SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zat aan een andere zanger te denken... Ook iets met een R.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Somewhere between vind ik nog steeds een prachtig nummer
Die was van de week nog op tv bij Beauquote:Op donderdag 12 september 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat Ruud van BB1 werd bedoeld met zanger Ruud
Zinvol om terug te kijken? Ben wel een beetje nieuwsgierig naar wat hij nu doet.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Die was van de week nog op tv bij Beau
Knuffelen, denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Zinvol om terug te kijken? Ben wel een beetje nieuwsgierig naar wat hij nu doet.
Hij had het alleen over knuffelenquote:Op donderdag 12 september 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Zinvol om terug te kijken? Ben wel een beetje nieuwsgierig naar wat hij nu doet.
quote:Op donderdag 12 september 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Hij had het alleen over knuffelen
[..]
Ik hoop op enige progressie eigenlijk.quote:
quote:
[..]
Nou, het "effe" is voorbij. Hij doet het nu kennelijk "voor eeuwig".quote:Op donderdag 12 september 2019 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop op enige progressie eigenlijk.
Have funquote:
Zo, dat is een behoorlijke catwalk...quote:
Zo heb je wel mooi zicht op het hele podium.quote:
quote:
die zit driftig te tekst te zoekenquote:Op donderdag 12 september 2019 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wacht even op Diaan die de lyrics post.
En was dit nou Frankenstein of Undercover Man?quote:
Frankenstein.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En was dit nou Frankenstein of Undercover Man?
Volgens mij liep het in elkaar over.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En was dit nou Frankenstein of Undercover Man?
Knap hoe je zoiets onbekends weet te vinden.quote:
Je kent de Bintangs toch wel?quote:Op donderdag 12 september 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Knap hoe je zoiets onbekends weet te vinden.
Waarom sta jij op de cover?quote:
Nou, eigenlijk niet. Maar ik heb ze net opgezocht op Wikipedia en geef toe dat ze niet zo onbekend zijn als ik dacht.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom sta jij op de cover?
Klopt.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, die werd in Neighbours gedraaid bij Het huwelijk
DDM heeft een ijzeren geheugen!quote:
Kylie met Jason?quote:Op donderdag 12 september 2019 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, die werd in Neighbours gedraaid bij Het huwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |