Ja, leuk man. Echt enig.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Zo, was aardig speelkwartiertje hier zie ik
Misschien worden jullie ooit nog eens de beste vriendjesquote:
Uhuhquote:Op donderdag 12 september 2019 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien worden jullie ooit nog eens de beste vriendjes
Jij stemt vast niet op Marianne Thiemequote:Op donderdag 12 september 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Holy shit heb eindelijk de killer ninja mug die drie dagen alleen even bij je oor kwam zoemen als je een tijdje de lichten uitdeed en je wilde gaan slapen te pakken, zo vol uit de lucht in het vuistje 🙏
Gaat verder alles wel goed daar?quote:
Kan altijd beter. Maar verder gaat 't z'n gangetje.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat verder alles wel goed daar?
Meh. Als je niet al teveel wensen hebt hoeft dat niet altijd op te gaanquote:
Tsja, zit nog steeds met m'n oog hè, blijft ellendig. Maar goed, om daar nou constant mee bezig te zijn, word ik ook wel moe van.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Als je niet al teveel wensen hebt hoeft dat niet altijd op te gaan
Maar ook wel goed I guess, er is wel iets kleins maar niet echt bestemd voor de foks
Ja je kan bijna niet anders hequote:Op donderdag 12 september 2019 00:37 schreef I. het volgende:
[..]
Tsja, zit nog steeds met m'n oog hè, blijft ellendig. Maar goed, om daar nou constant mee bezig te zijn, word ik ook wel moe van.
Ahh, klinkt niet heel overtuigend nee.
Waar leg je de focus wel op dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 00:40 schreef I. het volgende:
[..]
True.. Kwestie van doorgaan en focus ergens anders op leggen
Van alles, vooral van alles doen, afleiding.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar leg je de focus wel op dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |