dat weet ikquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Niks mis mee.
EEN HEEL GROOT PROBLEEM.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je zo doet kan ik geen kaartje regelen.
Je hebt dus een GROOT PROBLEEM
@:ZIPPORTAL
Waar heb jij het over? Heb je weer iets gezien bij Hart van Nederland ofzo?quote:Op woensdag 11 september 2019 22:44 schreef Doublepain het volgende:
Waarom worden mensen zo boos omdat iemand een kat het water in gejast heeft, zijn toch stinkende kut beesten
@KingRoland heeft een wc borstel fetishquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik hoorde dat vroeger bij v&d op Zuidplein zelfs de wc borstels werden gestolen.
https://www.dumpert.nl/me(...)sje_in_de_plomp.htmlquote:Op woensdag 11 september 2019 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Heb je weer iets gezien bij Hart van Nederland ofzo?
nouja was al wel een beetje het gesprek 2 weken terugquote:Op woensdag 11 september 2019 22:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik hoorde dat vroeger bij v&d op Zuidplein zelfs de wc borstels werden gestolen.
hey maatquote:Op woensdag 11 september 2019 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kingroland heeft een wc borstel fetish
Geklikt.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)sje_in_de_plomp.html
De tokoquote:Op woensdag 11 september 2019 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey maat
kr wil graag samen met je uit gaan waar veel aziaten komen
oh ja sorryquote:Op woensdag 11 september 2019 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je zo doet kan ik geen kaartje regelen.
Je hebt dus een GROOT PROBLEEM
@:ZIPPORTAL
Hij zegt steeds afquote:Op woensdag 11 september 2019 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey maat
kr wil graag samen met je uit gaan waar veel aziaten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |