Verhuisd, nieuw bed, nieuwe geluiden etc. Eerste maand ben ik daar vooral 's nachts gevoelig voorquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waaraan valt dat te verklaren?
Ja hier gaat wel chill!
Homo ofzo ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verhuisd, nieuw bed, nieuwe geluiden etc. Eerste maand ben ik daar vooral 's nachts gevoelig voor
Als het jou beter laat slapen dat je moeder geregeld door een homo word genomen dan mag je mij als homo zienquote:
Ah dat is wel stom. Maar je hebt een nieuw huisje?quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verhuisd, nieuw bed, nieuwe geluiden etc. Eerste maand ben ik daar vooral 's nachts gevoelig voor
Oordoppen in en zagen als een malle tochquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, we zijn eindelijk verhuisd uit een studentenhok naar een huisjequote:Op zaterdag 14 september 2019 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is wel stom. Maar je hebt een nieuw huisje?
Oordoppen zitten altijd kut bij mij, daar irriteer ik me meer aan dan wennen aan nieuwe omgevingquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oordoppen in en zagen als een malle toch
Aah nice man.quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, we zijn eindelijk verhuisd uit een studentenhok naar een huisje![]()
[..]
Oordoppen zitten altijd kut bij mij, daar irriteer ik me meer aan dan wennen aan nieuwe omgeving
Ben blij dat ik er niet bij ben iig..veel plezier !!quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het jou beter laat slapen dat je moeder geregeld door een homo word genomen dan mag je mij als homo zien
Hakken en zagenquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oordoppen in en zagen als een malle toch
TOET TOET BOLK BOLK!quote:
Ben er ook super blij mee. Eindelijk een man cave die groter is dan onze vorige woonkamerquote:
Is nog steeds niks hahaquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben er ook super blij mee. Eindelijk een man cave die groter is dan onze vorige woonkamer![]()
Hoe is het met je tuin afgelopen trouwens?
Ik krijg er verstopte oren van maar gebruik ze als ik goed wil slapen toch regelmatig. Dan maar weer naar de doktersassistente om uit te laten spuiten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:51 schreef DerRabbit het volgende:
Oordoppen zitten altijd kut bij mij, daar irriteer ik me meer aan dan wennen aan nieuwe omgeving
Man cave is ook de kleinste van de 2 slaapkamers die we hebben.quote:
2 slaapkamers is wel nice, heb ik ook.quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man cave is ook de kleinste van de 2 slaapkamers die we hebben.
Nu gewoon kleine starterswoning
Ik rijd veel motor, altijd oordoppen in dus misschien per persoon verschillend..quote:Op zaterdag 14 september 2019 02:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg er verstopte oren van maar gebruik ze als ik goed wil slapen toch regelmatig. Dan maar weer naar de doktersassistente om uit te laten spuiten.
"Gebruik je toevallig oordoppen?"
-"Ja, regelmatig, slaap ik beter."
"Ja maar dat kan je beter niet doen hoor! Dan raken je oren eerder verstopt en de gehoorgang is ook licht ontstoken nu!"
-"Kop houden en uitspuiten!en geef maar weer oordruppels mee voor die ontsteking plz
".
Dat is inderdaad een bijkomend probleem van oordoppen idd. Vooral als je gevoelig bent voor het aanmaken van veel slijm in je neus en keel. Dan worden oordoppen ook irritanterquote:Op zaterdag 14 september 2019 02:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg er verstopte oren van maar gebruik ze als ik goed wil slapen toch regelmatig. Dan maar weer naar de doktersassistente om uit te laten spuiten.
"Gebruik je toevallig oordoppen?"
-"Ja, regelmatig, slaap ik beter."
"Ja maar dat kan je beter niet doen hoor! Dan raken je oren eerder verstopt en de gehoorgang is ook licht ontstoken nu!"
-"Kop houden en uitspuiten!en geef maar weer oordruppels mee voor die ontsteking plz
".
Vast wel. Maar bij mij is het gewoon altijd raak als ik een tijd regelmatig oordoppen gebruik. Nu merk ik ook al weer dat mijn rechteroor dicht begint te zitten.quote:Op zaterdag 14 september 2019 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik rijd veel motor, altijd oordoppen in dus misschien per persoon verschillend..
Wel lekker om ruimte te hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2019 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 slaapkamers is wel nice, heb ik ook.
Ik eet de klontjes oorsmeer wel altijd opquote:Op zaterdag 14 september 2019 03:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast wel. Maar bij mij is het gewoon altijd raak als ik een tijd regelmatig oordoppen gebruik. Nu merk ik ook al weer dat mijn rechteroor dicht begint te zitten.
Eigenlijk moet ik een doe-het-zelf setje hebben voor dat uitspuiten of zo
Ik kan in wat voor mijn tweede slaapkamer door moet gaan nog geen Bolke (quote:Op zaterdag 14 september 2019 03:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lekker om ruimte te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |