quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, konden we eindelijk horen hoe goed zij Turks kan spreken. Dat roept ze al vanaf het begin dat ze deze wil.
Ook met een voorbeeldfunctie?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat er wel 'zwaardere jongens' daar het terrein op wandelen hoor.
Dat is de bedoeling inderdaad....maar bij de vorige karaoke wilde ze dat lied al zingen nadat ze verteld had dat ze turkse taal beheersde.....quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling inderdaad....maar bij de vorige karaoke wilde ze dat lied al zingen nadat ze verteld had dat ze turkse taal beheersde.....
We hadden dus meer verwacht.....
Vreselijk Fritsie, Hiske murmelt ook maar watquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
alsof ze met nagels over 'n schoolbord krast![]()
wat 'n schelle stem heeft dat viswijf
Ik beheers het niet dus wat mij betreft was het Turksquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling inderdaad....maar bij de vorige karaoke wilde ze dat lied al zingen nadat ze verteld had dat ze turkse taal beheersde.....
Ik vind het lachenquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Man o man valse kraaien
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:01 schreef Poezewoes het volgende:
Hoor het liever zingen door Kenny Rodgers
EEENDJJJJEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
* MacDeMarco zet het volume wat zachter.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
* MacDeMarco zet het volume wat zachter.
Op mobiel? Ik zit er al achteraan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:50 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
heb ik ooooooooooooook blijft maar komen pppfff
Ik heb mee medelijden met me orenquote:
Precies, weer een leugen!quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |