Bluetooth?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben al aan het kijken welke ik wil
Had ik beter eerder kunnen doen, want zag dit al aankomen. Gelukkig heb ik ook nog hele goede draadloze JBL oortjes.
Werkt dat trouwens een beetje, dat ASMR?
Dat vind ik sowieso kutquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Sinds ik dus ASMR luister vind ik het echt kut dat de kapster steeds maar aan het praten is.
Wow 700 is veelquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.
Ja ik val er wel door in slaap. Ik hou er echt van, heb op YouTube inmiddels playlist met 700 favoriete video's haha.
Eens.quote:
Bob Ross is wel echt ASMR himself.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wow 700 is veel
Bij mij werkt er echt helemaal niets, terwijl ik altijd heel erg moeite heb met in slaap komen. Het enige wat een beetje helpt is mijn speciale playlist luisteren met rustige muziek.
Mijn broer zet altijd een filmpje op van Bob Ross
Bluetooth jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bluetooth?
Laatst ook een keer gekocht maar irriteer me stuk aan die dingen... 3 uur batterij ofzo
And God blessquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Bob Ross is wel echt ASMR himself.
Fappen ?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Ben echt lui man. Wil op de bank serie kijken maar moet nog zoveel doen voor dat kan.
Het waren twee lange dagen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker. Ik kan eigenlijk ook wel weer vakantie gebruiken.... na 2 daagjes werk
Slopend he die eerste dagen na de vakantiequote:Op vrijdag 13 september 2019 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja daaag, ik verdien het meer hoor nu.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:13 schreef devzero het volgende:
Ja dat is beterquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bluetooth ja
Weet niet welke cheap ass dingen jij hebt, maar die van mij gaan veeeeel langer mee. Kan er zo'n 2-3 werkdagen mee door, terwijl ik minstens 5-6 uur per werkdag muziek luister![]()
En dat geluid wat erin zit
Hard gewerkt?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Binaural beats wel eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wow 700 is veel
Bij mij werkt er echt helemaal niets, terwijl ik altijd heel erg moeite heb met in slaap komen. Het enige wat een beetje helpt is mijn speciale playlist luisteren met rustige muziek.
Mijn broer zet altijd een filmpje op van Bob Ross
Overweeg om gewoon alle mails te verwijderen. Meeste heb ik toch niks mee te maken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slopend he die eerste dagen na de vakantie
Dat is jammer, had van Sony wel meer verwacht eigenlijk. De mijne kostten wel aardig wat geld, maar was een cadeauquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:16 schreef eNGine10 het volgende:
Ja dat is beter
Sony.. Had er meer van verwacht. Het geluid is ook slecht. Hoort een ruis door de muziek bij laag volume.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Overweeg om gewoon alle mails te verwijderen. Meeste heb ik toch niks mee te maken.
Heb geen moeite met slapen hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:18 schreef Geerd het volgende:
Snap echt niet dat jullie zoveel moeite hebben met slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |