De hele tijd huilen omdat je puistjes hebt waar je maar niet vanaf komt?quote:Op zondag 15 september 2019 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De doelgroep voor fifa is toch ook net als fortnite. Jongetjes van 12-17 die nog niet kunnen neuken, geld van hun ouders of hun eerste baan uitgeven aan verschrikkelijk irritante streamers en online producten omdat ze toch geen maandelijkse lasten hebben op kleenex en clerasil na?
Volgens mij is dat niet helemaal serieusquote:Op zondag 15 september 2019 18:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Pets laten vechten is wel een beetje abusive, net als Gearbox CEO ... yadayada"
#serioustalkquote:Op zondag 15 september 2019 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De hele tijd huilen omdat je puistjes hebt waar je maar niet vanaf komt?
Weet je wat kut is? Zo'n puist op je zak omdat het scheren niet optimaal ging.quote:Op zondag 15 september 2019 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De hele tijd huilen omdat je puistjes hebt waar je maar niet vanaf komt?
Ik ben inmiddels op een leeftijd waar ik nog steeds dronken begin te worden na een drankje of 6, maar waar ik al een flinke kater heb na 10 drankjes.quote:Op zondag 15 september 2019 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
#serioustalk
Ik ben inmiddels mn 'tweede puberteit' gestartOud worden is godverdomme niet zonder vallen of opstaan
Oh, daar heb ik een apparaat voor. Ik ga echt niet met scherpe messen lopen kloten in dat gebied. Ik zie de horrorscenario's al voor me.quote:Op zondag 15 september 2019 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wat kut is? Zo'n puist op je zak omdat het scheren niet optimaal ging.
Je kan de tekst op de tv ook al niet meer lezenquote:Op zondag 15 september 2019 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
#serioustalk
Ik ben inmiddels mn 'tweede puberteit' gestartOud worden is godverdomme niet zonder vallen of opstaan
Ik herinner me nog de oude NES, en jaren later Pokemon op de gameboyquote:
Mooie tijden waren dat.quote:Op zondag 15 september 2019 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de oude NES, en jaren later Pokemon op de gameboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Is dit een feit? of iets wat je denkt?quote:Op zondag 15 september 2019 18:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En EA weet daar een variant van te maken waarmee je eindeloos moet grinden om een beetje normale kleding te unlocken en waar je grif geld moet neerleggen voor de beste sneakers of shirtjes.
Dat is een feit.quote:Op zondag 15 september 2019 18:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dit een feit? of iets wat je denkt?
quote:Op zondag 15 september 2019 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.Dat wist ik toen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Meestal als je cosmetics opties hebt kies ik iets basics, ook als het gratis te unlocken is (Tekken 7, Crash Team Racing).quote:
Gewoon kopen. Is ook niet fullprice (45-50 euro bij launch).quote:Op zondag 15 september 2019 15:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik hoop dat m’n vriendin die koopt na de vakantie.
quote:Op zondag 15 september 2019 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
Ben je 10 stappen verwijderd van een boss, sterft je sterkste digimon aan ouderdom.
gvd
Daarom sosquote:Op zondag 15 september 2019 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels op een leeftijd waar ik nog steeds dronken begin te worden na een drankje of 6
Sowieso, ik ga wel lekker op AA games. Nooit full priced en daarom geen enorm grote verwachtingen. Ik vond Vampyr ook een toppertje.quote:Op zondag 15 september 2019 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon kopen. Is ook niet fullprice (45-50 euro bij launch).
Als je van Dragon Age/The Witcher/Dragons Dogma houdt, dan ga je dit ook wel diggen.
Het is een kleine studio (een kleine 20 werknemers) zonder miljoenen budget en met een eigen engine.
Je moet ze reīncarneren als baby en dan weer naar hun oude niveau grinden. En elke keer worden ze iets sterker omdat ze bepaalde dingen wel behouden (een % van hun stats, geleerde aanvallen, etc.)quote:Op zondag 15 september 2019 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]naww
zou dat spel niet trekken, als mn vriendjes dood kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |