Ik eet zo min mogelijk vlees, maar heb baconcravings dus met baconquote:
Baconquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik eet zo min mogelijk vlees, maar heb baconcravings dus met bacon
Meer, meer, MEER!quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mensen ja
yupquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
Heb jullie ook mobiel dat privacy icoontje opeens? Vet irritant.
PC gelukkig nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
Geen idee wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
Nee gelukkig heb ik dat niet. Inderdaad kapot irritantquote:
En elke keer als je de pagina opent moet je op akkoord klikkenquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:55 schreef eNGine10 het volgende:
Nee gelukkig heb ik dat niet. Inderdaad kapot irritant
Wat?quote:
niks hoorquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En elke keer als je de pagina opent moet je op akkoord klikken
[..]
Wat?
Ik zocht op Google afbeeldingen op pussy gif. Had ik niet moeten doenquote:
NSFW denk ik?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zocht op Google afbeeldingen op pussy gif. Had ik niet moeten doen
Zal binnenkort ook wel weer gefixt worden maar fok is echt een puinhoop somsquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En elke keer als je de pagina opent moet je op akkoord klikken
[..]
Wat?
Jaquote:
Ja inderdaad. Mobiel is ook niet handig eigenlijk, maar ik lig hier wel lekker op de bankquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:00 schreef eNGine10 het volgende:
Zal binnenkort ook wel weer gefixt worden maar fok is echt een puinhoop soms
Doet me niet zoveel. Als ik wil kan ik er altijd eentje zien.quote:
Deel het met onsquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doet me niet zoveel. Als ik wil kan ik er altijd eentje zien.
Ben je om op te vreten?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mensen ja
Meestal is moen er niet in het weekend.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:Limoentjuh kom aub vanavond online
Morgen ben ik er niet
Rechtsonderin?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
Die had ik vanmiddag op de pc wel . Op twee verschillende sites. Vet irritant. En dan ook nog een heel groot cookievenster.quote:
Smoothquote:
Zie in feedback topic dat veel mensen er last van hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja inderdaad. Mobiel is ook niet handig eigenlijk, maar ik lig hier wel lekker op de bank
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je om op te vreten?
[..]
Meestal is moen er niet in het weekend.
[..]
Rechtsonderin?
[..]
Die had ik vanmiddag op de pc wel . Op twee verschillende sites. Vet irritant. En dan ook nog een heel groot cookievenster.
[..]
Smooth
Hmm, vind het ook maar matig.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:08 schreef eNGine10 het volgende:
Zie in feedback topic dat veel mensen er last van hebben.
Lekker blijven liggen
Geniet ervanquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hmm, vind het ook maar matig.
Even dan, zometeen pizza
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zocht op Google afbeeldingen op pussy gif. Had ik niet moeten doen
heb je vandaag al een superlange multiquote gedaan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je om op te vreten?
[..]
Meestal is moen er niet in het weekend.
[..]
Rechtsonderin?
[..]
Die had ik vanmiddag op de pc wel . Op twee verschillende sites. Vet irritant. En dan ook nog een heel groot cookievenster.
[..]
Smooth
Zou ik wel willen, maar Borderlands 3 is uit dus al mijn vrienden gaan gamen vanavondquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey Haags spamtiertje. HOI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |