Nou, dan wordt er tenminste nog af en toe voor ze opgekomen. Dat is altijd nog beter dan mensen die helemaal nooit in actie komen voor homo's.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat schieten homo's op met mensen die graag voor hun opkomen maar zodra het op de islam aankomt hun de rug toekeren?
Moet ik me nu schuldig gaan voelen dat ik nooit in actie kom voor homo's?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nou, dan wordt er tenminste nog af en toe voor ze opgekomen. Dat is altijd nog beter dan mensen die helemaal nooit in actie komen voor homo's.
Waarom zou ik wat uit moeten voeren? Waarom zou ik niet en boos kunnen worden op hypocriete mensen en tegelijkertijd lekker wow classic kunnen spelen tijdens een zinloze demonstratie? Helemaal niets doen is nog altijd beter dan wat 90% van de heteroseksuele regenboogvlag bezitters doet.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je kwaad wordt op linkse mensen als je zelf niets uitvoert om Nederland toleranter te maken voor homo's.
Waarom externaliseren jij altijd alles? Oh die jongen laat zien dat mijn standaard te idioot voor woorden is. Eigenlijk vind ik het regenwoud ook wel belangrijk, maar ik heb nog nooit een boom geplant in de Amazone. Dat moet wel betekenen dat die ander boos op zichzelf is.quote:Waarom ben je dan precies boos op ze? Omdat ze net als jij te lui zijn om zich in te zetten? Omdat ze net als jij niet demonstreren? Ben je toevallig zelf links en boos op jezelf?
Je moet doen wat goed voelt.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:26 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Moet ik me nu schuldig gaan voelen dat ik nooit in actie kom voor homo's?
Maar je wordt dus boos op mensen die meer doen dan jij? Is het uit schuldgevoel?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom zou ik wat uit moeten voeren? Waarom zou ik niet en boos kunnen worden op hypocriete mensen en tegelijkertijd lekker wow classic kunnen spelen tijdens een zinloze demonstratie? Helemaal niets doen is nog altijd beter dan wat 90% van de heteroseksuele regenboogvlag bezitters doet.
[..]
Waarom externaliseren jij altijd alles? Oh die jongen laat zien dat mijn standaard te idioot voor woorden is. Eigenlijk vind ik het regenwoud ook wel belangrijk, maar ik heb nog nooit een boom geplant in de Amazone. Dat moet wel betekenen dat die ander boos op zichzelf is.
Waarom zou je een groep blijven steunen voor wat ze 30 jaar geleden deden als ze nu hard hun best doen om dat weer ongedaan te krijgen? En het gaat niet alleen om kansenparels uit het MO, maar ook om vaak katholieke mensen uit landen waar de president ageert voor volle zalen tegen mensen die de poopoo eten. Ik discrimineer niet specifiek op een religie. Ze zijn allemaal kut.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Die kan ik wel voor hem beantwoorden hoor. Omdat links pro-migratie is. En dat maakt alles wat enige linkse partij ooit voor de emancipatie van homoseksuelen heeft gedaan, in één klap ongedaan. Want moslims. Aldus glazenwasser.
Er is nogal een verschil tussen een kledingvoorschrift dat lange broeken voorschrijft en het oproepen tot steniging van ‘ongelovigen’. Wie die nuance niet kan maken is ziende blind.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
veel verschil is er niet altijd tussen die groepen.
Waarom wordt een kind van school getrapt als hij met korte broek op school komt?
https://www.omroepzeeland(...)tie-voor-korte-broek
Bovendien is dit het OT, en voor christenen geldt het NT. Net zo goed als ze varkensvlees mogen eten.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hangen nog actief de bijbel aan in onze maatschappij?
Dat zijn er niet zo veel meer. Dus is dit argument irrelevant.
Een ernstig misplaatste whataboutism dit.
Fair enough, enig ander religieus maar niet islamitisch clubje dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb het budhistische clubje niet genoemd. Ik snap dan ook niet waarom ik daar een voorbeeld van moet aandragen.
Meer dan alle mensen die naar een Moskee gaan.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:41 schreef Red_85 het volgende:
Hoeveel mensen hangen nog actief de bijbel aan in onze maatschappij?
Haha!quote:Dat zijn er niet zo veel meer. Dus is dit argument irrelevant.
Waarom ziet u wel de splinter in het oog van uw broeder, maar merkt u de balk in uw eigen oog niet op?quote:Een ernstig misplaatste whataboutism dit.
Allereerst, mooie beeldspraak.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Meer dan alle mensen die naar een Moskee gaan.
[..]
Haha!
[..]
Waarom ziet u wel de splinter in het oog van uw broeder, maar merkt u de balk in uw eigen oog niet op?
Nou woehoe daar hebben ze wat aan.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nou, dan wordt er tenminste nog af en toe voor ze opgekomen.
Tja... en toen is er een strijd geleverd voor de homo emancipatie.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:54 schreef -XOR- het volgende:
Slecht natuurlijk, maar ik heb vroeger op een christelijke basisschool gezeten waar precies hetzelfde werd verteld wat betreft praktiserend homoseksuelen.
Door je überhaupt niet in te zetten, ben je beter bezig dan mensen die wél iets doen? Iemand die niet aan alle goede doelen doneert maar slechts aan sommigen, is slechter dan iemand die niets doneert?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou woehoe daar hebben ze wat aan.Ik steek ze tenminste geen dolk in de rug wanneer het er echt aan toe komt.
Als jij schoolboekjes van biblebelt scholen weet te vinden waarin staat dat homo's dood moeten zullen we daar ook onmiddellijk op duiken.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Meer dan alle mensen die naar een Moskee gaan.
[..]
Haha!
[..]
Waarom ziet u wel de splinter in het oog van uw broeder, maar merkt u de balk in uw eigen oog niet op?
Gelul, ik ben op bepaalde gebieden vrij rechts in jouw ogen, maar ik ben 100% voor homoacceptatie. Ik snap dan ook vooral niet hoe "links" zo kan dwepen met een religie die zo oerconservatief is, hebben we gelukkig de ontzuiling gehad. Marcheren we onder leiding van bepaalde apologeten weer vrolijk de zuilen in, bah bah bah.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, maar niet door Fok!-rechts, dat lijkt hier vooral trots te zijn dat ze zich nog nooit voor homo's hebben ingezet.
Ah, dus wat je eigenlijk zegt, is dat de standpunten van individuen, niet bepaald worden door wat enkelen uit hun groep zeggen?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:02 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Gelul, ik ben op bepaalde gebieden vrij rechts in jouw ogen, maar ik ben 100% voor homoacceptatie. Ik snap dan ook vooral niet hoe "links" zo kan dwepen met een religie die zo oerconservatief is, hebben we gelukkig de ontzuiling gehad. Marcheren we onder leiding van bepaalde apologeten weer vrolijk de zuilen in, bah bah bah.
Je stelt altijd allerlei voorwaarden zodat anderen onmogelijk met een voorbeeld kunnen komen. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Time Magazine had de "Buddhist Bin Laden" op hun cover gezet.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Fair enough, enig ander religieus maar niet islamitisch clubje dan?
Regionale conflicten zijn helaas weinig uitzonderlijk. Waar het mij om gaat is dat Nederlanders/Europeanen via een appel op hun geloof geactiveerd worden om deel te nemen aan genocide, folteringen, verkrachtingen en ga zo maar door.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:06 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Je stelt altijd allerlei voorwaarden zodat anderen onmogelijk met een voorbeeld kunnen komen. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Time Magazine had de "Buddhist Bin Laden" op hun cover gezet.
Alle legers en niet-statelijke gewapende groeperingen ter wereld die rekruteren en strijden overal in de wereld doen hetzelfde.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Regionale conflicten zijn helaas weinig uitzonderlijk. Waar het mij om gaat is dat Nederlanders/Europeanen via een appel op hun geloof geactiveerd worden om deel te nemen aan genocide, folteringen, verkrachtingen en ga zo maar door.
Dat het dan toevallig islamitisch gebruik is dat door middel van videos te doen, nu digitaal, vroeger naar verluidt gewoon op band.. tja.. Weet je, laat die beelden en het verlekkeren daaraan - hoe walgelijk ook - dan maar fijn buiten beschouwing.
Noem mij een vergelijkbare groep.
Appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Door je überhaupt niet in te zetten, ben je beter bezig dan mensen die wél iets doen? Iemand die niet aan alle goede doelen doneert maar slechts aan sommigen, is slechter dan iemand die niets doneert?
Baptist church ging veel verder.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Overigens denk ik dat zelfs de westboro baptist church, letterlijk één familie, niet zo ver gaat als dit:
[ afbeelding ]
Religieus gedreven/georganiseerd ja? En kom nu niet met die Bush speech aanzetten.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:15 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Alle legers en niet-statelijke gewapende groeperingen ter wereld die rekruteren en strijden overal in de wereld doen hetzelfde.
Nu doe je het weer, een voorwaarde stellen.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Religieus gedreven/georganiseerd ja? En kom nu niet met die Bush speech aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |