De Jumbo-renners zitten van voren om ervoor te zorgen dat er geen groepen wegrijden met Movistar/Astana-renners zonder dat ze zelf mee zijn. Daarom springen ze op zoveel, want zowel Astana als Movistar proberen renners in de kopgroep te krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:41 schreef Jumparound het volgende:
zit gesink daar te azen op een vlucht? of zal hij bij Roglic moeten blijven?
Is al een tijdje geleden (13u17)quote:Op donderdag 12 september 2019 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gevallen terwijl hij de oversteek probeerde te maken naar de kop van de koers, merkwaardig dat er dan geen beelden van zijn.
Ter verdediging voor de Limburger: Hij wist op maandag voor de start pas dat hij naar de Vuelta ging.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ah, ik zie het ja.. poels op 1:30
uur
ah, okequote:Op donderdag 12 september 2019 13:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Jumbo-renners zitten van voren om ervoor te zorgen dat er geen groepen wegrijden met Movistar/Astana-renners zonder dat ze zelf mee zijn. Daarom springen ze op zoveel, want zowel Astana als Movistar proberen renners in de kopgroep te krijgen.
quotesquote:Op donderdag 12 september 2019 13:46 schreef Jumparound het volgende:
oke, nog 1 noob vraag...
(kom niet heel vaak meer op fok)
Rechtsboven heb je een icoontje voor DM en daarnaast een ballonetje.. wat is die laatste? Zijn dat quotes of pb's?
Ik was hem ook al een tijd kwijt, terwijl ik hem in het begin naar voren zag komen. Zat me al af te vragen wat er aan de hand was, maar dit is geen leuk antwoord.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is al een tijdje geleden (13u17)
quote:
Kun je lang wachten. Danny's bende bakt er niks van en weet al drie dagen niet wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Rot op met je VISpas en Vakantieveiligingen.
We hebben er alweer drie weken opzitten met elkaar.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bemerk veel boosheid en frustratie vandaag hier
Wacht, dus die levensgrote, pagina openende Corte Ingles ads zijn niet eens bewust werk van FOK!?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Danny's bende bakt er niks van en weet al drie dagen niet wat er aan de hand is.
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #4quote:Op donderdag 12 september 2019 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wacht, dus die levensgrote, pagina openende Corte Ingles ads zijn niet eens bewust werk van FOK!?
Ik zie ze niet? en heb geen ablockerquote:Op donderdag 12 september 2019 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wacht, dus die levensgrote, pagina openende Corte Ingles ads zijn niet eens bewust werk van FOK!?
Volgens deze post nietquote:Op donderdag 12 september 2019 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2019 21:36 schreef iteejer het volgende:
Zijn dit adsense ads?
Ik zie ze so far niet.
Zal nu gaan zoeken.
Op mobiel kun je soms nergens op klikken en word je opeens doorgelinkt naar VISpas, Primark of Corte Ingles.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie ze niet? en heb geen ablocker
Op m'n iPad heb ik er ook last van. Op m'n android mobiel totaal niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op mobiel kun je soms nergens op klikken en word je opeens doorgelinkt naar VISpas, Primark of Corte Ingles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |