Haha 😜 ik wou sorry zeggen maar toen dacht ik waarom.. is toch niet erg.. je praat graag 🐣quote:
Ik praat helemaal niet graag.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha 😜 ik wou sorry zeggen maar toen dacht ik waarom.. is toch niet erg.. je praat graag 🐣
Zo lijkt het dan wel 😎quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niet graag.
Ciao.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Jammer.. zoveel mensen aan hef praten hier en nu is het stil. Valt tegen. Ik ga wat anders doen 🖖 daaaag
Was even met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Jammer.. zoveel mensen aan hef praten hier en nu is het stil. Valt tegen. Ik ga wat anders doen 🖖 daaaag
En dat mag natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was even met andere dingen bezigfijne avond nog iig
Nee nog niet. Moet eigenlijk nog wel even. Even een pagina'tje quoten.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je vandaag al een superlange multiquote gedaan?
Correct. Beetje jammer dat dat lastig gaat met een kleine man.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey Haags spamtiertje. HOI
Helaas. Zal ik in gedachte maar een op jou drinken (niet dat het helpt maar beetje solidair zijn)? Miss in de toekomst dat hij gaat slapen bij een vriendje ofzo.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee nog niet. Moet eigenlijk nog wel even. Even een pagina'tje quoten.
[..]
Correct. Beetje jammer dat dat lastig gaat met een kleine man.
[..]
Tnxquote:
Morgenavond gaat hij naar opa en oma zodat ik los kan gaan in Dordrecht. Maar solidair van je wel. Ik trek er hier zo eentje open om in gedachten mee te doen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Helaas. Zal ik in gedachte maar een op jou drinken (miet dat het helpt maar beetje solidair zijn)? Miss in de toekomst dat hij gaat slapen bij een vriendje ofzo.
ahhh, even you time. Al plannen of lekker relax niet wetende wat?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgenavond gaat hij naar opa en oma zodat ik los kan gaan in Dordrecht. Maar solidair van je wel. Ik trek er hier zo eentje open om in gedachten mee te doen.
Diva katquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:03 schreef eNGine10 het volgende:
Die kat hier is best wel een bitchaaien mag niet maar wel constant om eten vragen
Into the darklands bezoeken. Ik ga niet zonder plannen een uur afreizen naar Dordt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahhh, even you time. Al plannen of lekker relax niet wetende wat?
Dansjes doenquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O ik lees verkeerd wat ga je los dan vertel 😜
Klinkt.. gevaarlijk 😜quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Into the darklands bezoeken. Ik ga niet zonder plannen een uur afreizen naar Dordt.
Thanksquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok toch tijd tekort ik reageer eventueel later maar wat je ook mag gaan doen........ veel plezier broeder dudor 😎🙌
quote:
quote:Genre: Industrial Technoid, Doomcore, Industrial Hardcore, Industrial Techno, Acid, Darkcore, Hardcore.....
Ok ik neem het terug dat is niet dansen.. haha maar meer beuken ofzo. Uit je plaat gaan 🐣quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]![]()
Valt mee hoe gevaarlijk het is
Thanksquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok toch tijd tekort ik reageer eventueel later maar wat je ook mag gaan doen........ veel plezier broeder dudor 😎🙌
Dat sjansen zien we vanzelf wel. Ik houd mezelf wel heel anders kan ik niet terug rijden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Casanova dudor on the loose houd jezelf heel iig als je heftig staat te bewegen. Lekker dansen lekker sjansen waarschijnlijk 😜
Soort van dansenquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok ik neem het terug dat is niet dansen.. haha maar meer beuken ofzo. Uit je plaat gaan 🐣
Verstandig ben je. Wat moet dat moet natuurlijk maar heel thuiskomen zeker belangrijk!quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Dat sjansen zien we vanzelf wel. Ik houd mezelf wel heel anders kan ik niet terug rijden.
Nice!!quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]![]()
Valt mee hoe gevaarlijk het is
Inderdaad en de vriend die mee gaat heeft geen rijbewijs dus dan komt het wel op mijn heelheid aanquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Verstandig ben je. Wat moet dat moet natuurlijk maar heel thuiskomen zeker belangrijk!
Wel leuk! Bromance uitje 🐣quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad en de vriend die mee gaat heeft geen rijbewijs dus dan komt het wel op mijn heelheid aan
Zoals m'n UI los gaanquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahah ja precies. Iets spastischer miss 😜
👊quote:
Doegquote:
Wel gezelliger met z'n tweeën of meer naar zoietsquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wel leuk! Bromance uitje 🐣
DIKZAKquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doeg
[..]
Wel gezelliger met z'n tweeën of meer naar zoiets
Oppassen of ik ga met m'n 186 kg bovenop je zittenquote:
Het wordt steeds meer.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:22 schreef dud0r het volgende:
Oppassen of ik ga met m'n 186 kg bovenop je zitten
Weer 2kg erbij?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oppassen of ik ga met m'n 186 kg bovenop je zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |