SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iZombie – [VS] S04 2015 16 | Comedy, Drama, Mystery
Liv zou een schitterende dokter geworden zijn, maar nu is ze een zombie die zich voedt met menselijke hersenen. Die stellen haar echter in staat moordenaars te vinden.
Jumanji: Welcome to the Jungle – [VS] 2017 12 1:59 uur | Actie, Avontuur, Tienerfilm
Vier middelbarescholieren komen terecht in de junglewereld van een videospelletje, waar ze op een missie gaan als volwassen avatars die elkaars komische tegenpool zijn.
Justice League – [Canada/VK/VS] 2017 12 2:00 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Batman stelt een team van superhelden samen, waaronder Wonder Woman, Aquaman, The Flash en Cyborg, om hun grootste vijanden tot op dat moment te verslaan.
LEGO DC Super Heroes: The Flash – [VS] 2018 6 1:18 uur
De Joker wil graag Metropolis verbouwen. De Justice League wil hem tegenhouden, maar de Flash moet eerst een tijdlus breken en een nieuwe vijand bestrijden.
Quake (The) – [Noorwegen] 2018 12 1:47 uur | Actie, Drama, Thriller
Niemand gelooft een getraumatiseerde wetenschapper die ervan overtuigd is dat Oslo op het punt staat getroffen te worden door een zware aardbeving.
Vagabond – [Korea] S01E01 2019 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Thriller
Nadat zijn neef is omgekomen bij een vliegtuigcrash, besluit stuntman Cha Dal-geon samen met geheim agent Go Hae-ri te achterhalen wat er is gebeurd.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
twitter:seewhatsnext twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 17:30:02#Glow has been renewed for a fourth and final season! https://t.co/nI0OjJNjR1 reageer retweet
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 15:00:40Van jonge vrouw naar gevestigde monarch. The Crown met Olivia Colman als Queen Elizabeth II is te zien vanaf 17 november. https://t.co/dq5lnkoJsO reageer retweet
twitter:seewhatsnext twitterde op donderdag 19-09-2019 om 21:02:15THIS JUST IN: "Anne With An E" Season 3 premieres January 3! https://t.co/7s3vLV4ZM5 reageer retweet
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 12:00:00Peaky 👏 fookin 👏 blinders 👏 seizoen 5 is vanaf 4 oktober te zien. https://t.co/44KYs0NDK9 reageer retweet
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 20:00:25Wie meer wil weten over Unbelievable kan hier het artikel lezen waarop het is gebaseerd: https://t.co/HTSCXvylrx reageer retweet
😂😂quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook! 😅
Wij hebben nu 2 afl van Unbelievable gezien. Wordt goed in gespeeld en we zijn weer plaatsvervangend boosch op de pliesie 🤪🤬
quote:Op woensdag 18 september 2019 11:17 schreef Poes. het volgende:
Ik heb een aantal huisvrouwen op FB gespot die wild zijn van Vis a Vis. ''Orange is the new Black is er niks bij!''
Heb me er tot aflevering 5 doorheen geworsteld, wat een kut serieVreselijk ongeloofbaar en een dramatisch acterende lead.
Moet ik me er doorheen bijten of is het de moeite niet waard?
Ik vond het eerste seizoen wel goed, 2e al iets minder bij seizoen ben ik afgehaakt.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:17 schreef Poes. het volgende:
Ik heb een aantal huisvrouwen op FB gespot die wild zijn van Vis a Vis. ''Orange is the new Black is er niks bij!''
Heb me er tot aflevering 5 doorheen geworsteld, wat een kut serieVreselijk ongeloofbaar en een dramatisch acterende lead.
Moet ik me er doorheen bijten of is het de moeite niet waard?
Krijgt goede reviewsquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:05 schreef Fascination het volgende:
Call Me By Your Name op netflix.Daar ga ik eens goed voor zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder met Elite seizoen 2 ....
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 Hours to Live – 2017 16 1:32 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Een huurmoordenaar komt door een experiment 24 uur lang weer tot leven. Hij gebruikt deze tijd om zijn dode vrouw en kind te wreken en verlossing te vinden.
We're the Millers – 2013 12 1:49 uur | Comedy, Misdaad
Een kleine dealer heeft een schuld aan zijn leverancier en besluit een grote hoeveelheid wiet vanuit Mexico te smokkelen. Hij stelt een nepfamilie samen als dekmantel.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik vond de eerste 3 Engelse afleveringen goed. 4e Spaanse aflevering was ook aardig maar is inderdaad verwarrend dat het over gaat in een Spaanse aflevering die Engels wordt gesproken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd trouwens dat Criminal per land apart wordt aangeboden op Netlix en niet in zijn geheel. Beetje onoverzichtelijk.
quote:Op zondag 22 september 2019 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben heerlijk The Ranch aan het bingen.
Er pas halverwege het derde seizoen erachter komen dat Rooster Steven Hyde is uit That 70’s show
Aan het begin van een seizoen hoor je hem helaas vaker dan aan het eind.quote:Kijkt iig lekker weg als een soap. De lachband hadden ze van mij alleen weg mogen laten.
Ik kwam er pas vrijdag achter dat de zoon van de hotelbaas in Dirty Dancing dezelfde is als de zoon van de president in Flodder in Amerikaquote:Op zondag 22 september 2019 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben heerlijk The Ranch aan het bingen.
Er pas halverwege het derde seizoen erachter komen dat Rooster Steven Hyde is uit That 70’s show
Kijkt iig lekker weg als een soap. De lachband hadden ze van mij alleen weg mogen laten.
Jaaa de rest van That 70’s show, two and a half men en Dale die in Anger Management speelde had ik gelijk eruitquote:Op zondag 22 september 2019 14:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd of je iemand anders ook opmerkt.
[..]
Aan het begin van een seizoen hoor je hem helaas vaker dan aan het eind.
https://twitter.com/WValderrama/status/848983078416531457?s=20quote:Op zondag 22 september 2019 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaa de rest van That 70’s show, two and a half men en Dale die in Anger Management speelde had ik gelijk eruit
Ohhh en dan heb je natuurlijk nog de huisarts van Beau en Beau zelf die in Grace and Frankie allebei speelden.
Echt wel een supergoede cast hoor
Ja doe had ik ook gelijk. Rooster zat gewoon erg goed verstopt onder al dat (gezichts)haarquote:Op zondag 22 september 2019 16:57 schreef Aether het volgende:
[..]
https://twitter.com/WValderrama/status/848983078416531457?s=20
quote:Op zondag 22 september 2019 20:17 schreef golfer het volgende:
Unbelievable afgekeken. Met de nodige ergernissen weer over de politie en het rechtssysteem in de USA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet helemaal klaar met het laatste blok, maar ik vond de eerste seizoenen grappiger en minder serieus dan het huidige werk.quote:Op zondag 22 september 2019 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaa de rest van That 70’s show, two and a half men en Dale die in Anger Management speelde had ik gelijk eruit
Ohhh en dan heb je natuurlijk nog de huisarts van Beau en Beau zelf die in Grace and Frankie allebei speelden.
Sam Elliott is ook echt wel briljant hoor. Wat een ontzettend charmante man is hij toch
Echt wel een supergoede cast hoor
En idd de lachband is stukken minder. Ben inmiddels bij seizoen 6. En kijkt nu echt als een soap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |