abonnement Unibet Coolblue
pi_188921623
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 08:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Qua bruiloften hou ik nooit van aan bepaalde kledingvoorschriften vastzitten. Irritant en pretentieus. Als ik zou trouwen mag iedereen als zichzelf komen O+
Mensen komen toch altijd wel netjes.
Dat blijkt niet altijd te kloppen. Bij de bruiloft van mijn nichtje was er eentje op werkschoenen, korte broek en een blouse met vlekken :X en de partner zag er dan wel weer keurig netjes uit...
pi_188921628
Dresscode was 'Smart Casual'. Daar waar ik dat moest Googlen, is het wel een hele makkelijke. :7
'Een beetje netjes' omschrijf het wel redelijk. F. heeft een goede pantalon en een blouse met lange mouwen en nette schoenen.
Ik heb een jurkje aan en enkellaartjes. Einde.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 09:17:16 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188921636
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoorde nu van een bruiloft waarbij de gasten worden verzocht in blauw, taupe of mintgroen te verschijnen.
Maar dat is dan ook een bruidspaar wat vanaf nu geen zondag meer vrij heeft ivm de bruiloftsvoorbereidingen. Ze trouwen in april....

Tevens raakte ik gisteren zo verzeild in een boek dat ik over mijn vermoeidheid heen las. Om 4 uur gingen de luikjes pas dicht :D Gelukkig vandaag vrij O+
Blauw is nog wel makkelijk dat dat er bij zit :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188921639
Wij maken vaak een witbrood met een paar handen vol muntgeld er in. Voor de wittebroodsweken :D
pi_188921664
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoorde nu van een bruiloft waarbij de gasten worden verzocht in blauw, taupe of mintgroen te verschijnen.
Maar dat is dan ook een bruidspaar wat vanaf nu geen zondag meer vrij heeft ivm de bruiloftsvoorbereidingen. Ze trouwen in april....
Ik voorspel iedereen in het blauw. :D Ik was naar een bruiloft met als thema zomers, dat vond ik wel makkelijk in te vullen.
pi_188921668
Ik had de bruid getagd in die post van die T-rex. Zo mocht ik ook komen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188921683
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoorde nu van een bruiloft waarbij de gasten worden verzocht in blauw, taupe of mintgroen te verschijnen.
Maar dat is dan ook een bruidspaar wat vanaf nu geen zondag meer vrij heeft ivm de bruiloftsvoorbereidingen. Ze trouwen in april....

Tevens raakte ik gisteren zo verzeild in een boek dat ik over mijn vermoeidheid heen las. Om 4 uur gingen de luikjes pas dicht :D Gelukkig vandaag vrij O+
Als ze het zo in de puntjes voor bereiden, zouden ze dan nog blij zijn in april? Stel dat er iets niet helemaal gaat zoals zij gepland hebben.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 09:36:24 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188921797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als ze het zo in de puntjes voor bereiden, zouden ze dan nog blij zijn in april? Stel dat er iets niet helemaal gaat zoals zij gepland hebben.
Of zijn ze elkaar in januari zo zat dat het niet meer door gaat :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188921813
Ach hier stonden de meeste ook te kijken van onze voorbereidingen. Maar soms (vaak) moet je dingen gewoon 1,5/jaar van te voren bespreken anders is de locatie/fotograaf/bakster al volgeboekt. Daar ben je natuurlijk geen hele dag of middag aan kwijt maar het moet wel al gebeuren.
pi_188921815
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of zijn ze elkaar in januari zo zat dat het niet meer door gaat :+
Dat dus, of direct na het huwelijk, dan is er geen doel meer om samen dingen te doen. :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_188921860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Ach hier stonden de meeste ook te kijken van onze voorbereidingen. Maar soms (vaak) moet je dingen gewoon 1,5/jaar van te voren bespreken anders is de locatie/fotograaf/bakster al volgeboekt. Daar ben je natuurlijk geen hele dag of middag aan kwijt maar het moet wel al gebeuren.
Ik had de indruk dat jullie er vrij relaxed inzaten. Maar er zijn ook mensen die het krampachtig helemaal perfect willen hebben.

Oud collega had ook alles een jaar van te voren allemaal geregeld. Maar dat kwam door haar schoonmoeder, die had anders alles uit handen getrokken en er haar feestje van gemaakt (trouwkleding, gastenlijst, locatie etc). Wij dachten, toen we het hoorden "ach hoe erg kan het zijn". Totdat er een vrijgezellenfeestje kwam en daar kwam moeders aan gestormd. Iedereen was meteen blij met eigen schoonmoeder, wat een verschrikking was dat mens.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188921864
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Ach hier stonden de meeste ook te kijken van onze voorbereidingen. Maar soms (vaak) moet je dingen gewoon 1,5/jaar van te voren bespreken anders is de locatie/fotograaf/bakster al volgeboekt. Daar ben je natuurlijk geen hele dag of middag aan kwijt maar het moet wel al gebeuren.
Dat snap ik. Maar daar ben je toch niet elke zondag aan kwijt de komende 7 maanden?
Of is het standaard in drie sessies je gebak te proeven?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188921877
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar daar ben je toch niet elke zondag aan kwijt de komende 7 maanden?
Of is het standaard in drie sessies je gebak te proeven?
Volgens mij is 2 standaard.
Maar is het niet een persoon die in een gesprek graag overdrijft? Dus dat ze wel iets moet doen maar daar meteen een hele dag van maakt.
pi_188921883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had de indruk dat jullie er vrij relaxed inzaten. Maar er zijn ook mensen die het krampachtig helemaal perfect willen hebben.

Oud collega had ook alles een jaar van te voren allemaal geregeld. Maar dat kwam door haar schoonmoeder, die had anders alles uit handen getrokken en er haar feestje van gemaakt (trouwkleding, gastenlijst, locatie etc). Wij dachten, toen we het hoorden "ach hoe erg kan het zijn". Totdat er een vrijgezellenfeestje kwam en daar kwam moeders aan gestormd. Iedereen was meteen blij met eigen schoonmoeder, wat een verschrikking was dat mens.
Dat lijkt me wel hel.
Waarom zou je iemand anders jouw dag laten regelen, kan je het net zo goed niet doen.
pi_188921900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij is 2 standaard.
Maar is het niet een persoon die in een gesprek graag overdrijft? Dus dat ze wel iets moet doen maar daar meteen een hele dag van maakt.
Nee, ik denk van niet.
De activiteit zal vast in minder tijd kunnen, maar er moet natuurlijk ook verspreid over de dag gedroomd worden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188921910
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, ik denk van niet.
De activiteit zal vast in minder tijd kunnen, maar er moet natuurlijk ook verspreid over de dag gedroomd worden.
Dan vast een type dat als klein meisje er ook al een heel plakboek van gemaakt had :D
pi_188921931
Prima toch als iemand het zelf leuk vindt om daar veel mee bezig te zijn.
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:49:59 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188921936
Wij doen het lekker zoals wij het willen.. en die lokaties moeten we binnenkort eens gaan checken,voordat ie weg is vanwege de winter.. :+

Maar we hebben nog niet echt een datum.. gaan we het tijdens de vakantie over hebben.. dus.. we lopen vast achter de feiten aan zo.. :P Ach. Komt ook wel goed
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:50:56 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188921941
Oh ja. Een taart.. :o we hebben hier een cupcake boer om de hoek.. eens kijken wat we daar mee kunnen regelen ^O^ :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188922048
Ik heb nog steeds in m'n hoofd om in het buitenland te trouwen. En ondertussen begint mijn vriend daar ook wel enthousiaster over te worden.

Hij moet me nog vragen, maar een vrouw mag vast dromen toch. :')
  vrijdag 13 september 2019 @ 10:08:57 #171
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188922157
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog steeds in m'n hoofd om in het buitenland te trouwen. En ondertussen begint mijn vriend daar ook wel enthousiaster over te worden.

Hij moet me nog vragen, maar een vrouw mag vast dromen toch. :')
Je kunt ook hem vragen, veel verrassender.
pi_188922173
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Challenge accepted.
:D
Ach m'n oom kwam op een bruiloft van een zoon van hem in korte broek en hoedje zoals hij altijd is. Ik vind dat wel tof :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188922189
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind al die voorschriften voor bruiloften vreselijk. Dat het een belangrijke dag is voor bruid en bruidegom, prima. Maar je kan toch niet van al je gasten verwachten dat ze iets nieuws gaan kopen voor jouw bruiloft?

Ik heb ook zo’n hekel aan van die bruiloften waar je van te voren van allerlei opdrachten moet doen. Je lievelings recept opsturen, 2 favoriete liedjes erbij en 5 foto’s van jou en het bruidspaar. Of je favoriete film op dvd kopen. Of een favoriete herinnering opschrijven. Ik vind het altijd zo geforceerd. Vaak kost een bruiloft je al veel geld en tijd, en zou het toch genoeg moeten zijn als je erbij bent.

/vrijdagochtend grump.
Ik ben allerminst grumpig van aard, maar helemaal met je eens. :Y

Fles, niet gewerkt maar groot liefhebber!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 13 september 2019 @ 10:12:31 #174
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188922203
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:16 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat blijkt niet altijd te kloppen. Bij de bruiloft van mijn nichtje was er eentje op werkschoenen, korte broek en een blouse met vlekken :X en de partner zag er dan wel weer keurig netjes uit...
Ik zag ooit de vader van de bruid in een korte broek en een verwassen overhemd met korte mouwen. :X
pi_188922205
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind al die voorschriften voor bruiloften vreselijk. Dat het een belangrijke dag is voor bruid en bruidegom, prima. Maar je kan toch niet van al je gasten verwachten dat ze iets nieuws gaan kopen voor jouw bruiloft?

Ik heb ook zo’n hekel aan van die bruiloften waar je van te voren van allerlei opdrachten moet doen. Je lievelings recept opsturen, 2 favoriete liedjes erbij en 5 foto’s van jou en het bruidspaar. Of je favoriete film op dvd kopen. Of een favoriete herinnering opschrijven. Ik vind het altijd zo geforceerd. Vaak kost een bruiloft je al veel geld en tijd, en zou het toch genoeg moeten zijn als je erbij bent.

/vrijdagochtend grump.
Dit ja. Kleding moeten kopen vind ik stom. Je bent verdorie meer kwijt aan een bruiloft van iemand dan aan diegene die de bruiloft geeft aan jou kwijt is. Als je er dichterbij staat kost vrijgezellenfeest, envelop en alles ook nog behoorlijk wat. En soms willen ze 's nachts dat je nog met ze wat gaat drinken zodat je een hotelkamer moet boeken.

Bruiloft leuk, maar al die rompslomp met geld eromheen maakt t veel minder leuk voor mijn plezier.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')