Hadden het net over je.quote:
Nog nooit zo'n lol gehad op fok als in DTS, dus ik mis het wel. Kan ook geen mooie bolkrijms voor de winnaars meer maken nuquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Hadden het net over je.
Dat ik het dode topicspel niet echt mis.
Maar wel de rijmpjes van moe moe
Grommertquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lol gehad op fok als in DTS, dus ik mis het wel. Kan ook geen mooie bolkrijms voor de winnaars meer maken nu
Ouwe bierdrinkert.quote:
Welk bier?quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben van de week genaaid bij de Appie met mijn bier, dat had in de bonus moeten zijn maar heb gewoon de volle mep afgerekend volgens de bon. Als ik niet zo lui was ging ik er over klagen en mijn 2,80 terug claimen
Gerardus Saison is een prima biertje dat licht van smaak is tov de normale Gerardus biertjes. Zeker aan te raden als je geen zin hebt in een zwaar biertje met stevige afdronk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welk bier?
Zag Gerardus Saison in de Laidel, ga ik eens proberen
Klinkt goed! Maar gulpener stelt nooit teleurquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gerardus Saison is een prima biertje dat licht van smaak is tov de normale Gerardus biertjes. Zeker aan te raden als je geen zin hebt in een zwaar biertje met stevige afdronk.
Brand dubbelbok. Zou 4 eu voor een sixpack moeten zijn, moest goffedomme de volle mep aftikkenquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welk bier?
Zag Gerardus Saison in de Laidel, ga ik eens proberen
Nijnemansquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gerardus Saison is een prima biertje dat licht van smaak is tov de normale Gerardus biertjes. Zeker aan te raden als je geen zin hebt in een zwaar biertje met stevige afdronk.
Gulpener heeft altijd prima biertjes, kun je altijd met een gerust hart meenemen inderdaadquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar gulpener stelt nooit teleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nou, net een nachthoop gedaan en een stevige pint in het glas dus hier gaat het primaquote:
Die bok drink ik later wel, ben nog beetje in zomermodusquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brand dubbelbok. Zou 4 eu voor een sixpack moeten zijn, moest goffedomme de volle mep aftikken.
Ik dacht bij de kassa al dat ik wat veel aftikte (had vrijwel alleen producten in de bonus gekocht) maar had zoiets van "naaaaaaah, dat gaat toch allemaal automagisch, kan nie mis gaan.". Thuis toch de bon er eens bij gepakt en idd, de Brandjes waren voor de volle mep aangeslagen.
Die Saison zag ik ook staan ja. Bij mijn Laidel hebben ze sinds kort de Steam punk IPA niet meer staanDie nam ik regelmatig een blikje of 2 mee.
Ja, dat had ik dus ook, maar omdat ze in de bonus waren kocht ik ze toch maar.quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die bok drink ik later wel, ben nog beetje in zomermodus
Nachtwandelingen kunnen wel lekker zijn als het binnen warm isquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, net een nachthoop gedaan en een stevige pint in het glas dus hier gaat het prima![]()
Wel dadelijk meuren want moe.
Een 'hoop', geen 'loop'quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nachtwandelingen kunnen wel lekker zijn als het binnen warm is![]()
![]()
Ow, ik las weer te snel met mijn slaapdronken hoofdquote:
Komt toch weer in de aanbieding laterquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, maar omdat ze in de bonus waren kocht ik ze toch maar.
Gaat wel goed, slaap alleen beetje kut afgelopen paar dagen maar dat valt te verklarenquote:
Waaraan valt dat te verklaren?quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat wel goed, slaap alleen beetje kut afgelopen paar dagen maar dat valt te verklaren![]()
Hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |