En, heeft het geholpen?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:21 schreef Kreator het volgende:
Zo. Pffff. Ff een paar dagen hoofd leeg maken in Luxemburg. Dat was wel ff nodig.
Gewoon netjes met de trappen naar beneden het park in he...quote:Op donderdag 12 september 2019 12:21 schreef Kreator het volgende:
Zo. Pffff. Ff een paar dagen hoofd leeg maken in Luxemburg. Dat was wel ff nodig.
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn aubergine planten schelden me uit de laatste tijd, wegens te weinig en te infrequent water ontvangen
Toen wij er waren was de lift kapot.. of iig degene waar we bij stonden..quote:Op donderdag 12 september 2019 12:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoon netjes met de trappen naar beneden het park in he...
Ik bedoelde meer dat 't voor basejumpen te laag is..quote:Op donderdag 12 september 2019 12:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Toen wij er waren was de lift kapot.. of iig degene waar we bij stonden..
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 september 2019 12:21 schreef Kreator het volgende:
Mooi spul dit!quote:Op donderdag 12 september 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Grote pijn in de portemoneeIk heb bij Lidl (of all places) compostvatten gekocht en een verjaardagskado voor J:
[ afbeelding ]
Mooiii!!quote:Op donderdag 12 september 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Grote pijn in de portemoneeIk heb bij Lidl (of all places) compostvatten gekocht en een verjaardagskado voor J:
[ afbeelding ]
En helpt het bomen als je ze knuffelt?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:22 schreef Tele6 het volgende:
@:Uhmmpie daar gaat een van mijn masterstages over... stress in planten. Planten kunnen dat zeer zeker waarnemen en signaleren en op reageren.Hartstikke interessant, wel raar soms.
Linkjes?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom raar?quote:Op donderdag 12 september 2019 13:22 schreef Tele6 het volgende:
@:Uhmmpie daar gaat een van mijn masterstages over... stress in planten. Planten kunnen dat zeer zeker waarnemen en signaleren en op reageren.Hartstikke interessant, wel raar soms.
Supergoedquote:Op donderdag 12 september 2019 09:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met jouw larf eigenliijk?
Linkje naar de barbecueset neem ik aan: https://www.lidl-shop.nl/Oven-set/p100252337quote:
Dank u!quote:Op donderdag 12 september 2019 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Linkje naar de barbecueset neem ik aan: https://www.lidl-shop.nl/Oven-set/p100252337
Als je d'r een Stihl MS880 doorheen haalt ervaart en boom geen stress meer blijktquote:Op donderdag 12 september 2019 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En helpt het bomen als je ze knuffelt?
Heel tof ja. Beetje lastig dat hij slingert als je hem aanraakt. Maar zoiets staat ook echt wel op de lijst hier.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:30 schreef Molo het volgende:
Dit is ook wel vet hoor[ afbeelding ]
Ik wil ditquote:Op donderdag 12 september 2019 14:32 schreef fietsie het volgende:
Voor de liefhebbers van gietijzer zijn er meer aanbieders die zoiets hebben:
https://www.rookovens-onl(...)dmill-cast-iron-set/
[ afbeelding ]
Mijn broertje heeft dit er onder staan, en dan is het ineens best wel praktisch op de campieng:quote:Op donderdag 12 september 2019 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil dit![]()
Totaal.onhandig maar wow
Heb ik een SafariChef voorquote:Op donderdag 12 september 2019 14:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft dit er onder staan, en dan is het ineens best wel praktisch op de campieng:
https://www.rookovens-onl(...)harcoal-stove-large/
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 september 2019 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je d'r een Stihl MS880 doorheen haalt ervaart en boom geen stress meer blijkt
Moet je dan leeuwen omhoog duwen met je borstkas?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:37 schreef borisz het volgende:
Vanaf vrijdag netjes om de dag wezen trainen. Bij een aantal oefeningen het gewicht een beetje geplust. De chess press artis blijft wel een drama.. Het was wel zover dat ik bijna 3x10kgx15rep goed had volgemaakt. Dat was zondag en dinsdag nog erger dus ik ga wel vooruit.
.
quote:Op donderdag 12 september 2019 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man wat een mens blij kan zijn met kleine dingen![]()
Ik zit bij een halve kwartstreep zon graag op mijn balkonnetje, het liefst met de pootjes omhoog op een hockertje. Zo sta ik zelfs op Google Street View te bewonderen. Maar ja, steeds weer die randen van die lattn in m'n kuiten, of klooien met een handdoek.... Kant en klaar kussentje kon ik niet vinden naar mijn smaak, maar ik vond een bedrijfje op Le Int0rwebz waar je je tuinstoelkussens helemaal naar eigen smaak kunt ontwerpenEn ook één kussentje voor één hocker was niet een te kleine opdracht of zo.
Perfect op maat, perfect passende kleur, perfect bevestigingsmechanisme allesen een tweede hoes er gratiesj bij voor als die eerste in de was zit
Helemaal leuk
En twee weken eerder thuisbezorgd dan de oorspronkelijke planning. Vanmiddag even ernstig inwijden met bier
Niet goedkoop natuurlijk, maar fuck dat
![]()
Dat ja. Precies datquote:
Oh, daar kan je zo blij van worden. Enneh, niet knoeien met het bierquote:Op donderdag 12 september 2019 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man wat een mens blij kan zijn met kleine dingen![]()
Ik zit bij een halve kwartstreep zon graag op mijn balkonnetje, het liefst met de pootjes omhoog op een hockertje. Zo sta ik zelfs op Google Street View te bewonderen. Maar ja, steeds weer die randen van die latten in m'n kuiten, of klooien met een handdoek.... Kant en klaar kussentje kon ik niet vinden naar mijn smaak, maar ik vond een bedrijfje op Le Int0rwebz waar je je tuinstoelkussens helemaal naar eigen smaak kunt ontwerpenEn ook één kussentje voor één hocker was niet een te kleine opdracht of zo.
Perfect op maat, perfect passende kleur, perfect bevestigingsmechanisme allesen een tweede hoes er gratiesj bij voor als die eerste in de was zit
Helemaal leuk
En twee weken eerder thuisbezorgd dan de oorspronkelijke planning. Vanmiddag even ernstig inwijden met bier
Niet goedkoop natuurlijk, maar fuck dat
![]()
Waterafstotendquote:Op donderdag 12 september 2019 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, daar kan je zo blij van worden. Enneh, niet knoeien met het bier
Goed bezig!quote:
Hij had er te weinig ook dus het was toch niets geworden. Maar ik vind ook dat mensen liever aan mij moeten willen verkopen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zulke dingen Lucky![]()
![]()
En wat stom dat die ene boer ze liever in de kachel slaat dan ze voor in de tuin te verkopen zeg
Wat een vooruitzichten om dat nu allemaal te kunnen gaan doen.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij had er te weinig ook dus het was toch niets geworden. Maar ik vind ook dat mensen liever aan mij moeten willen verkopen.
Ik ben zo blij dat dit eindelijk geregeld is. Nou heb ik palen voor om het weiland en moestuinbakken. Nou nog palen plaatsen, puzzelen met gaas, 60 kuub er op en dat uitrijden en gras zaaien. Maar dan kunnen we wel starten met moestuinieren, de boomgaard én kippen
Je wilt t kaal houden?quote:
Je hebt er altijd 'gezeik' van, men komt op een moment dat je je niet uitkomt, of ze komen niet, je moet zelf weer achter hout aan.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
En wat stom dat die ene boer ze liever in de kachel slaat dan ze voor in de tuin te verkopen zeg
Knappe 8 kippen die 600 vierkante meter kaal krijgen.quote:
Eh, zitten er veel vossen bij jullie? Of krijgen ze een afgesloten nachthok?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Knappe 8 kippen die 600 vierkante meter kaal krijgen.
Maar er zal steeds wat geplant worden in dat deel. En ergens een terrasje ofzo. Hun habitat wordt steeds kleiner en vroeg of laat krijgen ze een eigen afgeschermd gedeelte. Bij voorkeur 2 stukken zodat er af en toe weer wat kan herstellen.
En naast die 600 vierkante meter hebben we nog 550 die kipvrij blijft. Komt vast goed. Of niet dan gaan ze op de bbq.
Haal dan niet zo'n kist op je erf als je er niet mee om kunt gaanquote:Op donderdag 12 september 2019 16:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt er altijd 'gezeik' van, men komt op een moment dat je je niet uitkomt, of ze komen niet, je moet zelf weer achter hout aan.
En dat voor een paar tientjes, heeft niet iedereen zin in.
quote:Op donderdag 12 september 2019 16:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook al wel wat aan het nadenken over de tuin van volgend jaarEr moet iig een nieuwe tuinset + parasol, ik wil ook nog steeds kips.
Rataaaatataaaaatataaaaatataaaaaaaaaquote:
Kips ipv van kippen is hier zo ingeburgerd.quote:
Nog maar 1x vandaag?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:29 schreef Molo het volgende:
Ik zit al sinds vrijdag met het Duinrell deuntje in mijn hoofd, ook zo leuk
Kreeg net al de vraag van collega of ik mijn bek wilde houden
Ah...als ik dat zie moet ik altijd denken aan de moslim dame bij een inburgeringscursus. Na een aantal maanden kwam ze er achter dat kipsleverworst niets te maken had met kippen. Zo sneu, ze was behoorlijk van de kaart.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 16:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah...als ik dat zie moet ik altijd denken aan de moslim dame bij een inburgeringscursus. Na een aantal maanden kwam ze er achter dat kipsleverworst niets te maken had met kippen. Zo sneu, ze was behoorlijk van de kaart.
Koffie drinken dusquote:Op donderdag 12 september 2019 16:31 schreef Lonaa het volgende:
Dilemma. HONGER. Maar ook al half 5 en we moeten op tijd eten want F moet iets helpen voor de bruiloft morgen.
Nu meer eten ja/nee? Nee he? Nee.
Honger.
honger
Als je dan maar wel iets lekkers bestelt! Geen vieze zut!quote:Op donderdag 12 september 2019 16:31 schreef fietsie het volgende:
Ik eet zo alleen. En besloot dat ik op weg naar huis prima langs de chinees kan.
Ik moest ook wel erg lachen (heb dat maar op het toilet gedaan, uitlachen kon eigenlijk niet)quote:
Nee joh gewoon een worteltje of wat radijsjes tussendoorquote:Op donderdag 12 september 2019 16:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik flikker gewoon zo de oven aan voor de twister fries, lekker burgerlijk om half 6 eten.
Túúrlijk wel!quote:Op donderdag 12 september 2019 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest ook wel erg lachen (heb dat maar op het toilet gedaan, uitlachen kon eigenlijk niet)
Doe eens een voorstel.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dan maar wel iets lekkers bestelt! Geen vieze zut!
Leuk joh, weet je hoe tof ik benquote:
neee, zij had echt het idee dat ze meteen door naar de hel zou gaan, samen met man en kinderen. T was echt zielig, t mens was wanhopig. Geen idee hoe het verder gegaan is, ze hebben haar aangeraden om met een imam te gaan praten.quote:
Pekingeend! En Kantonese bami erbij, met paksoiquote:
Als je niet weet of redelijkerwijs had kunnen weten dat het haram is, is er geen probleemquote:Op donderdag 12 september 2019 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
neee, zij had echt het idee dat ze meteen door naar de hel zou gaan, samen met man en kinderen. T was echt zielig, t mens was wanhopig. Geen idee hoe het verder gegaan is, ze hebben haar aangeraden om met een imam te gaan praten.
Dat laatste doe ik nog wel eens, Kantonese bambi, en dan ossehaas met broccoli erbij.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Pekingeend! En Kantonese bami erbij, met paksoi![]()
Sowieso is vrijwel alles hier in NL toch keurig bevarkt, gezien het boek over het overdadig gebruik van varkjesdingen in vanallesennogwat?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je niet weet of redelijkerwijs had kunnen weten dat het haram is, is er geen probleem
Mag aannemen dat die imam dat ook heeft gezegd tegen haar
Dat behoor je als beetje moslima ook a te weten hoor anders heb je geen leven
Ja dát is ook ernstig lekkerquote:Op donderdag 12 september 2019 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik nog wel eens, Kantonese bambi, en dan ossehaas met broccoli erbij.
(Ka La Ma Yok bij mijn beste weten)
Zit vrij veel dierlijk materiaal, en ook varken, in van alles jaquote:Op donderdag 12 september 2019 16:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sowieso is vrijwel alles hier in NL toch keurig bevarkt, gezien het boek over het overdadig gebruik van varkjesdingen in vanallesennogwat?
Ik vind dit eigenlijk best een idee voor als we straks thuiskomen met kliedernatte tent en doorweekte koffer.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Pekingeend! En Kantonese bami erbij, met paksoi![]()
FTFY.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet je dan leeuwen omhoog duwen met je borstkas een schaakspel?
Apeheul met een ouder kind gaat -bijna- net zoquote:Op donderdag 12 september 2019 17:05 schreef minilot het volgende:
(Kind urenlang hysterisch blij in de Apenheul "Apie! Klein!" "Apie! Gwoot!" "Apie! Owanje!" "Apie! Bluin!" keer duizend
Buggyloos, hele route zelf gelopen - zo relaxed dat dat lukt!)
Krea, fijn dat je tripje een zenbevorderend effect heeft. Ook al lekker gegeten daar?
Nou ja, een van de hormonen van een plant is een gas. Handig om te checken of je onder water staat en handig om je fruit mee in te seinen dat het moet rijpenquote:
Prima, lekker afmatten. Straks slapen als een roosjequote:Op donderdag 12 september 2019 17:05 schreef minilot het volgende:
(Kind urenlang hysterisch blij in de Apenheul "Apie! Klein!" "Apie! Gwoot!" "Apie! Owanje!" "Apie! Bluin!" keer duizend
We zaten op 800 meter van elkaarquote:Op donderdag 12 september 2019 17:05 schreef minilot het volgende:
Krea, fijn dat je tripje een zenbevorderend effect heeft. Ook al lekker gegeten daar?
quote:Op donderdag 12 september 2019 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkie wa heb ik een mooi kussentjeIk ga hem een naam geven denk ik
![]()
Zijn niet in de sfad.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoon netjes met de trappen naar beneden het park in he...
quote:Op donderdag 12 september 2019 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zaten op 800 meter van elkaar
Vooralsnog anders onophoudelijk Heel Erg Luid over apen aan het zingen en we moeten nog een uur in de autoquote:Op donderdag 12 september 2019 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, lekker afmatten. Straks slapen als een roosje
Weinig te vertellen. De belastingdienst zit 1km van de Apenheul. De andere kant van de rotonde af waar jullie richting Apenheul zijn gegaan.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:43 schreef minilot het volgende:
[..]Vertel! Gisteren al akelig dicht bij @:DerLudolf..
Shitzooi. Ik gooide net het gehakt met de plastic verpakking en al in mijn pan. Geen pastic aan het gehakt, de pan zat er wel flink onderquote:Op donderdag 12 september 2019 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Die Gunther!Zo lekker onbevangen en klaar om de wereld te leren kennen
Wij eten straks loempiataart en nu lekte er wat ei en groentevocht op de bodem van de oven. Walm, stinken...
Meneer vraagt zich af of het straks wel te eten is
Ik zit meer over in om het weer schoon te krijgen
Ik woon net boven Apeldoorn. Dus permanent te dichtbijquote:Op donderdag 12 september 2019 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jullie zitten allemaal in ApeldoornKomt wel erg dichtbij zo
Indedaad. Ga daar is wegquote:Op donderdag 12 september 2019 18:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik woon net boven Apeldoorn. Dus permanent te dichtbij
Buizerds zitten veel in open gebieden. Dus houd er wel rekening mee dat je een kip terug vind in 1000stukjes.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi, ik wilde nog helemaal niet invoeren. Ik heb dus een pan met voor 3 of 4 keer chili voor ons samen en daar ben ik blij mee.
Ik stel Bert voor als naam van het kussen van Flash.
Lonaa, wat is een stekjesdoos en wil ik dat ook?
Edit: Kaatje, de kips krijgen een nachthok. Er zijn niet zo veel roofdieren dat dat overdag ook nodig is. Maar 's nachts wandelt er wel eens een vos of bunzing langs aldus de buurman.
Ja, dat is wel een risico.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Buizerds zitten veel in open gebieden. Dus houd er wel rekening mee dat je een kip terug vind in 1000stukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |