Jij had Pernie toch?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen van showtimer. Oppassen dus.
Burgos rijdt naar verhouding de allerbeste.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik Euskadi en Androni bestempelen als beste wildcardploegen in de grote ronden dit jaar? #dtv
Dat mag jij.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik Euskadi en Androni bestempelen als beste wildcardploegen in de grote ronden dit jaar? #dtv
Hoezo dat? Volgens mij hebben ze daar meer geld dan bij Caja en Murias.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Burgos rijdt naar verhouding de allerbeste.
Qua resultaat, oké.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Burgos rijdt naar verhouding de allerbeste.
Aldus LLSquote:But we still have hard days and apparently bad weather is coming…
Prestaties binnen en buiten de grote ronde. Al bakt Nippo er buiten die Giro ritwinst ook niets van dit jaar.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens mij hebben ze daar meer geld dan bij Caja en Murias.
Regen met kans op sneeuwmuren en kinderbadjes ?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aldus LLS
Regen bij volgende bergrit?
Hmm ja, als je het zo bekijkt.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Prestaties binnen en buiten de grote ronde. Al bakt Nippo er buiten die Giro ritwinst ook niets van dit jaar.
Maar van Euskadi presteert eigenlijk iedereen wel goed toch? Ze zitten vaak mee en hoeven niet als eerste te lossen.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm ja, als je het zo bekijkt.
Wel mooi om te zien dat alle ploegen die een wildcard hebben gekregen iets aan de koers toevoegen, dat is in het verleden wel eens anders geweest. In vergelijking met andere jaren rijdt Caja ook gewoon sterk.
Alleen Bagues is redelijk onzichtbaar, verder hebben ze zich allemaal getoond ja. Hoewel, Bizkarra valt ook een tikje tegen. Verder ben ik dik tevreden.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar van Euskadi presteert eigenlijk iedereen wel goed toch? Ze zitten vaak mee en hoeven niet als eerste te lossen.
Buiten de fiets lijkt hij op de kpokkenluider van de notre dame.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:43 schreef Slobeend het volgende:
Koch lijkt op Rasmussen, tenminste op de fiets.
Zoveel bijzonders komt er niet meer aan? Tom Dumoulin draait zich om in z'n graf.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af waar Movistar en Astana hun bruggenhoofd wil gaan gebruiken want zoveel bijzonders komt er niet meer aan en Roglic is goed beschermd
Feltet dacht dat Gilbert en Oeroeboeroe die laatste klim wel zouden kunnen overleven.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders komt er niet meer aan? Tom Dumoulin draait zich om in z'n graf.
Neem jij de bijnamen van die melige gasten van de rode lantaarn over? Min min.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feltet dacht dat Gilbert en Oeroeboeroe die laatste klim wel zouden kunnen overleven.
We hebben wel wat ergers gezien deze Vuelta. Het moet dan wel straks meteen gebeuren want Cotos is helemaal niks aan.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders komt er niet meer aan? Tom Dumoulin draait zich om in z'n graf.
Ja we houden ons hier aan de schijtlollige fok! bijnaam richtlijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neem jij de bijnamen van die melige gasten van de rode lantaarn over? Min min.
Inderdaad, eigen bijnamen eerst.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:54 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja we houden ons hier aan de schijtlollige fok! bijnaam richtlijn.
Nee dit heb ik van @Mani89quote:Op donderdag 12 september 2019 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neem jij de bijnamen van die melige gasten van de rode lantaarn over? Min min.
Dus Mani is een fatoenakker?quote:
Ja, dat dacht Dumoulin toen ookquote:Op donderdag 12 september 2019 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben wel wat ergers gezien deze Vuelta. Het moet dan wel straks meteen gebeuren want Cotos is helemaal niks aan.
Schijtluis Tomquote:Op donderdag 12 september 2019 14:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat dacht Dumoulin toen ook
Caja heeft ook pech met parcours, grootste afmakers, op misschien een Jezus na, maar als enige wildcardploeg met lege handen.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm ja, als je het zo bekijkt.
Wel mooi om te zien dat alle ploegen die een wildcard hebben gekregen iets aan de koers toevoegen, dat is in het verleden wel eens anders geweest. In vergelijking met andere jaren rijdt Caja ook gewoon sterk.
We schrijven Sjon en Alex op voor morgen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Caja heeft ook pech met parcours, grootste afmakers, op misschien een Jezus na, maar als enige wildcardploeg met lege handen.
https://woordenlijst.org/#/?q=fatoenakkerquote:Op donderdag 12 september 2019 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Mani is een fatoenakker?
Correctie: ik noem hem Boeroe.quote:
Op een briefje?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We schrijven Sjon en Alex op voor morgen.
Flopeend valt door de mand.quote:
We zijn allemaal wel benieuwd naar jouw handschrift, wim.quote:
Ze lezen mee.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Djumbo mag best stoppen met rijden.
Ik heb een directe lijn met De Nier. Gisteren zat er alleen wat ruis op.quote:
Maar ik luister de Rode Lantaarn niet meer.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Flopeend valt door de mand.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar ik luister de Rode Lantaarn niet meer.
Dat is een compliment toch?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Addy begint steeds meer op Bas Muijs te lijken.
quote:Op donderdag 12 september 2019 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel benieuwd naar jouw handschrift, wim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |