abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188967833
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daar ben ik geen fan van.
Pep dan, dan hoef je iig niet ieder half uur bij te punten.
pi_188968524
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2019 11:13 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgend jaar komen er nog veel klappers uit en de nieuwe generatie consoles.
Prijsdaling gaat ook nog wel meehelpen en dan kan je lekker PS4 en PS5-games spelen op de PS5 :B
Is van dat laatste al meer bekend? Hebben PS4 games op een PS5 kortere laadtijden en hogere framerates?
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 02:39:11 #278
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188968527
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 02:36 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Is van dat laatste al meer bekend? Hebben PS4 games op een PS5 kortere laadtijden en hogere framerates?
Nope daar weten we (afaik) nog niets over. Alleen dat er een patent is dat PS4 games op de PS5 kunnen en iedereen gaat daar nu van uit.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 16 september 2019 @ 09:43:27 #279
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_188969918
NIEUWE.
DLC.
VOOR.
OVERCOOKED! 2.
IS.
UIT!!!
*O* *O* *O* *O*

En alweer voor 70% op 3*** _O-
Maar wel weer leuk! :D

* azazel1707 is blij
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_188970384
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 02:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Nope daar weten we (afaik) nog niets over. Alleen dat er een patent is dat PS4 games op de PS5 kunnen en iedereen gaat daar nu van uit.
In welke skill trees heb jij gespecced met FL4K Jimbo? Ik hoor dat een combinatie van de groene tree met cloaking + de oranje crit tree (hunter) echt ziekelijk OP is.

https://v.redd.it/60f6r38nuom31

:9
  Eindredactie Games maandag 16 september 2019 @ 10:50:25 #281
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188970797
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

In welke skill trees heb jij gespecced met FL4K Jimbo? Ik hoor dat een combinatie van de groene tree met cloaking + de oranje crit tree (hunter) echt ziekelijk OP is.

https://v.redd.it/60f6r38nuom31

:9
Ik ben momenteel level 23 Beastmaster, veel keuzestress qua skills :P Ik heb ook veel geïnvesteerd in die blauwe tree om m'n pets zo sterk mogelijk te krijgen, dwz. max damage, damage aura, damage reflect en upgrades voor de gamma burst. Die gamma burst is bij mij nu wel redelijk sick, daar heb ik ook weer upgrades voor dat FL4K + pet meer damage doen als 'ie actief is, verder health regen sharing en damage sharing met de pet, damage increase voor FL4K + pet als pet damage doet en nog een aantal stacking skills voor damage/kills.

Cloak gebruik ik eigenlijk zelden, heb wel die upgrade dat 'ie wat korter duurt en je gewoon oneindig kunt schieten op enemies zonder dat ze je zien, dat is wel handig... Verder zijn die Rakks tof maar ook weer niet geweldig, zijn wel een paar toffe upgrades voor. Gebruik dus vnl. de gamma burst (kun je eigenlijk eenvoudig switchen naar een andere active skill zonder dat paupermenu steeds in te moeten?).

Game bevalt zeer goed (speel wel op pc), alleen af en toe wat weirde shit met de map, en ik heb iets supervaags waarbij NPC's niet te verstaan zijn als ik ze niet recht aankijk. Als bijv. Lilith tegen me aan het praten is en ik kijk 90 graden opzij, hoor ik helemaal niets meer. Nog geen moeite gehad met bosses behalve Katagawa-Ball. Dat was vrij lame, werd iedere keer ge1shot tot ik 'n cheese-methode had gevonden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_188970989
quote:
7s.gif Op maandag 16 september 2019 10:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ben momenteel level 23 Beastmaster, veel keuzestress qua skills :P Ik heb ook veel geïnvesteerd in die blauwe tree om m'n pets zo sterk mogelijk te krijgen, dwz. max damage, damage aura, damage reflect en upgrades voor de gamma burst. Die gamma burst is bij mij nu wel redelijk sick, daar heb ik ook weer upgrades voor dat FL4K + pet meer damage doen als 'ie actief is, verder health regen sharing en damage sharing met de pet, damage increase voor FL4K + pet als pet damage doet en nog een aantal stacking skills voor damage/kills.

Cloak gebruik ik eigenlijk zelden, heb wel die upgrade dat 'ie wat korter duurt en je gewoon oneindig kunt schieten op enemies zonder dat ze je zien, dat is wel handig... Verder zijn die Rakks tof maar ook weer niet geweldig, zijn wel een paar toffe upgrades voor. Gebruik dus vnl. de gamma burst (kun je eigenlijk eenvoudig switchen naar een andere active skill zonder dat paupermenu steeds in te moeten?).

Game bevalt zeer goed (speel wel op pc), alleen af en toe wat weirde shit met de map, en ik heb iets supervaags waarbij NPC's niet te verstaan zijn als ik ze niet recht aankijk. Als bijv. Lilith tegen me aan het praten is en ik kijk 90 graden opzij, hoor ik helemaal niets meer. Nog geen moeite gehad met bosses behalve Katagawa-Ball. Dat was vrij lame, werd iedere keer ge1shot tot ik 'n cheese-methode had gevonden.
Thanks, nu heb ik nog meer keuzestress met de blauwe tree :') Met low level FL4K ben je continu aan het wisselen inderdaad, jammer dat je geen builds op kan slaan, staat hoog op mijn verlangslijstje, net als een fatsoenlijk werkend menu.

Je speelt solo neem ik aan? Gisteravond nog met 4 man gespeeld (Jimbo O+ ) en dan is het echt een heel stuk makkelijker. (en chaos, heel veel chaos).
pi_188971315
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 02:36 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Is van dat laatste al meer bekend? Hebben PS4 games op een PS5 kortere laadtijden en hogere framerates?
Sony heeft officieel gezegd dat PS4-games speelbaar zijn op de PS5. Niks over dat PS4-games automatisch beter zijn dan op de PS4 en PS4 Pro.
Ik ga ervan uit dat er een update/patch nodig is en eventueel een boost mode kan helpen.

Ze hebben wel een demo van Spider-Man laten zien met hele korte laadtijden en dat de wereld snel op het scherm tevoorschijn komt zonder haperingen wat wel op de PS4 Pro te zien is.
SOONY
pi_188971348
Met een SSD in de PS5 kan je er vanuit gaan dat de laadtijden sneller zijn.
pi_188971372
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 11:38 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Met een SSD in de PS5 kan je er vanuit gaan dat de laadtijden sneller zijn.
Ja en de GPU, CPU en RAM zijn ook flink verbeterd :P
Alles samen gaat wel lekker worden.
SOONY
  Eindredactie Games maandag 16 september 2019 @ 11:57:42 #286
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188971603
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Thanks, nu heb ik nog meer keuzestress met de blauwe tree :') Met low level FL4K ben je continu aan het wisselen inderdaad, jammer dat je geen builds op kan slaan, staat hoog op mijn verlangslijstje, net als een fatsoenlijk werkend menu.

Je speelt solo neem ik aan? Gisteravond nog met 4 man gespeeld (Jimbo O+ ) en dan is het echt een heel stuk makkelijker. (en chaos, heel veel chaos).
Ik ben absoluut niet aan het min-maxen, gewoon btje verkennen qua skills en dan vind je meestal wel je draai (hoewel 't tempting is om te zoeken naar optimale builds, maar vind ik lame bij een eerste playthrough). Ben altijd fan geweest van de personages die een side-kick hadden (Roland in 1, Axton in 2, Wilhelm in Pre-Sequel) al is dat vaak niet per se de meest efficiënte skill om in te investeren.

Speel alleen ja, 99% is prima te doen. Ben denk ik 5 keer doodgegaan waarvan 4 keer bij bosses waar geen kanonnenvoer beschikbaar was om te second-winden. Was trouwens begonnen als Siren maar voelde die character niet en vond de skills lame (één vijand in de lucht vasthouden, yay?). Zij is ongetwijfeld ook supergoed uiteindelijk maar ja first impressions hè. Op level 7 ofzo overgestapt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_188972448
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 11:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet aan het min-maxen, gewoon btje verkennen qua skills en dan vind je meestal wel je draai (hoewel 't tempting is om te zoeken naar optimale builds, maar vind ik lame bij een eerste playthrough). Ben altijd fan geweest van de personages die een side-kick hadden (Roland in 1, Axton in 2, Wilhelm in Pre-Sequel) al is dat vaak niet per se de meest efficiënte skill om in te investeren.

Speel alleen ja, 99% is prima te doen. Ben denk ik 5 keer doodgegaan waarvan 4 keer bij bosses waar geen kanonnenvoer beschikbaar was om te second-winden. Was trouwens begonnen als Siren maar voelde die character niet en vond de skills lame (één vijand in de lucht vasthouden, yay?). Zij is ongetwijfeld ook supergoed uiteindelijk maar ja first impressions hè. Op level 7 ofzo overgestapt.
Ik heb een level 17 Siren en ben bezig met een close combat/melee build/elemental. Met 1 a 2 hits heb ik een volledig shield weg en je kan er vijanden mee stunnen. Als action skill heb ik de Phaseslam met corrose, dan jump je midden in een groep vijanden en pak je korte tijd minder dmg etc.

Speelt heel anders dan beastmaster maar ook leuk, echt face first into action.
  Eindredactie Games maandag 16 september 2019 @ 13:44:26 #288
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188973071
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:00 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik heb een level 17 Siren en ben bezig met een close combat/melee build/elemental. Met 1 a 2 hits heb ik een volledig shield weg en je kan er vijanden mee stunnen. Als action skill heb ik de Phaseslam met corrose, dan jump je midden in een groep vijanden en pak je korte tijd minder dmg etc.

Speelt heel anders dan beastmaster maar ook leuk, echt face first into action.
Nice, voor melee builds heb je ook vaak nog geniale shields beschikbaar. Ik had een shield met +90% melee damage als 'ie depleted was o.i.d. Trouwens die cyclone _O_ heerlijk vervoermiddel
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_188973171
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 13:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nice, voor melee builds heb je ook vaak nog geniale shields beschikbaar. Ik had een shield met +90% melee damage als 'ie depleted was o.i.d. Trouwens die cyclone _O_ heerlijk vervoermiddel
De Brawler Ward bedoel je? Dit had ik al op de radar staan idd :P



De Cyclone is dope, alleen doet me denken aan southpark :')

pi_188973272
Tot hoe laat duurt die Modern Warfare beta vandaag nog?
Overkill perk met MP5 en shotgun _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 16 september 2019 @ 14:14:36 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188973468
Maar hadden ze nou helemaal geen ps4 review copies verstuurd dan? Aangezien je de pc versie speelt nu
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188973511
Gisteren voor het eerst online co-op gespeeld in BL3.
Was erg leuk maar wel eerst een geknoei met de audio setup.
Ik kon alles goed horen behalve de andere spelers, uiteindelijk bleek dat ik de music, geluidseffecten en dialoog op lager volume moest instellen (ca. 19%) eer ik de andere kon horen.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  Eindredactie Games maandag 16 september 2019 @ 14:28:16 #293
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188973632
quote:
Daaaayum.
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
Maar hadden ze nou helemaal geen ps4 review copies verstuurd dan? Aangezien je de pc versie speelt nu
Jawel maar pas op release geloof ik, Noppie doet onze review.
Ik heb gewoon een code gefixt op cdkeys van 45 euro voor je favoriete storefront :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 16 september 2019 @ 14:30:37 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188973660
blerg epic games omkoperij werkt gewoon om mensen naar hun platform te trekken. Lekker belonen die crap idd. Maar mooi dat je geniet vd game.

Ben benieuwd naar de review
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188973684






Gelekte GTA6 screenshots? Via Reddit gelekt.
  Eindredactie Games maandag 16 september 2019 @ 14:32:50 #296
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188973697
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
blerg epic games omkoperij werkt gewoon om mensen naar hun platform te trekken. Lekker belonen die crap idd. Maar mooi dat je geniet vd game.

Ben benieuwd naar de review
:*

Heb jij 'm nog niet voor Xbone dan? Dat is je go-to console toch nog momenteel
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 16 september 2019 @ 14:51:43 #297
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188973950
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 14:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

:*

Heb jij 'm nog niet voor Xbone dan? Dat is je go-to console toch nog momenteel
Nee speel bijna niet meer op de console sinds ik mn pc heb geupgrade.

We wachten nog ff een halfjaartje dan zijn er hopelijk de bugs eruit en fps improved lees dat het op de pc voor sommigen met een monster pc ook niet vlekkeloos loopt, en jammer dat er nooit geen split screen coop in de pc versies van games zitten :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 16 september 2019 @ 14:52:08 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188973954
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gelekte GTA6 screenshots? Via Reddit gelekt.
volgens mij al debunked
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188974056
Niko BellicGOD

Qua locaties van GTA 6 worden Vice City, Liberty City, Rio de Janeiro, Cuba en Los Santos genoemd.
Voornamelijk Vice City en een stad of land in Zuid-Amerika heb ik meerdere keren voorbij zien komen.

[ Bericht 88% gewijzigd door DKUp op 16-09-2019 15:07:21 ]
SOONY
  Eindredactie Games maandag 16 september 2019 @ 15:08:03 #300
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188974140
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee speel bijna niet meer op de console sinds ik mn pc heb geupgrade.

We wachten nog ff een halfjaartje dan zijn er hopelijk de bugs eruit en fps improved lees dat het op de pc voor sommigen met een monster pc ook niet vlekkeloos loopt,
Over het algemeen wel tevreden over de performance, maar merk ook af en toe wel framedrops idd, vooral bij het wisselen tussen zoom en unzoom bij snipers. Ik verdacht eigenlijk mijn eigen achtergrondtaken, heb regelmatig Twitch of YouTube open tijdens het gamen.
quote:
en jammer dat er nooit geen split screen coop in de pc versies van games zitten :(
Gears 5 heeft dat :6
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')