Ik had ooit zo'n robot besteld op foxkids.nl maar die moest ik meteen terugsturen van mijn ouders want ik deed dat zonder toestemming.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:28 schreef I. het volgende:
Ik had vroeger een abonnement op zo'n blad waarbij ik een robot maakte. Kreeg ik elke week een boekje met onderdelen opgestuurd, en moest ik gaan schroeven en prutsen met chipboardjes
Man man man, wat was dat een kostenpost voor m'n ouders.
Nee, het was een lichtgevend t-rex skelet dat niks deed verder.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
NiceeDie kon ook bewegen en lopen enzo?
Foto foto foto fotoquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het was een lichtgevend t-rex skelet dat niks deed verder.
Oke ik ga hem zoeken.
Het is meer high fantasy wat vaak maar voor een kleiner publiek is weggelegd, waar GoT natuurlijk begon met weinig fantasy-elementen en het politieke gedeelte vooral de mensen trok.quote:
Oeiquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n robot besteld op foxkids.nl maar die moest ik meteen terugsturen van mijn ouders want ik deed dat zonder toestemming.
Jeetjequote:Op vrijdag 13 september 2019 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het was een lichtgevend t-rex skelet dat niks deed verder.
Oke ik ga hem zoeken.
quote:
Ik vind ze nu wel tof.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik had niet zoveel met dino's vroeger
Wat zijn de fantasy elementen in deze reeks dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meer high fantasy wat vaak maar voor een kleiner publiek is weggelegd, waar GoT natuurlijk begon met weinig fantasy-elementen en het politieke gedeelte vooral de mensen trok.
Ja zie er verder niet echt een bril in.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef GGMM het volgende:
Zonder ooggaten blijkbaar.
Oke dat is een rare foto inderdaad.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef GGMM het volgende:
Zonder ooggaten blijkbaar.
Oke dat is een rare foto inderdaad.
Ik was fan van de film Dinosaurquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik had niet zoveel met dino's vroeger
Ik vond Jurassic Park ook wel gaaf. En het boek schijnt heel goed te zijn dus die moet ik ook nog lezenquote:
Laatst nog gekeken allemaal.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Jurassic Park ook wel gaaf. En het boek schijnt heel goed te zijn dus die moet ik ook nog lezen
Was ook tof, je had een afstandsbediening, kon stemcommando's geven, hij kon lijnen volgenquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziet er wel leuker uit dan die suffe dino van @:GGMM
Ja dat zijn er heel veelquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn de fantasy elementen in deze reeks dan?
Dat is wel geinigquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
Dit was de dino die je dan bouwde!
[ afbeelding ]
Oké dat is wel tof.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
Dit was de dino die je dan bouwde!
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat jij meer een tomboy was.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik had barbies en speelgoedpaardjes.
Ik?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij meer een tomboy was.
Ja ik zie nu dat in deel 9 tot 18 je onderdelen kreeg voor de buitenkant van de dino. Mijn moeder zei dat het alleen een skelet was.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zie nu dat in deel 9 tot 18 je onderdelen kreeg voor de buitenkant van de dino. Mijn moeder zei dat het alleen een skelet was.
Ik vermoed omdat ze het abonnement zo op kon zeggen.
Die krijgt morgen wat van mij te horen.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar deze had ik dus ook.
En die mocht ik niet (lol)
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zie nu dat in deel 9 tot 18 je onderdelen kreeg voor de buitenkant van de dino. Mijn moeder zei dat het alleen een skelet was.
Was het wel leuk?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]Ja ik had dus één zo'n boekje gekocht met m'n ouders, en toen had ik allemaal onderdelen er bij, en zei ik; Ja nu hebben we het begin al.
Maar we wisten niet dat het nog 80 delen door ging ofzo.
Moet ik het Familiediner bellen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker, heel leerzaam ook wel. Je kreeg duidelijk uitleg bij alle onderdelen en kon dat allemaal zelf instellen enzo.quote:
Knex heb ik ook heel veel mee gespeeldquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik speelde vroeger vooral met Knex en Duplo.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik speelde vroeger vooral met
Nja never mind
Hmm misschien als ik dat toen mocht houden was ik nu handiger geweestquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ja zeker, heel leerzaam ook wel. Je kreeg duidelijk uitleg bij alle onderdelen en kon dat allemaal zelf instellen enzo.Maar wel vrij breekbaar.
Was jij een jongen die met autootjes speelde?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik speelde vroeger vooral met
Nja never mind
Ik had alleen Furby-pantoffels, maar de echte mocht ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou vroeger vet graag een Furby maar mijn ouders gooide het op te duur maar nu ik ouder ben besef ik mij dat het gewoon een kutexcuus was omdat ze het een irritant ding vonden.. Want ik mocht wel een babyborn en die was ong. net zo duur.
quote:Ultimate Real Robot magazine issues 1-96. Four binders, seven cd's, three videos and all parts to complete a partially started robot.
Ik speelde best veel buiten eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was jij een jongen die met autootjes speelde?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hahaha dit wil ik.
Is alleen wel even 269 euro.
Is Furby van Disney?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:48 schreef I. het volgende:
Maar goed, Disney moet er ook wat aan verdienen natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hahaha dit wil ik.
Is alleen wel even 269 euro.
Zoveel coördinatie had je daar niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik speelde best veel buiten eigenlijkIk had 2 vriendjes in de straat waar ik altijd mee voetbalde, of andere sporten of shit mee deed. Als ik binnen was las ik vooral, of schrijven of tekenen. Kan men iet echt herinneren dat ik nou veel autos had ofzo
Knex en alles kochten mijn ouders ook niet want door mijn ogen was ik qua coördinatie toch een melaatse dus daar werd ik al snel gestoord van
Jaaaaaquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop dan dit. Kan je gewoon in een Chewbacca kostuum lopen
Nja ruimtelijk inzicht bedoel ik eigenlijk ook meerquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel coördinatie had je daar niet voor nodig hoor.
Oh ik begon altijd maar gewoon ergens aan zonder einddoel, want anders werd het een probleem.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja ruimtelijk inzicht bedoel ik eigenlijk ook meer
Klotedingen, werd er agressief van
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegenwoordig is Disney toch overal eigenaar van.
Niet van mij hoorquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegenwoordig is Disney toch overal eigenaar van.
Je kan toch een eind komen met films maken over verhalen die al in de public domain zittenquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:52 schreef I. het volgende:
Koop allemaal de merch van Marvel!! En bekijk vooral de laatste series en films op Disney+! Vergeet je niet te abonneren op het Instagram account van @:Disney!
Hebben ze slim aangepakt idd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch een eind komen met films maken over verhalen die al in de public domain zitten
Dat doe je mobiel echt makkelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:04 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je nou verdomme door een slotje heen gepost? Man man man
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 13 september 2019 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doe je mobiel echt makkelijk.
Niet doen dan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Zou eigenlijk moet slapen maar heb nog geen zin.
Welke gasten?quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:07 schreef I. het volgende:
Pff, ik wou Jinek nog even terugkijken, maar staat nog niet op NPO gemist
Ik kijk een animal rescue programma op Disney.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:06 schreef I. het volgende:
[..]
Niet doen dan.Kan echt nog wel een uurtje later.
Niet meegekregen denk ik?quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:11 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om één gast, die agent die tijdens die rouwstoet knock-out geslagen is.
Awh. Vind ik vaak zo pijnlijk om te zien.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk een animal rescue programma op Disney.
Bizarquote:Op vrijdag 13 september 2019 02:14 schreef I. het volgende:
Deelnemer trouwstoet slaat agent neer, bruidegom opgepakt
quote:
Wat zat je te kijken?quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:20 schreef Amarantha het volgende:
Oh stom, gaat niet automatisch naar volgende aflevering.Zit nu weer op homepage.
Echt hequote:Op vrijdag 13 september 2019 02:21 schreef I. het volgende:
[..]Da's inmiddels wel duidelijk ja.
Je zou toch denken dat ze daar tijdens het ontwikkelen wel rekening mee zouden houden. Alles een beetje goed getest hadden etc.
Wel echt zonde. Kan ook wel mensen wegjagen. Eerste indruk is wel belangrijk voor zulke dienstenquote:
Disney test nu toch?quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:28 schreef I. het volgende:
[..]
Wel echt zonde. Kan ook wel mensen wegjagen. Eerste indruk is wel belangrijk voor zulke diensten
Ja.quote:
Mijn hart kon fok even niet aan.quote:
Wat is er mis met jou?quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn hart kon fok even niet aan.
Nu nog steeds niet..
Ik had een droom en ik heb het idee dat ik een andere droom moet gaan zoeken.
Tot zover de onduidelijkheden
HALLO GOEDEMORGEN LIMBURGERquote:
Klinkt erg lastig.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn hart kon fok even niet aan.
Nu nog steeds niet..
Ik had een droom en ik heb het idee dat ik een andere droom moet gaan zoeken.
Tot zover de onduidelijkheden
Nee, optyfen. Zoek maar iemand met tieten.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ha die Lenny!
Mag ik huilen op je schouder?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HALLO GOEDEMORGEN LIMBURGER
[..]
Klinkt erg lastig.
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, optyfen. Zoek maar iemand met tieten.
@:jancees
hoe maakt u het?quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HALLO GOEDEMORGEN LIMBURGER
[..]
Klinkt erg lastig.
Primaquote:
Überhaupt veel zuiderlingen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
Valt me op dat er de laatste tijd veel Limburgers op FOK! zijn
quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima
[..]
Überhaupt veel zuiderlingen.
kom naar het zuiden, het is mooi hier.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima
[..]
Überhaupt veel zuiderlingen.
Hier ook prima weer. Liep net in een jurkje en zomer jas buiten en ik had het warmquote:Op vrijdag 13 september 2019 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom naar het zuiden, het is mooi hier.
wordt ook lekker weer dit weekend.
niks van gezien.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier ook prima weer. Liep net in een jurkje en zomer jas buiten en ik had het warm
Ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van gezien.
zag alleen mannen in overalls
Ik zag veel mensen hier nog redelijk zomers gekleedquote:Op vrijdag 13 september 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van gezien.
zag alleen mannen in overalls
tja, overall is verplicht. zodra we de poort uit rennen heeft iedereen weer zomerkleding aanquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag veel mensen hier nog redelijk zomers gekleed
Hier werken maar weinig vrouwenquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, overall is verplicht. zodra we de poort uit rennen heeft iedereen weer zomerkleding aan
Niet geklikt. Limburgquote:Op vrijdag 13 september 2019 08:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]![]()
LIMBURGERS VERZAMEL U!
STA / [Limburg #221] Zomer in Limburg
ik heb er vandaag nog geen gezien.quote:
Ik wel 1, 55+quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er vandaag nog geen gezien.
Hey Kiidquote:
Ohh ohhhquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, overall is verplicht. zodra we de poort uit rennen heeft iedereen weer zomerkleding aan
Terechtquote:
Beter hoor. Ik ben als man in de minderheid. Dat is ook niks.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er vandaag nog geen gezien.
dat gaat ook vervelen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter hoor. Ik ben als man in de minderheid. Dat is ook niks.
Moeilijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik schrap je als favo fokker he!
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Brabant heb ik ook nog wel wat mee. Limboland niet.
Wat vind je van Friesland?quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeilijk
Maar ik lieg niet.
Kijk
[..]
Afsteken en richting de noordpool duwen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je van Friesland?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeilijk
Maar ik lieg niet.
Kijk
[..]
Wel prima. Heb vooralsnog nog geen reden gezien om er tegen te zijnquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je van Friesland?
Je had me namelijk al niet als favo Fokker?quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:15 schreef gianni61 het volgende:
ik kan flips niet schrappen als favo fokker
Oeiquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel prima. Heb vooralsnog nog geen reden gezien om er tegen te zijn
Wat deze man zegt dus.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Afsteken en richting de noordpool duwen.![]()
![]()
Ik had een crush op je maar die is nu pats-boem verdwenenquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je had me namelijk al niet als favo Fokker?
[..]
Oei
Ach
Ja
Shit happens
Heb haar adres niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Charlotte3? Lol
Heb je haar ook cadeaus gestuurd?
Gewoon vragen als je in haar broekje wil komen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik had een crush op je maar die is nu pats-boem verdwenen
[..]
Heb haar adres niet.![]()
Ze hebben van die Friese koeken die wel lekker zijnquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Wat deze man zegt dus.
Dat ging snelquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik had een crush op je maar die is nu pats-boem verdwenen
[..]
Heb haar adres niet.![]()
Haterquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:23 schreef Ivo1986 het volgende:
@:Charlotte3 er is een hatertje van je hier
Ivo gaat sneller door crushes heen dan haags door onderbroeken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze hebben van die Friese koeken die wel lekker zijn
[..]
Dat ging snel
quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ivo gaat sneller door crushes heen dan haags door onderbroeken.
Hij is de @Limoentjuh mentions aan het tellen denk ik,quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:32 schreef dud0r het volgende:
Waar is haags eigenlijk? Is hij @:limoentjuh aan het ophalen ofzo
Hij vindt tellen wel leukquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij is de @:limoentjuh mentions aan het tellen denk ik,
Ook dat zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het lukt em alleen niet zo goed geloof ik
@Lenny_Leonard is een beetje jaloers, hij wil ook graag in dat rijtje+een zeepje.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:23 schreef Ivo1986 het volgende:
@:Charlotte3 er is een hatertje van je hier
Ivo ziet een vrouw en slaat gelijk op hol. Het is net @Geerdquote:
Ahh dat valt wel meequote:Op vrijdag 13 september 2019 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ivo ziet een vrouw en slaat gelijk op hol. Het is net @:geerd
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ivo ziet een vrouw en slaat gelijk op hol. Het is net @:geerd
Haags Haags haagsiequote:
Vrijdag hè. Thuiswerkenquote:
Ik was gisteren in den haagquote:
Naar wie moet ik wat sturen dan ?quote:
Hee naatjequote:Op vrijdag 13 september 2019 10:15 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen! Ik was al wakker en heb me even druk gemaakt over het afschaffen van de gouden eeuw...
Goed zoquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:15 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen! Ik was al wakker en heb me even druk gemaakt over het afschaffen van de gouden eeuw...
Tijdverspillingquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:15 schreef naatje_1 het volgende:
Een hele eeuw tijdverspilling?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tijdverspilling
Goed bezig filosoof.
Gelukkig hebben we dat ook weer gehad.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:15 schreef naatje_1 het volgende:
Sukkelquote:
Ook een goed idee jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja of wakker laten maken door een leuke chick
Hopelijk heb je je goed gewassen de avond van te voren dan.quote:
Smegma zat er nog opquote:Op vrijdag 13 september 2019 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je goed gewassen de avond van te voren dan.
als dat gebeurd zou ik me toch afvragen hoe die persoon mijn huis is binnen gekomenquote:
Ja is wel wat lastig zonder vriendin ja.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat gebeurd zou ik me toch afvragen hoe die persoon mijn huis is binnen gekomen
Brutale inbreker wel dan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat gebeurd zou ik me toch afvragen hoe die persoon mijn huis is binnen gekomen
als die zijn/haar werk goed doet mag die daarna de tv meenemen.quote:
Hangt er van af hoe lang het duurt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die zijn/haar werk goed doet mag die daarna de tv meenemen.
dan gaat er ook duidelijk iets niet goed.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe lang het duurt.
Als het een uur duurt dan pas ik.
Ja he, ik ben niet zo'n ervaren pikkenzuiger als Haags of Trollie natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan gaat er ook duidelijk iets niet goed.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja he, ik ben niet zo'n ervaren pikkenzuiger als Haags of Trollie natuurlijk.
quote:
quote:
Oh ja dat is vandaag ja, Vanavond dan maar Jason even op m'n tv scherm toveren ter ere daarvanquote:
Dat hoort er wel een beetje bij ja.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh ja dat is vandaag ja, Vanavond dan maar Jason even op m'n tv scherm toveren ter ere daarvan
Had ook Ama of Flips kunnen zeggen, maar dan ben ik een vrouwenhater.quote:
Ja maar gelukkig kennen wij jou beterquote:Op vrijdag 13 september 2019 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook Ama of Flips kunnen zeggen, maar dan ben ik een vrouwenhater.
was dat die met die fake account om zichzelf op te hemelen?quote:
En ik heb geen idee hoeveel piemels ze in hun mondje hebben gehad natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig kennen wij jou beter
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik heb geen idee hoeveel piemels ze in hun mondje hebben gehad natuurlijk.
Jij blijquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen last van, mobiel.
Hou jij wel van hequote:
Drink je wel genoeg?quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af wanneer mijn hoofdpijn eens stopt.
Doe daar eens wat aan danquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben alweer drie kwartier aanwezig op de VU en voer weer geen reet uit. Ik heb iets uitgeprint, maar daar houdt het ook wel op.
Het vlees is zwakquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:33 schreef I. het volgende:
[..]
Drink je wel genoeg?
[..]
Doe daar eens wat aan dan
Ga voor haar zorgen dan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:33 schreef I. het volgende:
[..]
Drink je wel genoeg?
[..]
Doe daar eens wat aan dan
Zeker. Gedragen zul je jequote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik haal er even een expert bij in tellen
@:haags_kwartiertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |