Ook zoiets. Koelkast.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op m'n iPad heb ik er ook last van. Op m'n android mobiel totaal niet.
Wat zou jij er dan van maken?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:57 schreef Szura het volgende:
Waar haalt Jose het vandaan dat Poels hier voor top 5 kwam?
Dat ze geen flauw idee hadden bij Ineos voor deze rondequote:Op donderdag 12 september 2019 14:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat zou jij er dan van maken?
Dan moet je niet met een schuin oog gaan kijkenquote:Op donderdag 12 september 2019 14:06 schreef VoMy het volgende:
Elke keer als ik met een schuin oog naar de koers kijk, zie ik beelden van het landschap. Gebeurt er zo weinig?
Alles nog op een zakdoekquote:Op donderdag 12 september 2019 14:06 schreef VoMy het volgende:
Elke keer als ik met een schuin oog naar de koers kijk, zie ik beelden van het landschap. Gebeurt er zo weinig?
Nee.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wint Kevin Pauwels hier de rit?
Perni is niet de slimste van het stel.quote:
Dit is puur voor show. Jumbo is te sterk bergop lijkt me.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:19 schreef Szura het volgende:
Benieuwd naar de planning van Movistar, alleen Nelson lijkt me wat weinig voor een droomplan. Had op Soler gehoopt voor wat spektakel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |