quote:
 hier ben ik
 hier ben ik

Ja.quote:

Hey MTB. Dat is lang geleden.quote:

You can check out any time you like, but you can never leave.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
You never can say goodbye hier.

Is dan ook gewoon een bandje op repeat.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry dat ik er niet vaak meer ben. Maar elke keer dat ik langskom, blijft de muziek dezelfde kwaliteit

quote:Op donderdag 12 september 2019 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry dat ik er niet vaak meer ben. Maar elke keer dat ik langskom, blijft de muziek dezelfde kwaliteit

quote:Op donderdag 12 september 2019 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dan ook gewoon een bandje op repeat.

Tijdloze muziekquote:Op donderdag 12 september 2019 20:42 schreef MTheBassman het volgende:

(later dan)
 (later dan) 

Wat leuk. Welke band en wat voor muziek maken jullie?quote:Op donderdag 12 september 2019 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
Trouwens, dit mogen jullie op zich ook wel weten: Ik zit in een band

quote:Op donderdag 12 september 2019 20:47 schreef MTheBassman het volgende:

Het gaat via een muziekschool hier in Groningen. Wat we precies willen spelen zien we dan wel.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat leuk. Welke band en wat voor muziek maken jullie?

Leuk!quote:Op donderdag 12 september 2019 20:47 schreef MTheBassman het volgende:

Als jullie een tijdje geoefend hebben, wil ik wel een nummer horen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
Onze eerste repetitie is volgende dinsdag namelijk.

Ons eerste optreden is pas eind januari, dan wil ik best wel het een en andere delenquote:Op donderdag 12 september 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jullie een tijdje geoefend hebben, wil ik wel een nummer horen natuurlijk.

Ziggo Dome al afgehuurd?quote:Op donderdag 12 september 2019 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ons eerste optreden is pas eind januari, dan wil ik best wel het een en andere delen

shhh, nog niet verklappenquote:

Oeps, sorryquote:

we gaan stiekem Anal Cunt nummers doenquote:Op donderdag 12 september 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Toto? Boston? Zoiets dan toch.

Andere stad.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Toto? Boston? Zoiets dan toch.

Zoiets heb ik ook een paar keer gedaan. Erg leuk.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het gaat via een muziekschool hier in Groningen. Wat we precies willen spelen zien we dan wel.

Dat zeg ik: zoietsquote:

Dat is al best snel.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ons eerste optreden is pas eind januari, dan wil ik best wel het een en andere delen

Dan ga ik niet naar het optredenquote:Op donderdag 12 september 2019 20:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
we gaan stiekem Anal Cunt nummers doen

Lene nogwatquote:

Ja is wel een leuk groepje. Daar ga ik nog wel veel lol mee beleven.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook een paar keer gedaan. Erg leuk.

quote:Op donderdag 12 september 2019 20:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
we gaan stiekem Anal Cunt nummers doen

Iedere bezoeker krijgt een wegstemknop, net als bij Groningen's Got Talent.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ga ik niet naar het optreden

da's nait goud, wij können nog wel waatquote:Op donderdag 12 september 2019 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedere bezoeker krijgt een wegstemknop, net als bij Groningen's Got Talent.

Wij mochten steeds als laatste spelen. Anders kregen ze de zaal niet leeg.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedere bezoeker krijgt een wegstemknop, net als bij Groningen's Got Talent.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |