Bedoel je Claudia de Breij? Die zie ik daar wel voor aan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:31 schreef Hippocratos het volgende:
Tja.
Vond het wel grappig laatst. Die vrouw die vaak bij DWDD zit, die cabaratier, ik ben haar naam kwijt, die heeft jarenlang volgehouden dat islam liefde is en hoort bij NL. Tot afgelopen dinsdag, toen Nieuwzuur met het 'nieuws' ( dat ze dat überhaupt nieuws noemen in 2019) dat moslims homo's haten. Ineens was haar mening 180 graden gedraaid, op het moment dat ze haar zorgenkindje beledigen
domme en hypocriete linkse idioten
Ja diequote:Op vrijdag 13 september 2019 19:35 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Bedoel je Claudia de Breij? Die zie ik daar wel voor aan.
Zo'n nimby-type: pro-islam, totdat je met de vervelende consequenties wordt geconfronteerd.
Zag toevallig net nog een interview met lesbische vrouw die ging trouwen in Parijs, en daarbij door politie beveiligd moest worden. Het is maar een anekdote, maar wellicht zit jij onder die steen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:36 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja diewas helemaal over de zeik dat ze haten op homo's, want DAT DOE JE TOCH NIET!!!
Dacht echt, mens onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen 20-25 jaar
Ja, hoe zou dat toch komen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zag toevallig net nog een interview met lesbische vrouw die ging trouwen in Parijs, en daarbij door politie beveiligd moest worden. Het is maar een anekdote, maar wellicht zit jij onder die steen.
quote:
Een interessantere vraag is denk ik meer hoe het in dat hoofd van jou er aan toegaat dat je zo eng bent.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:41 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]![]()
Ten eerste zo'n typische linkse reflex: relativeren, want IN ONZE EIGEN CULTUUR GEBEURT HET OOK HOOR!En dan Parijs als voorbeeld aanhalen, een stad die is verpauperd door massa-immigratie.
Net even gekeken op Google en toen kwam ik dit tegen:quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:36 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja diewas helemaal over de zeik dat ze haten op homo's, want DAT DOE JE TOCH NIET!!!
Dacht echt, mens onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen 20-25 jaar
Eerste reactie:twitter:claudiadebreij twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 09:10:13Maleisische vrouwen krijgen stokslagen voor 'poging tot lesbische seks' https://t.co/3zFZRp4OpM ‘Niet bedoeld als marteling of om de vrouwen te verwonden.’ Oh nee, dan is het echt prima de sharia reageer retweet
twitter:ibizadj twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 17:17:32@claudiadebreij Lieve schat, je was / bent zelf een groot voorstander dit geloof naar Nederland te halen......... of was je dat vergeten? reageer retweet
Ganzen zijn in sommige gevallen nog gevaarlijker dan terroristen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:39 schreef -Chakotay- het volgende:
vrouwen zijn in sommige gevallen zelfs nog gevaarlijker dan moslims
Ga er niet eens meer op in, als je zulke oogkleppen op hebt ben je wat mij betreft niet meer te reddenquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:41 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]![]()
Ten eerste zo'n typische linkse reflex: relativeren, want IN ONZE EIGEN CULTUUR GEBEURT HET OOK HOOR!En dan Parijs als voorbeeld aanhalen, een stad die is verpauperd door massa-immigratie.
Vreselijk ja, al die homo-hatende Jean-Claudes en François'.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zag toevallig net nog een interview met lesbische vrouw die ging trouwen in Parijs, en daarbij door politie beveiligd moest worden. Het is maar een anekdote, maar wellicht zit jij onder die steen.
neequote:Op vrijdag 13 september 2019 19:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ganzen zijn in sommige gevallen nog gevaarlijker dan terroristen.
Heb je een bron waarin Claudia de Breij zegt dat ze groot voorstander is van het naar Nederland halen van de islam?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:43 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Net even gekeken op Google en toen kwam ik dit tegen:Eerste reactie:twitter:claudiadebreij twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 09:10:13Maleisische vrouwen krijgen stokslagen voor 'poging tot lesbische seks' https://t.co/3zFZRp4OpM ‘Niet bedoeld als marteling of om de vrouwen te verwonden.’ Oh nee, dan is het echt prima de sharia reageer retweet
twitter:ibizadj twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 17:17:32@:claudiadebreij Lieve schat, je was / bent zelf een groot voorstander dit geloof naar Nederland te halen......... of was je dat vergeten? reageer retweet
Wat gek, dat gebeurt anders nooitquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zag toevallig net nog een interview met lesbische vrouw die ging trouwen in Parijs, en daarbij door politie beveiligd moest worden.
Ja:quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heb je een bron waarin Claudia de Breij zegt dat ze groot voorstander is van het naar Nederland halen van de islam?
Ja, de homo community moet echt vrezen voor politiek rechtsquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:45 schreef Quotidien het volgende:
Tevens hilarisch om te zien hoe rechts opeens activistisch gaat worden als het om homorechten gaat, alleen om de Islam even een hak te zetten.
Islamextremisten en figuren als ts, wat mij betreft net zo erg.
Gaat om homohaat in het westen. Maakt niet zoveel uit wie dan de aanstichters zijn, of denk je dat een homo het wel prima vindt uitgescholden te worden zolang het door een moslim is?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:45 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Vreselijk ja, al die homo-hatende Jean-Claudes en François'.
Zoals ik eerder vandaag al zei: FvD en PVV figuren zijn de salafisten van Nederland. En ze hebben het zelf niet door.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:45 schreef Quotidien het volgende:
Tevens hilarisch om te zien hoe rechts opeens activistisch gaat worden als het om homorechten gaat, alleen om de Islam even een hak te zetten.
Zolang moslims in grote getalen op homo's blijven haten zullen ze idd niet veel last hebben van rechts.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:47 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja, de homo community moet echt vrezen voor politiek rechts
Kun je die bron ook even hier posten?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:47 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
Linkerrij, nummer 13.
Ik vraag me oprecht af he, krijg jij hulp bij het vegen van je billen of kun je dat al zelf?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zolang moslims in grote getalen op homo's blijven haten zullen ze idd niet veel last hebben van rechts.
Huldequote:Op vrijdag 13 september 2019 19:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vandaag al zei: FvD en PVV figuren zijn de salafisten van Nederland. En ze hebben het zelf niet door.
Ik vraag me oprecht af he, krijg jij hulp bij het vegen van je billen of kun je dat al zelf?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef Hippocratos het volgende:
Op vrijdag 13 september 2019 19:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zolang moslims in grote getalen op homo's blijven haten zullen ze idd niet veel last hebben van rechts.
Moeilijk he, iemand quoten.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af he, krijg jij hulp bij het vegen van je billen of kun je dat al zelf?
Moeilijk he, antwoord geven.quote:
Ik heb mijn licht geschenen, blijf gerust in het donker zitten.quote:
je linkse gal gespuwd bedoel je, jij bent er zeker ook zo een die zichzelf als BN'er op een deuglijst zou laten zetten in de krant dat ze zogenaamd een asielzoeker in huis willen halen. Nou, de enige die dat gedaan heeft en niet op zo'n lijst stond was Annabel Nanninga (FvD), nu jij weer hypocriet linksmenschquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:53 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ik heb mijn licht geschenen, blijf gerust in het donker zitten.
Jij bent dit, jij bent dat. Jij linksmensch.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
je linkse gal gespuwd bedoel je, jij bent er zeker ook zo een die zichzelf als BN'er op een deuglijst zou laten zetten in de krant dat ze zogenaamd een asielzoeker in huis willen halen. Nou, de enige die dat gedaan heeft en niet op zo'n lijst stond was Annabel Nanninga (FvD), nu jij weer hypocriet linksmensch
je linkse gal gespuwd bedoel je, jij bent er zeker ook zo een die zichzelf als BN'er op een deuglijst zou laten zetten in de krant dat ze zogenaamd een asielzoeker in huis willen halen. Nou, de enige die dat gedaan heeft en niet op zo'n lijst stond was Annabel Nanninga (FvD), nu jij weer hypocriet linksmenschquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:53 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ik heb mijn licht geschenen, blijf gerust in het donker zitten.
Weet niet man.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:57 schreef Hallojo het volgende:
Wat zitten jullie te kutten met die quotes man?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:58 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga even benoemen dat draaideurcrimineel een figuur is die topics opent over samen aftrekken en dm's stuurt met dreiging tot grof geweld. Derhalve kan deze meneer beter tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Zeker niet, maar ik heb een voorlichtende taak en de mensen moeten ook op de hoogte blijven van wat er zoal rondspookt hier.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:58 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]hij was sowieso al niet serieus te nemen
Zijn idd iedere keer dezelfde figuren hahaquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:00 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik vind het oprecht fijn dat in ieder topic over linkse mensen, de linkse figuren om wie het gaat zich even komen melden om alle punten kracht bij te zetten.
Scheelt bewijslast. Thanks guys!![]()
Jij wil zeker later bij het OM gaan werken en dan mensen met welongevallige meningen het leven zuur maken met valse rechtzakenquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik heb een voorlichtende taak en de mensen moeten ook op de hoogte blijven van wat er zoal rondspookt hier.
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:03 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Zijn idd iedere keer dezelfde figuren haha
Ze hebben een obsessie met je denk ik![]()
beter een rechtsextremist dan een hypocriet linksmenschquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:13 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.![]()
Eergisteren opende ik een topic over Matthijs en DWDD. Niet politiek, had niks met links/rechts te maken. Ging gewoon over de persoon en over het programma.
Toen waren deze clowns er als de kippen bij om te schrijven dat ik wel topics open over Matthijs en niet over Jensen en dat zou dan aantonen dat ik een rechts-extremistisch figuur ben ofzo?
Echt, die sporen van geen kant.
Het is bijna een geuzennaam tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:14 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
beter een rechtsextremist dan een hypocriet linksmensch
Ja ach verdwijnt wel weer. Hoor tegenwoordig bijna niet meer het woord 'racisme' omdat het totaal gedevalueerd is door dat overmatige geblèr van deugmensen. Ze verzinnen binnenkort wel weer wat anders. Zelfde geldt overigens voor koolstofdioxide in de klimaatdiscussie, hoor je nu amper nog iemand over en alle pijlen zijn nu gericht op stikstofoxidenquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:18 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Het is bijna een geuzennaam tegenwoordig.Je wordt er zo snel van beticht.
Precies dat ja. Als een woord ver genoeg gedevalueerd is door onnodig en overmatig gebruik, dan stappen ze weer over op wat anders.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:24 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja ach verdwijnt wel weer. Hoor tegenwoordig bijna niet meer het woord 'racisme' omdat het totaal gedevalueerd is door dat overmatige geblèr van deugmensen. Ze verzinnen binnenkort wel weer wat anders. Zelfde geldt overigens voor koolstofdioxide in de klimaatdiscussie, hoor je nu amper nog iemand over en alle pijlen zijn nu gericht op stikstofoxidennever ending story
Weet je wel hoeveel dodelijke slachtoffers jaarlijks te betreuren zijn door nijlpaarden (500) en muggen (450.000). Dan moeten terroristen echt veel beter hun best gaan doen als ze niet eens meer de competitie met deze diersoorten aankunnen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ganzen zijn in sommige gevallen nog gevaarlijker dan terroristen.
En toch hebben we al sinds 2002 alleen maar rechtse regeringen, rara politiepet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:30 schreef Pendule het volgende:
Deze klacht is gewoon té terecht. Linkse mensen zijn bezig met de afbraak van Nederland.
VVD is nadat Bolkestein vertrokken is knetterlinks geworden, erkennen ze ook zelf overigens.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:32 schreef speknek het volgende:
[..]
En toch hebben we al sinds 2002 alleen maar rechtse regeringen, rara politiepet.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:54 schreef Hippocratos het volgende:
VVD is nadat Bolkestein vertrokken is knetterlinks geworden, erkennen ze ook zelf overigens.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:58 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga even benoemen dat draaideurcrimineel een figuur is die topics opent over samen aftrekken en dm's stuurt met dreiging tot grof geweld. Derhalve kan deze meneer beter tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Kan je nagaan hoelang de VVD al een kutpartij is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:56 schreef speknek het volgende:
[..].
Dijkstal was overigens voor 2002 al weg.
Nieuwzuurquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:31 schreef Hippocratos het volgende:
Tja.
Vond het wel grappig laatst. Die vrouw die vaak bij DWDD zit, die cabaratier, ik ben haar naam kwijt, die heeft jarenlang volgehouden dat islam liefde is en hoort bij NL. Tot afgelopen dinsdag, toen Nieuwzuur met het 'nieuws' ( dat ze dat überhaupt nieuws noemen in 2019) dat moslims homo's haten. Ineens was haar mening 180 graden gedraaid, op het moment dat ze haar zorgenkindje beledigen
domme en hypocriete linkse idioten
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:43 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ga er niet eens meer op in, als je zulke oogkleppen op hebt ben je wat mij betreft niet meer te reddenen idd, van alle plekken die hij uit kon kiezen als voorbeeld kiest ie uitgerekend parijs lol
Hoe denkt de rest dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga het nog een enkele keer voor je uitleggen.
De groep waar jij en je mede-azijnpissers altijd weer op terugkomen, is een kleine minderheid. Waarschijnlijk minder dan 1% van links denkt zo.
Wellicht is dit wat te wiskundig voor je, maar 1 op de 100 maakt geen 100. Dat is 1 uit 100. Niet 100.
Het wordt niet aangehaald omdat rechts pro homo is, maar meer om te laten zien hoe lachwekkend de linkse gedachtegoed is.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:45 schreef Quotidien het volgende:
Gewoon dit soort topics lezen. Dat dus niet.quote:
Pas op, zometeen komt staatsrechtgeleerde kutodien weer reagerenquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:39 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Oh God. Huilie, huilie.
"wat rechts hier je in de schoenen probeert te schuiven"
Nee, andere mensen voor nazi verslijten. Dat is niet alleen met Pim Fortuijn in het achterhoofd te walgelijk voor worden, maar ook gewoon strafbaar volgens de wet (smaad/laster).
Ga jij nou maar een importbruidje zoekenquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:39 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Oh God. Huilie, huilie.
"wat rechts hier je in de schoenen probeert te schuiven"
Nee, andere mensen voor nazi verslijten. Dat is niet alleen met Pim Fortuijn in het achterhoofd te walgelijk voor worden, maar ook gewoon strafbaar volgens de wet (smaad/laster).
.........veel respect voor vrouwen........halve hoeren.........quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:55 schreef Nerdslayer het volgende:
jullie zijn vieze racisten hijab of niqab is niet tegen vrouwen maar uit respect voor vrouwen. Daarnaast hebben we veel respect voor vrouwen
bovendien wie zijn jullie om te oordelen? jullie dochters en vrouwen lopen als halve hoeren als het zomer is
Mensen op één hoop vegen en ze betichten van racisme. Not shure if trolling or....quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:55 schreef Nerdslayer het volgende:
jullie zijn vieze racisten hijab of niqab is niet tegen vrouwen maar uit respect voor vrouwen. Daarnaast hebben we veel respect voor vrouwen
bovendien wie zijn jullie om te oordelen? jullie dochters en vrouwen lopen als halve hoeren als het zomer is
Hoi,quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:55 schreef Nerdslayer het volgende:
Geen argumenten meer, "staatsrechtgeleerde"?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een importbruidje zoeken
Sinds wanneer vormen jullie een duo eigenlijk? Een beetje die ouwe zeurpieten van de Muppetsquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen argumenten meer, "staatsrechtgeleerde"?
Weer niet op de inhoud spelen, maar op de man!quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Sinds wanneer vormen jullie een duo eigenlijk? Een beetje die ouwe zeurpieten van de Muppets
Wellicht kunnen jullie met een act het land door? Gewoon doen wat je hier ook doet, een karikatuur ben je toch al.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weer niet op de inhoud spelen, maar op de man!
Yasser klaver zou trots zijn op je.
En zie hier het type "mens" dat hier wordt verdedigd, een totaal inferieure achterlijke kutmoraal uit een boekje dat overduidelijk geschreven is door mensen met een psychosequote:Op zaterdag 14 september 2019 14:55 schreef Nerdslayer het volgende:
Moet jij je niet bekeren tot de islam, kontbukker?quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wellicht kunnen jullie met een act het land door? Gewoon doen wat je hier ook doet, een karikatuur ben je toch al.
Omdat Nederland alles maar gelooft wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 14 september 2019 11:32 schreef speknek het volgende:
[..]
En toch hebben we al sinds 2002 alleen maar rechtse regeringen, rara politiepet.
Is goedquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een importbruidje zoeken
Niet rechts?quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:54 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
VVD is nadat Bolkestein vertrokken is knetterlinks geworden, erkennen ze ook zelf overigens.
CDA waait een beetje met alle winden mee, slikken een hoop zolang ze maar ministerszeteltjes mogen bezetten. Afgaande op het beleid wat ze gevoerd hebben kun je nou niet bepaald rechts noemen. Zover de begrippen rechts en links überhaupt nog houdbaar zijn tegenwoordig.
Je relativeert op een tamelijk linkse wijze.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:35 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gewoon dit soort topics lezen. Dat dus niet.
Ik ben niet eens uitgesproken links, meer centrum, maar ik word al gementioned in topics over terrorisme omdat rechts me in de mond wil leggen dat ik pro-salafisme ben omdat ik meer naar links neig. Het is echt walgelijk wat rechts hier je in de schoenen probeert te schuiven.
VVD komt op voor de multinationals ja. Maar de middenklasse en het MKB naaien ze al vele jaren. Tevens zetten ze volledig in op de linkse agenda, noem even een paar willekeurige dingen: massa-immigratie (nog steeds ieder jaar een record), klimaatreligie doordrammenquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet rechts?
Even zien...
Verzorgingsstaat vervangen met een participatiesamenleving; decentralisatie; ontslagrechtversoepeling, arbeidsmarktflexibilisering, privatisering van NUTS-bedrijven, versobering sociale zekerheid, arbeidsmigratie.
Ofwel, al decennia hebben we te maken met stokpaardjes van Rechts: alles voor de economie, overheid verkleinen, werknemersrechten inperken, sociale voorzieningen versoberen, concurrentie op de arbeidsmarkt - zeker in de 'lage beroepen' - vergroten door aanpassingen in het arbeidsrecht en arbeidsmigratie, vrijheid-blijheid voor het bedrijfsleven, etc. etc. etc.
Vertel me even welke 'linkse' maatregelen er de afgelopen jaren precies genomen zijn.
Of nee, wacht, ik weet het al. Moskeeën zijn nog niet gesloten, ergo, dit is een linkse gutmenschdictatuur.
Halve hoeren als ze in bikini en korte rok over straat gaan waar is je eer dan?quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
.........veel respect voor vrouwen........halve hoeren.........
Maar die 1% krijgt wel altijd alle aandacht. Zelfde met dat kleine clubje zwarte piet haters.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:36 schreef Quotidien het volgende:
De groep waar jij en je mede-azijnpissers altijd weer op terugkomen, is een kleine minderheid. Waarschijnlijk minder dan 1% van links denkt zo.
Wellicht is dit wat te wiskundig voor je, maar 1 op de 100 maakt geen 100. Dat is 1 uit 100. Niet 100.
Alsof alle moslims homo's willen vermoordenquote:Op zondag 15 september 2019 02:35 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Mag ook in Nederland gebeuren met kinderverkrachters.quote:Op zondag 15 september 2019 02:35 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook zo dom als een aardappel.quote:Op zondag 15 september 2019 08:48 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Dit
Lieden als TS zijn de grote reden dat ik nooit domrechts zal stemmen.
Hoi,quote:Op zondag 15 september 2019 01:56 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Halve hoeren als ze in bikini en korte rok over straat gaan waar is je eer dan?
Hollandse mannen die hun dochters of vrouw zo over straat laten gaanx999
Je bedoelt: "waar is je eer als je jezelf volledig bedekt' neem ik aan?quote:Op zondag 15 september 2019 01:56 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Aannames:quote:Op zondag 15 september 2019 01:56 schreef Nerdslayer het volgende:
Hollandse mannen die hun dochters of vrouw zo over straat laten gaan x999
Ja maar de bekeerlingen komen massaal uit de PVV gerold, dat is dan weer heel raar.quote:Op zondag 15 september 2019 11:33 schreef Luppie0110 het volgende:
In Nederland wordt voornamelijk door die jonge twintiger vrouwen links gestemd. Als ze eenmaal gewoon met een vent gaan komen ze erachter dat rechts ook wel oke is.
Links is echt kul en vroeg of laat stemmen zij vanzelf rechts. Alleen is er dan alweer nieuwe aanwas.
Van de ene sekte naar de andere.quote:Op zondag 15 september 2019 13:45 schreef skrn het volgende:
[..]
Ja maar de bekeerlingen komen massaal uit de PVV gerold, dat is dan weer heel raar.
Feitelijk is de PVV de meest succesvolle bekeermachine van Allah geweest.
Die plotselinge bekering van Van Klaveren was wel een raar en onsamenhangend verhaal, volgens mij deed ie het alleen om z'n naam te zuiveren en met een schone lei verder te gaan. (Oud-)PVV'ers komen namelijk nauwelijks aan de bak.quote:Op zondag 15 september 2019 13:45 schreef skrn het volgende:
[..]
Ja maar de bekeerlingen komen massaal uit de PVV gerold, dat is dan weer heel raar.
Feitelijk is de PVV de meest succesvolle bekeermachine van Allah geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |