Logisch toch, ik streef geen multi-culti na.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Als je een multiculturele-, multireligieuze maatschappij nastreeft is humanisme vrijwel de enige manier.
In de gebieden waar de islam/het christendom dominant zijn, zijn de andere religies (vrijwel) verdwenen.
Er wordt altijd wel wat opgedrongen, je kunt het niet iedereen naar de zin maken.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Als je een multiculturele-, multireligieuze maatschappij nastreeft is humanisme vrijwel de enige manier.
In de gebieden waar de islam/het christendom dominant zijn, zijn de andere religies (vrijwel) verdwenen.
Die overbodig, onnodig en lastig is.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:01 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Godsdienstvrijheid noem je dat
Vrijheid heeft geen regels nodig volgens jou ?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:28 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Die overbodig, onnodig en lastig is.
Andere vrijheden leiden niet tot recht op verminking en indoctrinatie.
Als de vrijheid van de ouders die van de kinderen schendt, lijkt me dat per definitie problematisch.
Semantisch geneuzel.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Een theocratie is iets wat je op aarde nooit zult krijgen
Zo genaamd ja.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:36 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Semantisch geneuzel.
Iran is een theocratie.
(Wat een hele rare islamitische constructie is, normaal werkt dat andersom.)
(Tibet was een theocratie.)
quote:
De Mongolen waren gewoon veroveraars (net zoals de islamitische veroveraars).quote:
Dat is dan weinig atheïstisch van die zgn. rechtse atheïsten.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:25 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Logisch toch, ik streef geen multi-culti na.
Ik denk ook veel rechtse atheïsten niet.
Die zien liever de christelijke waarde en normen dan de islamitische of de lhbt-gedrang
Maar als men in hun optochten niet mee doet met hun paringsdansen, wordt men met de nek aangekeken.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja want homo's lopen iedereen die anders zijn en denken met de dood te bedreigen.
Dat is dan ook niet het doel van rechtsgelijkheid.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:26 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Er wordt altijd wel wat opgedrongen, je kunt het niet iedereen naar de zin maken.
De Bijbel is tegen homoseksualiteit dus waarom zouden er christenen zijn die er wel een voorstander van zijn ?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:57 schreef Werkperd het volgende:
Vaticaan is ook tegen homoseksualiteit. Jammer dat alleen de Islam weer wordt aangevallen door ziekelingen die homoseksualiteit goedpraten.
Ik pleit nergens voor anarchisme.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Vrijheid heeft geen regels nodig volgens jou ?
Anarchisme dat is volgens jou complete vrijheid ?
Werk jij daar naar toe ? Waarom werken daar zo weinig mensen naar toe als dat complete vrijheid zou betekenen.
Zou je dat nog iets duidelijker kunnen zeggen?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:57 schreef Werkperd het volgende:
Vaticaan is ook tegen homoseksualiteit. Jammer dat alleen de Islam weer wordt aangevallen door ziekelingen die homoseksualiteit goedpraten.
Allah heeft het er uiteraard niet voor het zeggen, en dat weet je best.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Zo genaamd ja.
Allah heeft het voor het zeggen
Maar er is nog wel boordevol corruptie, schending mensenrechten etc...
Lekker is dat...
Je zou bijna gaan denken dat christenen in het Westen wel progressiever lijken, heel vreemd allemaal hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:59 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De Bijbel is tegen homoseksualiteit dus waarom zouden er christenen zijn die er wel een voorstander van zijn ?
Dat zijn er veel ook.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat christenen in het Westen wel progressiever lijken, heel vreemd allemaal hoor.
Mooie ontwikkeling hè. Wellicht zou dat de islam acceptatie ook wat helpen.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:29 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat zijn er veel ook.
Het aantal refo's is erg gekrompen en zijn een museumstuk geworden.
Tjonge nooit gewetenquote:Op donderdag 12 september 2019 17:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat christenen in het Westen wel progressiever lijken, heel vreemd allemaal hoor.
Ik hoorde dat er zelfs christenen zijn die alles niet meer letterlijk geloven wat in de bijbel staat!
Nee, want ik ben er zelf 1 van.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mooie ontwikkeling hè. Wellicht zou dat de islam acceptatie ook wat helpen.
Dan had je deze vraag dus ook makkelijk zelf kunnen beantwoorden:quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 16:59 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De Bijbel is tegen homoseksualiteit dus waarom zouden er christenen zijn die er wel een voorstander van zijn ?
Waarom zouden mensen de achterlijke islam moeten accepteren?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mooie ontwikkeling hè. Wellicht zou dat de islam acceptatie ook wat helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |