De antwoorden staan allemaal in de discord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
Morgen is wel lastig, gaan sommige sprinters dit overleven, gaat er een groep weg blijven, gaan de klassementsrijders al los?
Quaerite et invenietis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De antwoorden staan allemaal in de discord.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De antwoorden staan allemaal in de discord.
ik denk dat de klassementsrijders zich rustig houden en er een groep weggaat en blijftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
Morgen is wel lastig, gaan sommige sprinters dit overleven, gaat er een groep weg blijven, gaan de klassementsrijders al los?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Als het een peloton is van 50 man verwacht ik dat Roglic ook wel voorin zal zitten, maar dat is een dure gok. Ik vind Pinot ook een lastige.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik twijfel vooral over wat Jumbo-Visdag gaat doen. Van Aert of Roglic of allebei? Wie zal het zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |