Over 10-15 jaarquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:25 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer ga je eens minderen met werken?
Wanneer het kan maar voor het loon dat ik nu werk moet ik tot mijn 90e doorquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:25 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer ga je eens minderen met werken?
Minder lasten dragenquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wanneer het kan maar voor het loon dat ik nu werk moet ik tot mijn 90e door
Naar familie.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zijn de weekendplannen?
Morgen pretparkje en zondag werken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naar familie.
Niets bijzonders.
En die van u?
Nu het nog kan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen pretparkje en zondag werken.
Pretpark is niet gebonden aan een seizoen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom nu het nog kan?
Deze niet nee.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pretpark is niet gebonden aan een seizoen?
Mooi.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel plezier.
Genieten geblazen.
Wordt er flink misselijk van.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw leven is een rollercoaster.
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wordt er flink misselijk van.
Vertrek een uurtje later dan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:24 schreef Cachie het volgende:
Overvolle trein en NS be like: “Dames en heren jullie worden vriendelijk verzocht uit te stappen.”
Ik heb dit zo niet gemist.
Ben een uurtje eerder gegaan. Het is ook nooit goed hè. Trut!quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertrek een uurtje later dan.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:26 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ben een uurtje eerder gegaan. Het is ook nooit goed hè. Trut!
Geen water meer op school? Zit je in fucking Kenia op school of zoquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:28 schreef Cachie het volgende:
Er was geen water meer op school. Heb m’n handen niet kunnen wassen. Voel me vies.
Enschede. Heb met m’n vuist op de receptie geslagen en gezegd dat ik weiger schoolgeld te betalen onder deze omstandigheden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen water meer op school? Zit je in fucking Kenia op school of zo
Jij zorgt wel voor wat vuurwerk daar zeg. KOEKOEK.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:36 schreef Cachie het volgende:
[..]
Enschede. Heb met m’n vuist op de receptie geslagen en gezegd dat ik weiger schoolgeld te betalen onder deze omstandigheden.
Alleen al met m’n aanwezigheid.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zorgt wel voor wat vuurwerk daar zeg. KOEKOEK.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik wilde een je-moeder grapje maken. Maar zal ‘t niet doen.
Jaja, niet het grapje uitmelken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HET DAK GAAT ER OOK NOG EENS AF.
Jammer ditquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik wilde een je-moeder grapje maken. Maar zal ‘t niet doen.
uh ok?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:46 schreef Cachie het volgende:
Waarom zijn hier steeds mods die geen mod zijn van KLB? En waarom zijn de pareltjes van hier geen mod gemaakt?
Noel is al langer lid joh.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik heb gevochten voor het modschap. En dan wordt iemand van maart 2019 mod.
Mee eens, ik zou ook op KLB gezet moeten worden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:46 schreef Cachie het volgende:
Waarom zijn hier steeds mods die geen mod zijn van KLB? En waarom zijn de pareltjes van hier geen mod gemaakt?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Noel is al langer lid joh.
Nee.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mee eens, ik zou ook op KLB gezet moeten worden.
Dankje voor je steun. Laat vooral je stem horen!quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mee eens, ik zou ook op KLB gezet moeten worden.
Doe nou niet alsof je dat niet wist.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik heb gevochten voor het modschap. En dan wordt iemand van maart 2019 mod.
Maat. Wat doe je me aanquote:
Iedereen die om mij geeft heeft zijn account verwijderd op prof na.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef Cachie het volgende:
[..]
CK is gewoon boos dat niemand wat om hem geeft.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hoort op, ja waar ben jij eigenlijk mod van?
Digital Corner*quote:
Hzawquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen die om mij geeft heeft zijn account verwijderd op prof na.
Moet jij wetenquote:
Man man man. Van je collega's moet je het hebben.quote:
Ik ben je allergoeiste vriend.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man man man. Van je collega's moet je het hebben.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben je allergoeiste vriend.
In mijn eigen subforum hebben we helaas kwaliteitsstandaarden. Dus daar kan ik niet al te veel posten.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:56 schreef Solotovski het volgende:
Chevy ga je eigen subforum vervuilen
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:
Ben er nog hoorquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:
Bestaan Chloro en Zosk ook niet meer? Dan wordt de spoeling wel erg dun hahaquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@Zoskquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bestaan Chloro en Zosk ook niet meer? Dan wordt de spoeling wel erg dun haha
VOOR JOU OMDAT JE ZIJN VRIEND NIET BENTquote:
Oh kijk aan, dat zijn toch zeker drie mensen online die om je geven.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:Zosk
@:Chloroform
Maar Chloro geeft niks om niemand en Zosk geeft alleen maar om agressieve honden en gamen op zijn pc
Geen last van en daarbij zijn ck en ik bestiesquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
VOOR JOU OMDAT JE ZIJN VRIEND NIET BENT
@Catkiller??quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen last van en daarbij zijn ck en ik besties
Gelukkig niet zo veel als @Kiidquote:
Hey enig overgebleven kwaliteitsuserquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo veel als @:Kiid
HEB JIJ DE DEMO OOK AL GESPEELD EN WAT VOND JE ER VAN????quote:
Doe die caps eens uit achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
HEB JIJ DE DEMO OOK AL GESPEELD EN WAT VOND JE ER VAN????
Stel je aanquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe die caps eens uit achterlijke mongool
Krijg de hikquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha de scherpe randjes zijn er wel af he met die blauwe kleur
Scherp randje zie je al niet echt meer op fokquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha de scherpe randjes zijn er wel af he met die blauwe kleur
Ik ben blij dat de vrijwilligers er zijn om de boel in het gareel te houdenquote:Op zondag 15 september 2019 13:52 schreef M.Knetemann het volgende:
wat zou het mooi zijn als mijn terugkomst samen gaat met het vertrek van al het blauw uit deze sc.
Bedankt hansquote:Op zondag 15 september 2019 13:53 schreef GCMS het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de vrijwilligers er zijn om de boel in het gareel te houden
Mag niet meer he.quote:Op zondag 15 september 2019 13:53 schreef GCMS het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de vrijwilligers er zijn om de boel in het gareel te houden
Ba Sing Sequote:
Moet ik niks van hebbenquote:Op zondag 15 september 2019 14:21 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
In de discordserver van @:HPLC
Voor wat?quote:Op zondag 15 september 2019 14:28 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Nog goedkoop adresje voor me?
Ongekend hèquote:Op zondag 15 september 2019 14:29 schreef GCMS het volgende:
[..]
Lachen man, toch nog tot mod geschopt
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 15 september 2019 14:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ongekend hè
Op dit account nog geen ban gehad
Jammer dat de usual suspects anoniem zijnquote:Op zondag 15 september 2019 15:25 schreef M.Knetemann het volgende:
Krijg je met zo veel blauw de hele tijd.
@#ANONIEMquote:Op zondag 15 september 2019 15:27 schreef GCMS het volgende:
[..]
Jammer dat de usual suspects anoniem zijn
Knap zeg wanneer je in een zacht ei bent veranderdquote:Op zondag 15 september 2019 14:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ongekend hè
Op dit account nog geen ban gehad
Miemiemiequote:Op zondag 15 september 2019 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Knap zeg wanneer je in een zacht ei bent veranderd
Oke geen ideequote:Op zondag 15 september 2019 16:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt net zo'n achterlijke naam zoals hij altijd had.
Moet hij me maar niet bannenquote:Op zondag 15 september 2019 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom bezorg je @:danny werk door steeds op anoniem te gaan en weer terug te komen
Volgens mij heb je de verkeerde voor jequote:Op zondag 15 september 2019 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent.
Fok is voor jou toch de enige levenswijze met een bepaalde inhoud.
Jaquote:Op zondag 15 september 2019 16:54 schreef GCMS het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde voor je
Neequote:
Wie?quote:Op zondag 15 september 2019 17:24 schreef scrupuleus het volgende:
Vanavond weer podium witteman
Genieten!
Valt weinig meer over te vertellen. Goed nieuws of slecht nieuws, dat mag je zelf invullen.quote:Op zondag 15 september 2019 17:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed nieuws?!
Vertel ons alles!
VK behoorde niet tot een kliekjequote:Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt weinig meer over te vertellen. Goed nieuws of slecht nieuws, dat mag je zelf invullen.
Maar die zal wel terugkomen als VanilleIJs oid. Net zoals al die andere verslaafden.
Kwark heeft ingezien dat hier geen eer te behalen valtquote:Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt weinig meer over te vertellen. Goed nieuws of slecht nieuws, dat mag je zelf invullen.
Maar die zal wel terugkomen als VanilleIJs oid. Net zoals al die andere verslaafden.
Maar hij was wel redelijk verslaafd. Heb ik het idee.quote:Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VK behoorde niet tot een kliekje
Hmm nee dat denk ik niet.quote:Op zondag 15 september 2019 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar hij was wel redelijk verslaafd. Heb ik het idee.
Neequote:Op zondag 15 september 2019 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2019 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat nou weer?quote:
Als je de belangrijkste weg van en naar Wassenaar afsluit doe je er dus 2.5 uur over om thuis te komen, ipv 30 minutenquote:
Wanbeleidquote:Op zondag 15 september 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je de belangrijkste weg van en naar Wassenaar afsluit doe je er dus 2.5 uur over om thuis te komen, ipv 30 minuten
Dat willen er wel meer.quote:
Blij dat het kneuzenkliekje weg isquote:Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VK behoorde niet tot een kliekje
Ik ben er nog hoorquote:
Allesquote:
Door jou is iedereen wegquote:Op zondag 15 september 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, Hans.
Fyi je foto gaat rondquote:Op zondag 15 september 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi toch. Geen gezeik, iedereen rijk!
Die foto van jou en die anaalballetjesquote:
Oh geil.quote:Op zondag 15 september 2019 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die foto van jou en die anaalballetjes
Boeie k noem hem gewoon hans, hansquote:
Hans Andersquote:Op zondag 15 september 2019 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeie k noem hem gewoon hans, hans
Oke VKquote:Op zondag 15 september 2019 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
Gas chromatography–mass spectrometry (GC-MS) is an analytical method that combines the features of gas-chromatography and mass spectrometry to identify different substances within a test sample
ZO DANquote:
De Volkskrantquote:
En jij lacht je intussen natuurlijk een kriekquote:
In het Chinees is dat een kliekquote:Op zondag 15 september 2019 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En jij lacht je intussen natuurlijk een kriek![]()
HAHAHAHAHA
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 september 2019 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is het gewoon Hans hoor.
LOL!quote:Op zondag 15 september 2019 18:08 schreef GCMS het volgende:
[..]
In het Chinees is dat een kliek
Haha
Die was zo mad die kanjerde de hele server wegquote:Op zondag 15 september 2019 18:11 schreef M.Knetemann het volgende:
waar is die chinees trouwens @:zosk
kutzoskquote:Op zondag 15 september 2019 18:11 schreef GCMS het volgende:
[..]
Die was zo mad die kanjerde de hele server weg
Kwam door al het alcoholmisbruik.quote:Op zondag 15 september 2019 18:12 schreef GCMS het volgende:
[..]
Nooit iemand vertrouwen van wie de ogen op halfzeven hangen
Het ging echt mis toen hij met het kliekje ging hangenquote:Op zondag 15 september 2019 18:13 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Kwam door al het alcoholmisbruik.
Geen dankquote:Op zondag 15 september 2019 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is ook weinig voor nodig om het hier weer storm te laten lopen.
Alstu.quote:Op zondag 15 september 2019 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eerder bijzonderquote:Op zondag 15 september 2019 18:19 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Jij ben ook wel een speciaal kereltje hoor.
Dan nietquote:
Ga nou maar weerquote:Op zondag 15 september 2019 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doe nou niet zo lulligquote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 15 september 2019 18:23 schreef Solotovski het volgende:
Iedereen terug omdat ik mod ben he
Dat is wel m'n op een na beste zet van 2019 geweestquote:Op zondag 15 september 2019 18:23 schreef Solotovski het volgende:
Iedereen terug omdat ik mod ben he
Was jij weg jaquote:Op zondag 15 september 2019 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel m'n op een na beste zet van 2019 geweest
Zie je toch, blinde vinkquote:
Hahahaquote:Op zondag 15 september 2019 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pleinvrees is in het Chinees preinvlees. (lol)
Ben inmiddels zo mokervet, kan niet meer door een deur.quote:Op zondag 15 september 2019 19:27 schreef Solotovski het volgende:
Alsof jullie de deur uitkomen hahahaha
Hoe kan dat nou weerquote:Op zondag 15 september 2019 19:26 schreef GCMS het volgende:
Leuke jongen tegengekomen ben zijn nummer kwijt
Vieze vette plofkip* zou leuker zijn hahahahaquote:
Tijdje geleden weer.quote:Op zondag 15 september 2019 19:27 schreef Solotovski het volgende:
Alsof jullie de deur uitkomen hahahaha
Wil m'n nummer ook wel even dm'en hoor hahahaquote:Op zondag 15 september 2019 19:26 schreef GCMS het volgende:
Leuke jongen tegengekomen ben zijn nummer kwijt
xDquote:Op zondag 15 september 2019 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vieze vette plofkip* zou leuker zijn hahahaha
Anorexiapatiënt.
Je bent wel zo'n gezellige bolle die overal om lacht.quote:Op zondag 15 september 2019 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vieze vette plofkip* zou leuker zijn hahahaha
Anorexiapatiënt.
No thanksquote:Op zondag 15 september 2019 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wil m'n nummer ook wel even dm'en hoor hahaha
Wel geneukt?quote:Op zondag 15 september 2019 19:32 schreef GCMS het volgende:
[..]
Op pinbonnetje geschreven en die is kwijt
Waarom niet?quote:Op zondag 15 september 2019 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem mijn woorden terug, het is Hans idd niet.
Gezellig is een groot woord. Een goedlachse jongen hooguitquote:Op zondag 15 september 2019 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent wel zo'n gezellige bolle die overal om lacht.
Oke aberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |