Kun je die bron ook even hier posten?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:47 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
Linkerrij, nummer 13.
Ik vraag me oprecht af he, krijg jij hulp bij het vegen van je billen of kun je dat al zelf?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zolang moslims in grote getalen op homo's blijven haten zullen ze idd niet veel last hebben van rechts.
Huldequote:Op vrijdag 13 september 2019 19:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vandaag al zei: FvD en PVV figuren zijn de salafisten van Nederland. En ze hebben het zelf niet door.
Ik vraag me oprecht af he, krijg jij hulp bij het vegen van je billen of kun je dat al zelf?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef Hippocratos het volgende:
Op vrijdag 13 september 2019 19:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zolang moslims in grote getalen op homo's blijven haten zullen ze idd niet veel last hebben van rechts.
Moeilijk he, iemand quoten.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af he, krijg jij hulp bij het vegen van je billen of kun je dat al zelf?
Moeilijk he, antwoord geven.quote:
Ik heb mijn licht geschenen, blijf gerust in het donker zitten.quote:
je linkse gal gespuwd bedoel je, jij bent er zeker ook zo een die zichzelf als BN'er op een deuglijst zou laten zetten in de krant dat ze zogenaamd een asielzoeker in huis willen halen. Nou, de enige die dat gedaan heeft en niet op zo'n lijst stond was Annabel Nanninga (FvD), nu jij weer hypocriet linksmenschquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:53 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ik heb mijn licht geschenen, blijf gerust in het donker zitten.
Jij bent dit, jij bent dat. Jij linksmensch.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
je linkse gal gespuwd bedoel je, jij bent er zeker ook zo een die zichzelf als BN'er op een deuglijst zou laten zetten in de krant dat ze zogenaamd een asielzoeker in huis willen halen. Nou, de enige die dat gedaan heeft en niet op zo'n lijst stond was Annabel Nanninga (FvD), nu jij weer hypocriet linksmensch
je linkse gal gespuwd bedoel je, jij bent er zeker ook zo een die zichzelf als BN'er op een deuglijst zou laten zetten in de krant dat ze zogenaamd een asielzoeker in huis willen halen. Nou, de enige die dat gedaan heeft en niet op zo'n lijst stond was Annabel Nanninga (FvD), nu jij weer hypocriet linksmenschquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:53 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ik heb mijn licht geschenen, blijf gerust in het donker zitten.
Weet niet man.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:57 schreef Hallojo het volgende:
Wat zitten jullie te kutten met die quotes man?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:58 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga even benoemen dat draaideurcrimineel een figuur is die topics opent over samen aftrekken en dm's stuurt met dreiging tot grof geweld. Derhalve kan deze meneer beter tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Zeker niet, maar ik heb een voorlichtende taak en de mensen moeten ook op de hoogte blijven van wat er zoal rondspookt hier.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:58 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]hij was sowieso al niet serieus te nemen
Zijn idd iedere keer dezelfde figuren hahaquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:00 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik vind het oprecht fijn dat in ieder topic over linkse mensen, de linkse figuren om wie het gaat zich even komen melden om alle punten kracht bij te zetten.
Scheelt bewijslast. Thanks guys!![]()
Jij wil zeker later bij het OM gaan werken en dan mensen met welongevallige meningen het leven zuur maken met valse rechtzakenquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik heb een voorlichtende taak en de mensen moeten ook op de hoogte blijven van wat er zoal rondspookt hier.
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:03 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Zijn idd iedere keer dezelfde figuren haha
Ze hebben een obsessie met je denk ik![]()
beter een rechtsextremist dan een hypocriet linksmenschquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:13 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.![]()
Eergisteren opende ik een topic over Matthijs en DWDD. Niet politiek, had niks met links/rechts te maken. Ging gewoon over de persoon en over het programma.
Toen waren deze clowns er als de kippen bij om te schrijven dat ik wel topics open over Matthijs en niet over Jensen en dat zou dan aantonen dat ik een rechts-extremistisch figuur ben ofzo?
Echt, die sporen van geen kant.
Het is bijna een geuzennaam tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:14 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
beter een rechtsextremist dan een hypocriet linksmensch
Ja ach verdwijnt wel weer. Hoor tegenwoordig bijna niet meer het woord 'racisme' omdat het totaal gedevalueerd is door dat overmatige geblèr van deugmensen. Ze verzinnen binnenkort wel weer wat anders. Zelfde geldt overigens voor koolstofdioxide in de klimaatdiscussie, hoor je nu amper nog iemand over en alle pijlen zijn nu gericht op stikstofoxidenquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:18 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Het is bijna een geuzennaam tegenwoordig.Je wordt er zo snel van beticht.
Precies dat ja. Als een woord ver genoeg gedevalueerd is door onnodig en overmatig gebruik, dan stappen ze weer over op wat anders.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:24 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja ach verdwijnt wel weer. Hoor tegenwoordig bijna niet meer het woord 'racisme' omdat het totaal gedevalueerd is door dat overmatige geblèr van deugmensen. Ze verzinnen binnenkort wel weer wat anders. Zelfde geldt overigens voor koolstofdioxide in de klimaatdiscussie, hoor je nu amper nog iemand over en alle pijlen zijn nu gericht op stikstofoxidennever ending story
Weet je wel hoeveel dodelijke slachtoffers jaarlijks te betreuren zijn door nijlpaarden (500) en muggen (450.000). Dan moeten terroristen echt veel beter hun best gaan doen als ze niet eens meer de competitie met deze diersoorten aankunnen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ganzen zijn in sommige gevallen nog gevaarlijker dan terroristen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |