Het zou mij overigens niets verbazen als ze überhaupt niet in staat zijn om de finale te helpen. Terpstra zonder Patbonus is toch maar een marginale renner en Mollema zal al wel aan het harken zijn om te volgen.quote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar je gaat nu volledig voorbij aan het ego en het karakter van Bauke Mollema en Niki Terpstra.
Nederland heeft een groot probleem, kunnen we wel stellen.quote:Op zondag 15 september 2019 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou mij overigens niets verbazen als ze überhaupt niet in staat zijn om de finale te helpen. Terpstra zonder Patbonus is toch maar een marginale renner en Mollema zal al wel aan het harken zijn om te volgen.
Terpstra en Mollema zijn wel twee totaal andere types. Terpstra heeft inderdaad een te groot ego, maar Mollema weet volgens mij oprecht niet hoe dat moet, knechten. Hij zou het misschien wel willen maar zuigt er nogal in.quote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar je gaat nu volledig voorbij aan het ego en het karakter van Bauke Mollema en Niki Terpstra.
Je kan me nog vergezellen in de weg naar status van miljonair.quote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef showtimer het volgende:
De toekomstig wereldkampioen in beeld
Ik heb mijn twijfels.quote:Op zondag 15 september 2019 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kan me nog vergezellen in de weg naar status van miljonair.
Wie?quote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef showtimer het volgende:
De toekomstig wereldkampioen in beeld
Ik heb mijn inzet al lang gedaanquote:Op zondag 15 september 2019 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet doen, anders gaan de odds omlaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |