Post jij wel eens iets waar het woord alt right niet in voorkomt? Wat een dwang neurose zegquote:Op maandag 16 september 2019 18:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klassiekertje in alt-right propaganda
Ja, dit topic bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Post jij wel eens iets waar het woord alt right niet in voorkomt? Wat een dwang neurose zeg
En er nog serieus op in gaan ookquote:Op dinsdag 17 september 2019 07:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, dit topic bijvoorbeeld.
KLB / Bril op hoofd
Maar dat is ook geen alt-right progandatopic
Pas op! Er staat een alt-righter achter je, in de schaduw!quote:Op maandag 16 september 2019 18:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klassiekertje in alt-right propaganda
Naast die salafist?quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:29 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Pas op! Er staat een alt-righter achter je, in de schaduw!
Je bedoeld die ideologie die wereldwijd aanslagen pleegt, decennia al gefinancierd wordt vanuit steenrijke Golfstaten, die honderden miljoenen aanhangers heeft, honderden clubhuizen in NL, die duizenden kinderen in NL wekelijks vergiftigd? Die?quote:
Past zo te horen prima bij een ideologie die graag reactionaire dictaturen inricht en angst voor een andere kutideologie exploiteert om dat doel te bereiken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je bedoeld die ideologie die wereldwijd aanslagen pleegt, decennia al gefinancierd wordt vanuit steenrijke Golfstaten, die honderden miljoenen aanhangers heeft, honderden clubhuizen in NL, die duizenden kinderen in NL wekelijks vergiftigd? Die?
Ja. Al dat gevaar dat ervan uitgaat, die duizenden doden al wereldwijd.quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Past zo te horen prima bij een ideologie die graag reactionaire dictaturen inricht en angst voor een andere kutideologie exploiteert om dat doel te bereiken.
Jij moet eens leren lezen en wat heb ik verder te maken wat vogeltjesdans eroverheen gooit? Mijn stelling is duidelijk en onderbouwd.quote:Op maandag 16 september 2019 21:58 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel lekker hoor, dan vertel je dat de alt right zijn jodenhaat nooit is verloren en dat de holocaustontkenner die de complottheorie van het cultuurmarxisme de wereld in heeft geholpen bevestigd heeft dat ie het letterlijk bij de nazis vandaan getrokken heeft (wat je natuurlijk ook al kon zien bij Breivik, Tarrant en onze Boreale vrienden). En dan krijg je zo'n halfslachtig huichelachtige ontkenning van nee nee dat is een afleidingsmanoeuvre dat is niet de kern van de zaak it's really about ethics in game journalism. En dan komt zo'n vogeltjesdans eroverheen en schopt ie alle ballen het open doel in. Heerlijk.
Okee naftaniel.quote:Op maandag 16 september 2019 21:58 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel lekker hoor, dan vertel je dat de alt right zijn jodenhaat nooit is verloren en dat de holocaustontkenner die de complottheorie van het cultuurmarxisme de wereld in heeft geholpen bevestigd heeft dat ie het letterlijk bij de nazis vandaan getrokken heeft (wat je natuurlijk ook al kon zien bij Breivik, Tarrant en onze Boreale vrienden). En dan krijg je zo'n halfslachtig huichelachtige ontkenning van nee nee dat is een afleidingsmanoeuvre dat is niet de kern van de zaak it's really about ethics in game journalism. En dan komt zo'n vogeltjesdans eroverheen en schopt ie alle ballen het open doel in. Heerlijk.
Zullen we hem/haar bv eens meenemen naar Amsterdam West, Schilderswijk Den Haag, Rotterdam,etc.?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jij moet eens leren lezen en wat heb ik verder te maken wat vogeltjesdans eroverheen gooit? Mijn stelling is duidelijk en onderbouwd.
Misschien weer teveel de hele dag Engels geluld tijdens het Amerikaantje spelen dat je gezellig allerlei Engels erdoorheen gooit?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zullen we hem/haar bv eens meenemen naar Amsterdam West, Schilderswijk Den Haag, Rotterdam,etc.?
Wil je het schoonvegen, dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zullen we hem/haar bv eens meenemen naar Amsterdam West, Schilderswijk Den Haag, Rotterdam,etc.?
Mag, vrij vies daar op die stratenquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je het schoonvegen, dan?
Ach. Schilderswijk wordt dagelijks geveegd door gemeentemedewerkers. Moerwijk achter mag vergaan van de rattenquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
Mag, vrij vies daar op die straten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |