Ik ben duidelijk niet volhardend genoeg geweestquote:Op zondag 15 september 2019 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:wimderon en @:koffieplanter zullen met uitgekrabte ogen aan het kijken zijn, die zien liever dat hij de sprint afwacht.
Doe geen moeite, ik luister toch naar niemand.quote:Op zondag 15 september 2019 21:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet volhardend genoeg geweest
Als je hebt genoten van Nuyens in Vlaanderen moet je snel vergeten worden.quote:Op zondag 15 september 2019 21:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet volhardend genoeg geweest
Ik heb toen vooral genoten van de sprint van Chavanel.quote:Op zondag 15 september 2019 21:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je hebt genoten van Nuyens in Vlaanderen moet je snel vergeten worden.
Ik ook, ben ik nu stoer?quote:Op zondag 15 september 2019 21:12 schreef Mani89 het volgende:
De helft van de posters hier waren nog niet eens geboren toen Gesink de koers hier 9 jaar geleden won, ik wel, ik heb het live gezien.
Koos neemt liever teringlijer Terpstra mee die de boel gaat saboterenquote:Op zondag 15 september 2019 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rittenkaper Roosen is alert.
Let je op Koos?
Jij stond toch ook bij de finish toen Jan Janssen de Tour van 68 won?quote:Op zondag 15 september 2019 21:12 schreef Mani89 het volgende:
De helft van de posters hier waren nog niet eens geboren toen Gesink de koers hier 9 jaar geleden won, ik wel, ik heb het live gezien.
Pieter Weening.quote:Op zondag 15 september 2019 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Koos neemt liever teringlijer Terpstra mee die de boel gaat saboteren
quote:Op zondag 15 september 2019 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rittenkaper Roosen is alert.
Let je op Koos?
quote:Op maandag 9 september 2019 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mag ik Tom Jelte nog aandragen?
Nee, ga weg.quote:
Zeker.quote:Op zondag 15 september 2019 21:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ik ook, ben ik nu stoer?
Heeft Klop een kunstgebit?quote:Op zondag 15 september 2019 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij stond toch ook bij de finish toen Jan Janssen de Tour van 68 won?
Ik sterf als een opportunist.quote:
Langeveld.quote:
Mollema.quote:
Die is op zich wel logisch toch? Het is niet zo dat we heel veel betere keus hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |