké daar?quote:
Je woont op een snelweg?quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ieder zijn ding. Maar als ik de deur uitstap, sta ik al in de file.
KaliGodquote:Op zaterdag 14 september 2019 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crackie, oooooh Crackieeeeee, mooiste vrouw van mijn drooohoomen.
Ja leuk dat je het vraagt, met jou?quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alles oké daar?
[..]
Je woont op een snelweg?
Ik ken niet iedere winkel in Amsterdam, maar ik neem aan ja.quote:
Diep dezequote:Op zaterdag 14 september 2019 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Maar als ik de deur uitstap, sta ik al in de file.
Wel een Citroënquote:Op zaterdag 14 september 2019 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie je daar al rijden in je 2CV, kunstbloemen op de achterbank, poppetje met groot hoofd van Trump op het dashboard tot de kille neon lampen van een Porsche Panamera opdoemen in je achteruitkijkspiegeltje.
Ik woon aan de weg die leidt naar de autoweg.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alles oké daar?
[..]
Je woont op een snelweg?
"Alleen sportschutters of jagers mogen bepaalde wapens gebruiken; als zij over de juiste vergunning beschikken en zich houden aan de regels van de Wet wapens en munitie."quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken niet iedere winkel in Amsterdam, maar ik neem aan ja.
Al weet ik niet hoe het precies zit met het nodig hebben van een vergunning als het wapen kennelijk onbruikbaar is gemaakt. Is het dan nog een wapen?
Prima natuurlijk, vakantiequote:Op zaterdag 14 september 2019 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja leuk dat je het vraagt, met jou?
Had ik ook toen ik in Rotterdam woonde, dat is echt kut.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik woon aan de weg die leidt naar de autoweg.
Op vrijdagmiddag staan ze om half 4 voor de deur in de file. Lekker man.
Sowieso is in Rotterdam wonen al niet best.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, vakantie
[..]
Had ik ook toen ik in Rotterdam woonde, dat is echt kut.
Ligt eraan waar in Rotterdam. Kan niemand Charlois aanradenquote:Op zaterdag 14 september 2019 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sowieso is in Rotterdam wonen al niet best.
Ja, dingen als wapens en munitie apart bewaren en dergelijke.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Alleen sportschutters of jagers mogen bepaalde wapens gebruiken; als zij over de juiste vergunning beschikken en zich houden aan de regels van de Wet wapens en munitie."
Ik denk niet dat het soort wapen wat deze knakker had liggen valt onder het soort wapen dat sportschutters of jagers gebruiken. Sowieso was het niet in de functie van sportschutten of jagen.
Je kunt beter gewoon in het Berlijn van Nederland gaan wonen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in Rotterdam. Kan niemand Charlois aanraden
En dat is?quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je kunt beter gewoon in het Berlijn van Nederland gaan wonen.
Rotterdamquote:Op zaterdag 14 september 2019 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon in het Berlijn van Nederland gaan wonen.
Ja nee duidelijk dit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:lange_lans
@:kapiteintje
@:onlogisch
@:atypisch
Ik zou er niet zomaar aan kunnen komen, gok ik.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dingen als wapens en munitie apart bewaren en dergelijke.
Wat voor wapen had deze meneer liggen dan?
Hij heeft toch alleen gezegd dat het was voor een foto was. Een onklaar gemaakt wapen dat alleen voor een foto gebruikt wordt. Zou je daar een vergunning voor nodig hebben?
En ach, als mijn leerlingen eraan kunnen komen, kan een volwassen vent met connecties heus wel aan een wapen komen als hij wil.
Het is in ieder gevallen smullen geblazen tot nu toe.
Waarom steun je de omvolking?quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijd voor boodschappen bij de Turk en dan een milkshake bij de Domino's
Echt he die kut Amerikanen met hun nep pizza's.quote:
Tijd om terug te keren. Tilburg is nu meer genot dan ooit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Tilburg
Echt? Ik vond het altijd een kutstad, norse mensen, geen leuke sfeer. Maar kan veranderd zijn. Geen idee.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd om terug te keren. Tilburg is nu meer genot dan ooit.
Waar woon je nu?
Je herkent het waarschijnlijk niet meer. De laatste 5 jaar vooral enorme stappen gezet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het altijd een kutstad, norse mensen, geen leuke sfeer. Maar kan veranderd zijn. Geen idee.
Nu woon ik vlak bij Breda.
Ben er nog wel eens geweest, want mijn oma woonde er ook. Maar nu al zo'n 3 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je herkent het waarschijnlijk niet meer. De laatste 5 jaar vooral enorme stappen gezet.
Piushaven is een heel stuk beter geworden. Maar beste is wel de spoorzone. Ziet er goed uit, goede sfeer, goede restaurants. Mooi park. En dat centraal in Tilburg.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben er nog wel eens geweest, want mijn oma woonde er ook. Maar nu al zo'n 3 jaar niet meer.
Wat is er zoveel beter aan geworden dan?
Hmm, heb toch vakantie dus misschien er maar weer eens heen. Kijken of het inderdaad beter isquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Piushaven is een heel stuk beter geworden. Maar beste is wel de spoorzone. Ziet er goed uit, goede sfeer, goede restaurants. Mooi park. En dat centraal in Tilburg.
Het is niet zo alom aanwezig zoals de illegale drugs, maar toch aanwezig.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou er niet zomaar aan kunnen komen, gok ik.
Omdat ik een pauper ben en de Lidl ernstig tekortschiet op het gebied van aanbod.quote:
Gewoon zelf pizza maken toch.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt he die kut Amerikanen met hun nep pizza's.
Prima. De kleine is nogal van het uitdagen, maar gaat 99% van de tijd goed.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Heey Kaneel, hoe is het met de katjes?
Haha is goed, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. De kleine is nogal van het uitdagen, maar gaat 99% van de tijd goed.
Ik zal je zo even filmpje sturen van hen samen.
oke, ik zal nog een uur wachtenquote:
Ik heb je weer gemist gentquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:10 schreef dud0r het volgende:
Hoi kiid.
En alle anderen natuurlijk 🥰
Ik jou ook vriend 😍quote:
Lekker 69quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slobberdeslobber, vingertje natmaken en in de anus
Bedankt voor je boekie Kaneelquote:
Die maken het juist heter.quote:
Het heeft even geduurdquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je hebt mijn pens pic dus gekregen
Hoi fitgirlquote:
Groot bestand?quote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Flippie en Flappes is voor mij zo goed als hetzelfde hoor
quote:
Heyquote:
Wel meer dan een beschuitjequote:Op zaterdag 14 september 2019 19:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou met haar wel een beschuitje willen eten
Wel in die outfit dan. In haar gewone kleren is ze denk ik toch minder aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou met haar wel een beschuitje willen eten
Een vriendin.. Jaaa jaaaquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga zo ook fietsen
naar een vriendin
Nog niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze is (nog) niet m'n vriendin dus ja
Cutequote:Op zaterdag 14 september 2019 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze is (nog) niet m'n vriendin dus ja
Tante flippiequote:Op zaterdag 14 september 2019 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, wil nu in je wangen knijpen
dan is het trippeldatequote:Op zaterdag 14 september 2019 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer snobbels ook wat heeft
Nam aan dat de mannen voor haar in de rij zouden staan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer snobbels ook wat heeft
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Kunnen we alvast toekomstige kindernamen bedenken en overleggen
Verschrikkelijk tochquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
zou wat zijn zeg over 10 jaar allemaal kids en dan bij elkaar op bezoek
Sowieso.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nam aan dat de mannen voor haar in de rij zouden staan.
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat WP een leuke oom is wel. Dat de kinderen altijd vragen wanneer ze weer naar oom WP gaan.
Heerlijk vooruitzichtquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
5 jaar, schiet op man.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Is ze niet, maar dat betekent niet dat er geen vrouwen zijnquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat ze bi was.
Hoe oud is ze nu? Jaar of 24?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is ze niet, maar dat betekent niet dat er geen vrouwen zijn
Te oudquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu? Jaar of 24?
Stoer man, vechtenquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goedeavond
Zou niet goed zijn voor mij die kringloop van jouquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
Vandaag Hersenschimmen voor een euro in de kringloop gevonden
hoezo, kost toch allemaal geen reetquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn voor mij die kringloop van jou
Gaat er meer om dat ik dan meer boeken koop dan ik er leesquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoezo, kost toch allemaal geen reet
Ja boeie, dan heb je ze iigquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ik dan meer boeken koop dan ik er lees
Nee ik ga denk ik eerst een keer naar Boekenzolder in Leiden. Daar kan je gewoon gratis boeken fixenquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ja boeie, dan heb je ze iig
wist niet dat dat bestond, hoe werkt datquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:00 schreef Fok-it het volgende:
.
[..]
Nee ik ga denk ik eerst een keer naar Boekenzolder in Leiden. Daar kan je gewoon gratis boeken fixen
http://www.boekenzolderleiden.nl/quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wist niet dat dat bestond, hoe werkt dat
lol die websitequote:Op zaterdag 14 september 2019 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.boekenzolderleiden.nl/
Volgens mij kan je wel donatie geven ofzo als je er bent geweest
Zou me toch wel beetje ongemakkelijk voelen als ik met een tas vol boeken langs de kassa loop zonder te betalenquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lol die website![]()
maar leuk initiatief wel
Goed boek.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
Vandaag Hersenschimmen voor een euro in de kringloop gevonden
Was altijd maximaal 7 boeken ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me toch wel beetje ongemakkelijk voelen als ik met een tas vol boeken langs de kassa loop zonder te betalen
rtquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:04 schreef Fok-it het volgende:
Al ga ik er ook wel boeken inleveren dan. Zijn er paar die ik toch niet lees hier
Bijna deel van Fate uit trouwens.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt
unbearable lightness of being kutboek
quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna deel van Fate uit trouwens.
Dit soort dialogenquote:‘Hoeveel verrekte brothers zijn er bij de zaak betrokken?’ vroeg de redactiechef.
‘Waar heb je het verdomme over?’ zei Fate.
‘Hoeveel klotenikkers hebben een touw om hun nek?’ vroeg de redactiechef.
‘Weet ik veel, ik heb het over een geweldige reportage,’ zei Fate, ‘niet over een opstand in het getto.’
‘Met andere woorden: er komt geen enkele verrekte brother in dit verhaal voor,’ zei de redactiechef.
‘Geen enkele brother, maar wel ruim tweehonderd vermoorde Mexicaanse vrouwen, klootzak,’ zei Fate.
Ik vind het tot nu toe wel echt tophoofdstuk jaquote:
Had hetzelfde ja.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe wel echt tophoofdstuk jaVond Amalfitano erg lastig doorheen te komen
Hadden eerst een mooie locatie in het centrum, maar daar moesten ze weg van de gemeente.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lol die website![]()
maar leuk initiatief wel
Lolquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hadden eerst een mooie locatie in het centrum, maar daar moesten ze weg van de gemeente.
De boekwinkels hadden geklaagd dat het oneerlijke concurrentie zou zijn.
En daarna even `hoofdstukken' van 300+ bladzijdesquote:
Allemaal karma voor jou omdat je zelf nooit een boek openslaat.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:15 schreef I. het volgende:
Gaat het nou verdomme alweer over boeken
Zijn haast romans opzich ja. Weet niet of je dat had meegekregen maar dat was ook in eerste instantie het idee van Bolaņo, uitgeven als vijf aparte boeken (toen hij wist dat hij sterven zou, om financiële redenen dus), zijn familie heeft uiteindelijk besloten dat niet te doen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarna even `hoofdstukken' van 300+ bladzijdes
Ben benieuwd
Je hebt maar 1 boek nodig in je levenquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:15 schreef I. het volgende:
Gaat het nou verdomme alweer over boeken
Ja had ik gelezen inderdaadquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Zijn haast romans opzich ja. Weet niet of je dat had meegekregen maar dat was ook in eerste instantie het idee van Bolaņo, uitgeven als vijf aparte boeken (toen hij wist dat hij sterven zou, om financiële redenen dus), heeft zijn familie besloten niet te doen.
Nou nou nou, nooitquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal karma voor jou omdat je zelf nooit een boek openslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |