Heb jij dat ook al gedaan?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Je kan haar via Twitter berichtje sturen JR
Of Goodreads
quote:
Eensquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:15 schreef JanCees het volgende:
Arsenal is het feyenoord van Engeland
https://www.instagram.com/lilycreads/quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook zinloos ben ik bang.
Heeft ze geen Instagram?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Je kan haar via Twitter berichtje sturen JR
Of Goodreads
Alleen met een klein beetje meer geldquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:15 schreef JanCees het volgende:
Arsenal is het feyenoord van Engeland
Relatief nietquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen met een klein beetje meer geld
Pics van je tieten?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]mijn Rijm is zwaar ge-ignored.
Jouw rijm produceert bij mij iets teveel slijmquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]mijn Rijm is zwaar ge-ignored.
Gevolgdquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/lilycreads/
Ze mag blij wezen dat ze in Australie woont anders had JR allang in haar billen geknepen als hij haar was tegengekomenquote:
quote:
Jawel, ook relatief. Arsenal is rijk. Zie Feyenoord niet een speler kopen voor een bedrag waarmee Ajax kan winkelen, die zitten gewoon klem. Alleen het mismanagement komt overeen met Feyenoord, maar daar wordt hard aan gewerkt.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze mag blij wezen dat ze in Australie woont anders had JR allang in haar billen geknepen als hij haar was tegengekomen
Feyenoord is ook rijk tov rest van eredivisie op ajax en psv naquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, ook relatief. Arsenal is rijk. Zie Feyenoord niet een speler kopen voor een bedrag waarmee Ajax kan winkelen, die zitten gewoon klem. Alleen het mismanagement komt overeen met Feyenoord, maar daar wordt hard aan gewerkt.
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze mag blij wezen dat ze in Australie woont anders had JR allang in haar billen geknepen als hij haar was tegengekomen
Dat zeker nietquote:
Probeer je me nu te dissen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw rijm produceert bij mij iets teveel slijm
Probeer je eens van je originele kant te laten zien
Dan zal ik reageren
Heel misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:28 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Probeer je me nu te dissen?
Rijmen kun jij niet zonder slissen
Ik verdien wel wat meer respekt
Sowieso ben ik beter gebekt
Trouwens ik moest je nog wat zeggen
Heel je familie zit voor met kechen
Eigenlijk niet zo gek om ze om te leggen
Spit nu wel al die nare zinnen
Hoe moest ik anders deze diss beginnen
Ik ga nu stoppen met deze rijm
Zo na het lezen heb je weer extra slijmDaaaaaaaaaaamn guuuuuuurlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reactie laat lang op zich wachten...quote:
Doeiquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het inhoudsloze uurtje is begonnen zie ik.
Ik haak af.
Keihard m'n best gedaan op die rhyme hoor. Maar nee @JR-Style-93 gaat er gewoon vandoorquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haak af.
Dat is niet handig om in slaap te komen,quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Die reactie laat lang op zich wachten...
Ik heb nu allemaal nare gedachten
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haak af.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:28 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Probeer je me nu te dissen?
Rijmen kun jij niet zonder slissen
Ik verdien wel wat meer respekt
Sowieso ben ik beter gebekt
Trouwens ik moest je nog wat zeggen
Heel je familie zit voor met kechen
[/b][/b]Eigenlijk niet zo gek om ze om te leggen
Spit nu wel al die nare zinnen
Hoe moest ik anders deze diss beginnen
Ik ga nu stoppen met deze rijm
Zo na het lezen heb je weer extra slijmFlatertje sla je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of kwam dit door teveel bier?
Kechies
-
Ik moet je toegeven, zeker waar, geheid
Teveel met Pris omgegaan, dan gaan je benen sneller gespreid“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Welterusten mopquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik ga slapen want ik loop al een poosje te gapen
Niks hoorquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja mijn kind, wat is er aan de hand?
Misschien gaan door mij benen sneller gespreid.quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flatertje sla je hier
Of kwam dit door teveel bier?
Kechies
-
Ik moet je toegeven, zeker waar, geheid
Teveel met Pris omgegaan, dan gaan je benen sneller gespreid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |