De meesten dachten al dat ze klaar was.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, Merel bleef in herhaling vallen en Merel is zelf ook ongeduldig als ze naar een ander moet luisteren
Ohh ik dacht alquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat "Privacy" plaatje muts........ wel opletten
ze hopte net omhoogquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sherry om slaat in de bocht![]()
Zonder geluid is het wel grappig. Ze gillen er zo bijquote:
Waar is zijn lege mapje nou?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:38 schreef cobain1994 het volgende:
Jessie de opzichter,,
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel druk bezig met damage controle jessie paaien
Staat dat misschien op het rooster dat hierboven werd vermeld?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie wie mishandelde
Hoor alleen zeggen dat hij komt, maar was net te laat om te horen op welke dag
Niemand heeft het hier schijnbaar gehoord
Heb maar 1 stream dus zie beperkt de beelden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
ben ik de enige die stuk gaat om die scoots
O, dat was gisteren in de uitzending.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bil vroeg hem en toen moesten ze samen lachen
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #4quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
En dat is ook bloedirritant![]()
[ afbeelding ]
Nee, in de waterbak.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
heb ik ooooooooooooook blijft maar komen pppfffquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
En dat is ook bloedirritant![]()
[ afbeelding ]
Ben je koppig ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:50 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
heb ik ooooooooooooook blijft maar komen pppfff
JOEHOEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kan ook echt niet zingenquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gerrit weer met 1 vinger in z'n neus die mic vasthouden
Hij komt toch wel met Mickey Mouse?Goed voorbeeld voor de jeugdquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:49 schreef mcspicy het volgende:
Ben Saunders heeft een taakstraf van 180 uur gekregen voor de mishandeling van een verkeersregelaar.
Dat heeft de rechtbank in Amsterdam donderdag besloten. De rechter acht de mishandeling bewezen. De Voice of Holland-winnaar moet het slachtoffer ruim 2.100 euro betalen.
Tuurlijk en daar zijn ze trots op dat die komt.
Die moeten ze helemaal geen podium meer geven!!!!
Wie is banaan?quote:
Denk dat er wel 'zwaardere jongens' daar het terrein op wandelen hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:49 schreef mcspicy het volgende:
Ben Saunders heeft een taakstraf van 180 uur gekregen voor de mishandeling van een verkeersregelaar.
Dat heeft de rechtbank in Amsterdam donderdag besloten. De rechter acht de mishandeling bewezen. De Voice of Holland-winnaar moet het slachtoffer ruim 2.100 euro betalen.
Wie draagt een gele jurk? En is ietwat krom. Zeikwijfquote:
O, niet van die moeilijke vragen stellen hoor, moet nu wel heel diep nadenkenquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie draagt een gele jurk? En is ietwat krom. Zeikwijf
#doesliefquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie draagt een gele jurk? En is ietwat krom. Zeikwijf
Ja de groente. Oh nee bananenquote:
Ben is al eerder in Utopia geweest, Het is een tattoo artiest die Dylan kan helpen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:49 schreef mcspicy het volgende:
quote:
Ja, konden we eindelijk horen hoe goed zij Turks kan spreken. Dat roept ze al vanaf het begin dat ze deze wil.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
En Mariska kon dit liedje van voor tot achter uit haar hoofd?
Het is voor de lolquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat zingt Mariska dat lied slecht
alsof ze met nagels over 'n schoolbord krastquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat zingt Mariska dat lied slecht
Dit is oefenen voor vanavond, dan mag het bezoek ookquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Moet er ook nog schuim komen voor die karaoke of is dit hun eigen feestje?
Moet je tegen haar zeggen. Zij zat er zelf elke keer over te pochen.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, konden we eindelijk horen hoe goed zij Turks kan spreken. Dat roept ze al vanaf het begin dat ze deze wil.
Ook met een voorbeeldfunctie?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat er wel 'zwaardere jongens' daar het terrein op wandelen hoor.
Dat is de bedoeling inderdaad....maar bij de vorige karaoke wilde ze dat lied al zingen nadat ze verteld had dat ze turkse taal beheersde.....quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling inderdaad....maar bij de vorige karaoke wilde ze dat lied al zingen nadat ze verteld had dat ze turkse taal beheersde.....
We hadden dus meer verwacht.....
Vreselijk Fritsie, Hiske murmelt ook maar watquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
alsof ze met nagels over 'n schoolbord krast![]()
wat 'n schelle stem heeft dat viswijf
Ik beheers het niet dus wat mij betreft was het Turksquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling inderdaad....maar bij de vorige karaoke wilde ze dat lied al zingen nadat ze verteld had dat ze turkse taal beheersde.....
Ik vind het lachenquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Man o man valse kraaien
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:01 schreef Poezewoes het volgende:
Hoor het liever zingen door Kenny Rodgers
EEENDJJJJEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
* MacDeMarco zet het volume wat zachter.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
* MacDeMarco zet het volume wat zachter.
Op mobiel? Ik zit er al achteraan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:50 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
heb ik ooooooooooooook blijft maar komen pppfff
Ik heb mee medelijden met me orenquote:
Precies, weer een leugen!quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar zaten weer goeie tussen vorige weekquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:04 schreef freaky40 het volgende:
Kijk vanavond wel naar The Voice Senior. Daar wordt WEL goed gezongen...
Nou fijn te weten. Het begint nuquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:04 schreef freaky40 het volgende:
Kijk vanavond wel naar The Voice Senior. Daar wordt WEL goed gezongen...
En dat wil nummers op gaan nemen ha ha ha haquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zingen en ritmisch passen niet bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
Wat was zijn voorbeeldfuntie toen hij zomaar een verkeersregelaar in mekaar mepte?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat is zijn voorbeeldfunctie daar?
Ja toch?quote:
Het zijn zangers daar?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
Vind het zo raar dat ze ook nooit per ongeluk,
een noot zuiver weten te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |