Ik moet de eer aan Koffieplanter geven, die gaf ons de Pedersen tip.quote:
En wat krijg je ervoor? Stank voor dank.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet de eer aan Koffieplanter geven, die gaf ons de Pedersen tip.
Dapper met Stuyvenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom geloof jij in Kristoff?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die dikke kan het nog wel in slecht weer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom geloof jij in Kristoff?
Als we naar jou hadden geluisterd hadden we Kristoff niet eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En wat krijg je ervoor? Stank voor dank.
Niet handig dat hij er dan niet zelf gebruik van maaktquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een blok aan ons been, die mag er tijdens de rustidag wel uitgepleurd worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Niet handig dat hij er dan niet zelf gebruik van maakt![]()
Staat bijna onderaan in de FOK subleague.
Kwam geforceerd als eerste de vlag hijsen en is nu snel weggerend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een blok aan ons been, die mag er tijdens de rustidag wel uitgepleurd worden.
Als een dief in de nacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kwam geforceerd als eerste de vlag hijsen en is nu snel weggerend.
Weerzinwekkend dat je hier weer intrapt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kwam geforceerd als eerste de vlag hijsen en is nu snel weggerend.
27% en hij heeft hem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die dikke kan het nog wel in slecht weer.
4000 punten, hoe gaan jullie dat gat nog dichten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
27% en hij heeft hem.
Ik kan het niet geloven nie.
Speel die kaart maar weer. Werkelijk verbazingwekkend dat je jezelf altijd de morele winnaar acht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weerzinwekkend dat je hier weer intrapt.
Er zijn nog ontwikkelingen gaande.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
4000 punten, hoe gaan jullie dat gat nog dichten?
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Speel die kaart maar weer. Werkelijk verbazingwekkend dat je jezelf altijd de morele winnaar acht.
Als het goed is, is het gemiddelde nu nog hoger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
WE hebben Wielerflits onder ons!!
Gaat uitstekend tot zover
Marginal gains!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef franklop het volgende:
Ik had misschien het weerbericht moeten lezen zie ik nu
morgen 30 graden en zonnigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef franklop het volgende:
Ik had misschien het weerbericht moeten lezen zie ik nu
De antwoorden staan allemaal in de discord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
Morgen is wel lastig, gaan sommige sprinters dit overleven, gaat er een groep weg blijven, gaan de klassementsrijders al los?
Quaerite et invenietis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De antwoorden staan allemaal in de discord.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De antwoorden staan allemaal in de discord.
ik denk dat de klassementsrijders zich rustig houden en er een groep weggaat en blijftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
Morgen is wel lastig, gaan sommige sprinters dit overleven, gaat er een groep weg blijven, gaan de klassementsrijders al los?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |