Ik had ooit zo'n robot besteld op foxkids.nl maar die moest ik meteen terugsturen van mijn ouders want ik deed dat zonder toestemming.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:28 schreef I. het volgende:
Ik had vroeger een abonnement op zo'n blad waarbij ik een robot maakte. Kreeg ik elke week een boekje met onderdelen opgestuurd, en moest ik gaan schroeven en prutsen met chipboardjes
Man man man, wat was dat een kostenpost voor m'n ouders.
Nee, het was een lichtgevend t-rex skelet dat niks deed verder.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
NiceeDie kon ook bewegen en lopen enzo?
Foto foto foto fotoquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het was een lichtgevend t-rex skelet dat niks deed verder.
Oke ik ga hem zoeken.
Het is meer high fantasy wat vaak maar voor een kleiner publiek is weggelegd, waar GoT natuurlijk begon met weinig fantasy-elementen en het politieke gedeelte vooral de mensen trok.quote:
Oeiquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n robot besteld op foxkids.nl maar die moest ik meteen terugsturen van mijn ouders want ik deed dat zonder toestemming.
Jeetjequote:Op vrijdag 13 september 2019 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het was een lichtgevend t-rex skelet dat niks deed verder.
Oke ik ga hem zoeken.
quote:
Ik vind ze nu wel tof.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik had niet zoveel met dino's vroeger
Wat zijn de fantasy elementen in deze reeks dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meer high fantasy wat vaak maar voor een kleiner publiek is weggelegd, waar GoT natuurlijk begon met weinig fantasy-elementen en het politieke gedeelte vooral de mensen trok.
Ja zie er verder niet echt een bril in.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef GGMM het volgende:
Zonder ooggaten blijkbaar.
Oke dat is een rare foto inderdaad.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef GGMM het volgende:
Zonder ooggaten blijkbaar.
Oke dat is een rare foto inderdaad.
Ik was fan van de film Dinosaurquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik had niet zoveel met dino's vroeger
Ik vond Jurassic Park ook wel gaaf. En het boek schijnt heel goed te zijn dus die moet ik ook nog lezenquote:
Laatst nog gekeken allemaal.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Jurassic Park ook wel gaaf. En het boek schijnt heel goed te zijn dus die moet ik ook nog lezen
Was ook tof, je had een afstandsbediening, kon stemcommando's geven, hij kon lijnen volgenquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziet er wel leuker uit dan die suffe dino van @:GGMM
Ja dat zijn er heel veelquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn de fantasy elementen in deze reeks dan?
Dat is wel geinigquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
Dit was de dino die je dan bouwde!
[ afbeelding ]
Oké dat is wel tof.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
Dit was de dino die je dan bouwde!
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat jij meer een tomboy was.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik had barbies en speelgoedpaardjes.
Ik?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij meer een tomboy was.
Ja ik zie nu dat in deel 9 tot 18 je onderdelen kreeg voor de buitenkant van de dino. Mijn moeder zei dat het alleen een skelet was.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zie nu dat in deel 9 tot 18 je onderdelen kreeg voor de buitenkant van de dino. Mijn moeder zei dat het alleen een skelet was.
Ik vermoed omdat ze het abonnement zo op kon zeggen.
Die krijgt morgen wat van mij te horen.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar deze had ik dus ook.
En die mocht ik niet (lol)
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zie nu dat in deel 9 tot 18 je onderdelen kreeg voor de buitenkant van de dino. Mijn moeder zei dat het alleen een skelet was.
Was het wel leuk?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]Ja ik had dus één zo'n boekje gekocht met m'n ouders, en toen had ik allemaal onderdelen er bij, en zei ik; Ja nu hebben we het begin al.
Maar we wisten niet dat het nog 80 delen door ging ofzo.
Moet ik het Familiediner bellen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker, heel leerzaam ook wel. Je kreeg duidelijk uitleg bij alle onderdelen en kon dat allemaal zelf instellen enzo.quote:
Knex heb ik ook heel veel mee gespeeldquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik speelde vroeger vooral met Knex en Duplo.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik speelde vroeger vooral met
Nja never mind
Hmm misschien als ik dat toen mocht houden was ik nu handiger geweestquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ja zeker, heel leerzaam ook wel. Je kreeg duidelijk uitleg bij alle onderdelen en kon dat allemaal zelf instellen enzo.Maar wel vrij breekbaar.
Was jij een jongen die met autootjes speelde?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik speelde vroeger vooral met
Nja never mind
Ik had alleen Furby-pantoffels, maar de echte mocht ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou vroeger vet graag een Furby maar mijn ouders gooide het op te duur maar nu ik ouder ben besef ik mij dat het gewoon een kutexcuus was omdat ze het een irritant ding vonden.. Want ik mocht wel een babyborn en die was ong. net zo duur.
quote:Ultimate Real Robot magazine issues 1-96. Four binders, seven cd's, three videos and all parts to complete a partially started robot.
Ik speelde best veel buiten eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was jij een jongen die met autootjes speelde?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hahaha dit wil ik.
Is alleen wel even 269 euro.
Is Furby van Disney?quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:48 schreef I. het volgende:
Maar goed, Disney moet er ook wat aan verdienen natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hahaha dit wil ik.
Is alleen wel even 269 euro.
Zoveel coördinatie had je daar niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik speelde best veel buiten eigenlijkIk had 2 vriendjes in de straat waar ik altijd mee voetbalde, of andere sporten of shit mee deed. Als ik binnen was las ik vooral, of schrijven of tekenen. Kan men iet echt herinneren dat ik nou veel autos had ofzo
Knex en alles kochten mijn ouders ook niet want door mijn ogen was ik qua coördinatie toch een melaatse dus daar werd ik al snel gestoord van
Jaaaaaquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop dan dit. Kan je gewoon in een Chewbacca kostuum lopen
Nja ruimtelijk inzicht bedoel ik eigenlijk ook meerquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel coördinatie had je daar niet voor nodig hoor.
Oh ik begon altijd maar gewoon ergens aan zonder einddoel, want anders werd het een probleem.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja ruimtelijk inzicht bedoel ik eigenlijk ook meer
Klotedingen, werd er agressief van
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 13 september 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegenwoordig is Disney toch overal eigenaar van.
Niet van mij hoorquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegenwoordig is Disney toch overal eigenaar van.
Je kan toch een eind komen met films maken over verhalen die al in de public domain zittenquote:Op vrijdag 13 september 2019 01:52 schreef I. het volgende:
Koop allemaal de merch van Marvel!! En bekijk vooral de laatste series en films op Disney+! Vergeet je niet te abonneren op het Instagram account van @:Disney!
Hebben ze slim aangepakt idd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch een eind komen met films maken over verhalen die al in de public domain zitten
Dat doe je mobiel echt makkelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:04 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je nou verdomme door een slotje heen gepost? Man man man
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 13 september 2019 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doe je mobiel echt makkelijk.
Niet doen dan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Zou eigenlijk moet slapen maar heb nog geen zin.
Welke gasten?quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:07 schreef I. het volgende:
Pff, ik wou Jinek nog even terugkijken, maar staat nog niet op NPO gemist
Ik kijk een animal rescue programma op Disney.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:06 schreef I. het volgende:
[..]
Niet doen dan.Kan echt nog wel een uurtje later.
Niet meegekregen denk ik?quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:11 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om één gast, die agent die tijdens die rouwstoet knock-out geslagen is.
Awh. Vind ik vaak zo pijnlijk om te zien.quote:Op vrijdag 13 september 2019 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk een animal rescue programma op Disney.
Bizarquote:Op vrijdag 13 september 2019 02:14 schreef I. het volgende:
Deelnemer trouwstoet slaat agent neer, bruidegom opgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |