Ja, dat dacht Dumoulin toen ookquote:Op donderdag 12 september 2019 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben wel wat ergers gezien deze Vuelta. Het moet dan wel straks meteen gebeuren want Cotos is helemaal niks aan.
Schijtluis Tomquote:Op donderdag 12 september 2019 14:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat dacht Dumoulin toen ook
Caja heeft ook pech met parcours, grootste afmakers, op misschien een Jezus na, maar als enige wildcardploeg met lege handen.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm ja, als je het zo bekijkt.
Wel mooi om te zien dat alle ploegen die een wildcard hebben gekregen iets aan de koers toevoegen, dat is in het verleden wel eens anders geweest. In vergelijking met andere jaren rijdt Caja ook gewoon sterk.
We schrijven Sjon en Alex op voor morgen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Caja heeft ook pech met parcours, grootste afmakers, op misschien een Jezus na, maar als enige wildcardploeg met lege handen.
https://woordenlijst.org/#/?q=fatoenakkerquote:Op donderdag 12 september 2019 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Mani is een fatoenakker?
Correctie: ik noem hem Boeroe.quote:
Op een briefje?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We schrijven Sjon en Alex op voor morgen.
Flopeend valt door de mand.quote:
We zijn allemaal wel benieuwd naar jouw handschrift, wim.quote:
Ze lezen mee.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Djumbo mag best stoppen met rijden.
Ik heb een directe lijn met De Nier. Gisteren zat er alleen wat ruis op.quote:
Maar ik luister de Rode Lantaarn niet meer.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Flopeend valt door de mand.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar ik luister de Rode Lantaarn niet meer.
Dat is een compliment toch?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Addy begint steeds meer op Bas Muijs te lijken.
quote:Op donderdag 12 september 2019 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel benieuwd naar jouw handschrift, wim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |