Was meer een verwijzing naar het Thijs verhaal die ook werd gecontacteerd door Saunier vanwege zijn lage waarde en er zodoende veel 'potentie' in hem zatquote:Op zondag 15 september 2019 20:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Kwiat heeft bij Pat ook een tijdje als een zielig hoopje mens wedstrijden gereden.
Met die 2 salarissen houd je ene proconti ploeg in leven.quote:Op zondag 15 september 2019 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zijn figuren als Porte en Thomas toch vreselijke anti-coureurs.
Waarom? Als hij het zelf niet doet zet hij Julian nu in een zetel.quote:
We wachten op de mening van wimderon.quote:
@wimderon en @Koffieplanter zullen met uitgekrabte ogen aan het kijken zijn, die zien liever dat hij de sprint afwacht.quote:
Ik en akkoord dat hij voor Julian moet gaan, maar hij moet dit niet alleen doen.quote:Op zondag 15 september 2019 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? Als hij het zelf niet doet zet hij Julian nu in een zetel.
Waarom mention je mij?quote:Op zondag 15 september 2019 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:wimderon en @:koffieplanter zullen met uitgekrabte ogen aan het kijken zijn, die zien liever dat hij de sprint afwacht.
Ik ben duidelijk niet volhardend genoeg geweestquote:Op zondag 15 september 2019 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:wimderon en @:koffieplanter zullen met uitgekrabte ogen aan het kijken zijn, die zien liever dat hij de sprint afwacht.
Doe geen moeite, ik luister toch naar niemand.quote:Op zondag 15 september 2019 21:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet volhardend genoeg geweest
Als je hebt genoten van Nuyens in Vlaanderen moet je snel vergeten worden.quote:Op zondag 15 september 2019 21:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet volhardend genoeg geweest
Ik heb toen vooral genoten van de sprint van Chavanel.quote:Op zondag 15 september 2019 21:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je hebt genoten van Nuyens in Vlaanderen moet je snel vergeten worden.
Ik ook, ben ik nu stoer?quote:Op zondag 15 september 2019 21:12 schreef Mani89 het volgende:
De helft van de posters hier waren nog niet eens geboren toen Gesink de koers hier 9 jaar geleden won, ik wel, ik heb het live gezien.
Koos neemt liever teringlijer Terpstra mee die de boel gaat saboterenquote:Op zondag 15 september 2019 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rittenkaper Roosen is alert.
Let je op Koos?
Jij stond toch ook bij de finish toen Jan Janssen de Tour van 68 won?quote:Op zondag 15 september 2019 21:12 schreef Mani89 het volgende:
De helft van de posters hier waren nog niet eens geboren toen Gesink de koers hier 9 jaar geleden won, ik wel, ik heb het live gezien.
Pieter Weening.quote:Op zondag 15 september 2019 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Koos neemt liever teringlijer Terpstra mee die de boel gaat saboteren
quote:Op zondag 15 september 2019 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rittenkaper Roosen is alert.
Let je op Koos?
quote:Op maandag 9 september 2019 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mag ik Tom Jelte nog aandragen?
Nee, ga weg.quote:
Zeker.quote:Op zondag 15 september 2019 21:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ik ook, ben ik nu stoer?
Heeft Klop een kunstgebit?quote:Op zondag 15 september 2019 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij stond toch ook bij de finish toen Jan Janssen de Tour van 68 won?
Ik sterf als een opportunist.quote:
Langeveld.quote:
Mollema.quote:
Die is op zich wel logisch toch? Het is niet zo dat we heel veel betere keus hebben.quote:
Maar Mollema kan helemaal niet knechten, dat zagen we in de Tour weer.quote:Op zondag 15 september 2019 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is op zich wel logisch toch? Het is niet zo dat we heel veel betere keus hebben.
Absoluut genotquote:Op zondag 15 september 2019 21:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je hebt genoten van Nuyens in Vlaanderen moet je snel vergeten worden.
Nee, dat is niet logisch. Iemand meenemen die nooit voor de kopman gaat rijden is enorm dom.quote:Op zondag 15 september 2019 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is op zich wel logisch toch? Het is niet zo dat we heel veel betere keus hebben.
Wat een kutteam, oh wat een kutteam. Ooohhh wat een kutteam.quote:
Hij had David van der Poel moeten meenemen rofl.quote:Op zondag 15 september 2019 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is niet logisch. Iemand meenemen die nooit voor de kopman gaat rijden is enorm dom.
Dannie zijn we al even kwijtquote:Op zondag 15 september 2019 21:20 schreef The_Undertone het volgende:
Ja, De PLus zit op kop voor Van Poppel
Denk jij dat ze zo rationeel zijn? Ik niet, namelijk.quote:Op zondag 15 september 2019 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach, Mollema en Terpstra zullen toch niet helemaal achterlijk zijn. Die hebben Mathieu ook in actie gezien.
Niki Terpstra rijdt alleen voor de BV Niki Terpstra. Thuislaten zo’n klootviool.quote:Op zondag 15 september 2019 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach, Mollema en Terpstra zullen toch niet helemaal achterlijk zijn. Die hebben Mathieu ook in actie gezien.
Jan doet zijn bestquote:Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hadden onze vrienden op Eurosport niet door.
Als je een vriendje van Koos bent maakt dat niet uit.quote:Op zondag 15 september 2019 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Bovendien heeft Terpstra nog geen vorm laten zien na z'n blessure.
Hij zit in laatste wiel.quote:Op zondag 15 september 2019 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Evenepoel gooit er even een aanval in
Ik had ook liever Gesink gezien, dat die niet mee zit begrijp ik niet.quote:Op zondag 15 september 2019 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is niet logisch. Iemand meenemen die nooit voor de kopman gaat rijden is enorm dom.
Sowieso vreemd om de selectie zo vroeg bekend te maken. Dat had ook prima komende week gekund.quote:Op zondag 15 september 2019 21:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had ook liever Gesink gezien, dat die niet mee zit begrijp ik niet.
Dat doet NL meestal, vreemd.quote:Op zondag 15 september 2019 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso vreemd om de selectie zo vroeg bekend te maken. Dat had ook prima komende week gekund.
Ik denk dat het wel makkelijker 'werken' is als er echt een overduidelijke kopman is in plaats van werken voor bijvoorbeeld een dagje gelegenheidsgeel zoals Ciccione in de Tour.quote:Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk jij dat ze zo rationeel zijn? Ik niet, namelijk.
Het belangrijkste van het team is het teamquote:Op zondag 15 september 2019 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso vreemd om de selectie zo vroeg bekend te maken. Dat had ook prima komende week gekund.
Maar je gaat nu volledig voorbij aan het ego en het karakter van Bauke Mollema en Niki Terpstra.quote:Op zondag 15 september 2019 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel makkelijker 'werken' is als er echt een overduidelijke kopman is in plaats van werken voor bijvoorbeeld een dagje gelegenheidsgeel zoals Ciccione in de Tour.
Het zou mij overigens niets verbazen als ze überhaupt niet in staat zijn om de finale te helpen. Terpstra zonder Patbonus is toch maar een marginale renner en Mollema zal al wel aan het harken zijn om te volgen.quote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar je gaat nu volledig voorbij aan het ego en het karakter van Bauke Mollema en Niki Terpstra.
Nederland heeft een groot probleem, kunnen we wel stellen.quote:Op zondag 15 september 2019 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou mij overigens niets verbazen als ze überhaupt niet in staat zijn om de finale te helpen. Terpstra zonder Patbonus is toch maar een marginale renner en Mollema zal al wel aan het harken zijn om te volgen.
Terpstra en Mollema zijn wel twee totaal andere types. Terpstra heeft inderdaad een te groot ego, maar Mollema weet volgens mij oprecht niet hoe dat moet, knechten. Hij zou het misschien wel willen maar zuigt er nogal in.quote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar je gaat nu volledig voorbij aan het ego en het karakter van Bauke Mollema en Niki Terpstra.
Je kan me nog vergezellen in de weg naar status van miljonair.quote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef showtimer het volgende:
De toekomstig wereldkampioen in beeld
Ik heb mijn twijfels.quote:Op zondag 15 september 2019 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kan me nog vergezellen in de weg naar status van miljonair.
Wie?quote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef showtimer het volgende:
De toekomstig wereldkampioen in beeld
Ik heb mijn inzet al lang gedaanquote:Op zondag 15 september 2019 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet doen, anders gaan de odds omlaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |