quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb geen moeite met slapen hoor.
Vreselijk, houdt me alleen maar wakkerquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:16 schreef dud0r het volgende:
Binaural beats wel eens geprobeerd?
In slaap komen heb ik nooit moeite mee gelukkig. In slaap blijven is een probleem bij mij. Doorslapen is echt een wonder op een nacht als het gebeurt
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd Soppen met kwaRtiertje
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd Soppen met kwaRtiertje
Moet ik toch nog eens verder kijken. Kan ze wel goed gebruiken eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is jammer, had van Sony wel meer verwacht eigenlijk. De mijne kostten wel aardig wat geld, maar was een cadeau
Ja man, na 1x quoten weet ik het wel.quote:
ja kweet ff niet wat ik verkeerd doequote:Op vrijdag 13 september 2019 20:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja man, na 1x quoten weet ik het wel.
Als je nog tips van iemand wil die leeft op muziek en dus erg waarde hecht aan goed geluid (a.k.a me) let me know.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:26 schreef eNGine10 het volgende:
Moet ik toch nog eens verder kijken. Kan ze wel goed gebruiken eigenlijk.
Heb ook een bluetooth speaker van Sony en dat ding is wel goed
Weet je je hele leven al niet denk ik...quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja kweet ff niet wat ik verkeerd doe
KOEKOEKquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je je hele leven al niet denk ik...
Hahahahahaquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja kweet ff niet wat ik verkeerd doe
6.7 inch... Vind dat echt waardeloos aan die telefoons tegenwoordig. Veel te groot.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Samsung A80 is best een geinig telefoontje. Dat gaat mijn volgende worden.
Ik heb geen idee, ik heb nu de S7. Hoeveel inch is die?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
6.7 inch... Vind dat echt waardeloos aan die telefoons tegenwoordig. Veel te groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |