Verbaast me niks. Kan Rohan mooi weer een maatschappelijk verantwoorde homo-met-kind verhaallijn uithalen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:13 schreef James1988 het volgende:
Mij boeit dat totaal niet.
De enige verhaallijnen die mij momenteel boeien zijn die rond Rob/Janine/Ludo/Billy en toch ook wel die rond Lucas/Tiffy/"Lucky". Dat Lucas z'n verantwoordelijkheid lijkt te nemen (nou ja, nu dan) vind ik toch wel interessant.
Dit. En zoals ik al eerder aangaf vind ik het ontzettend onverantwoord. Ze kunnen niet gaan lopen verkondigen dat ze de spiegel van de samenleving zijn en hun verantwoordelijkheden hebben en dan zo losjes met zo'n zwaar onderwerp omspringen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
boeit iemand die verhaallijn van Kimberly en dat dikke contact gestoorde wijf?
![]()
wie verzint die onzin.
Daar gaat het me dan weer helemaal niet om. Ik vind het gewoon leuk om relnicht Lucas zich te zien gedragen als een volwassene.quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:27 schreef miaeak het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Kan Rohan mooi weer een maatschappelijk verantwoorde homo-met-kind verhaallijn uithalen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar gaat het me dan weer helemaal niet om. Ik vind het gewoon leuk om relnicht Lucas zich te zien gedragen als een volwassene.
Voor zolang het duurt dan.
De verhaallijnen van en met Kimberley zijn sowieso niet boeiend. Zonde.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
boeit iemand die verhaallijn van Kimberly en dat dikke contact gestoorde wijf?
![]()
wie verzint die onzin.
wel een knappe meid maar acteert wel heel slecht in die stukjes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:28 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
De verhaallijnen van en met Kimberley zijn sowieso niet boeiend. Zonde.
Uiterlijk heeft er niks mee te maken verder toch?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel een knappe meid maar acteert wel heel slecht in die stukjes.
Er hadden meer scènes moeten zijn met Fluffy en Kimmy en dan iets meer gedetailleerde shotsquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel een knappe meid maar acteert wel heel slecht in die stukjes.
Zolder verbouwen in een anti-kraak woningquote:Op donderdag 26 september 2019 13:10 schreef YT123 het volgende:
Hoe groot is dat huis van Lucas echt?![]()
Nu weer de zolder verbouwen voor extra woonruimte en blijkbaar is er ook nog een zijkamertje beschikbaar voor Daan en zijn dochter.
Dat is waar ook!!quote:Op zondag 29 september 2019 15:34 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Zolder verbouwen in een anti-kraak woning![]()
![]()
![]()
Of zijn de schrijvers vergeten dat ze daar maar tijdelijk anti-kraak konden wonen tijdens de renovatie van toko?
Het was sowieso een tijdelijke woonruimte, maar je hoort ze nooit meer over Toko.quote:Op zondag 29 september 2019 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
Het paleis is niet anti kraak hoor. Ze moesten 1000 euro huur op betalen. Iets minder omdat Lucas die makelaar ging chanteren
Dit is nou een goed verhaallijn voor GTST.quote:Op zondag 29 september 2019 21:27 schreef roos94 het volgende:
Robin Martens is in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden voor mishandeling van een politieagent. Dit blijkt uit beelden en verklaringen van ooggetuigen aan Shownieuws.
De actrice raakte betrokken bij een vechtpartij, nadat rond half drie een 17-jarige jongen uit Heemskerk met een groot mes zwaaide. De politie werkte de jongen tegen de grond en pakte het mes af. Een man probeerde de jongen vervolgens uit handen van de agenten te bevrijden en raakte in een worsteling, waarbij hij en de politieman op de grond terechtkwamen.
Robin zou vervolgens de politieman hebben beetgepakt en hem meerdere malen hard in zijn gezicht hebben geslagen. De voormalig GTST-ster werd naar het politiebureau gebracht, waar bleek dat zij onder invloed was van alcohol.
https://www.shownieuws.nl(...)deling-politieagent/
Haar manager probeert het te downplayen door te zeggen dat er niks aan de hand was. Dat is natuurlijk gelul. Geschift wijf dat hulpverleners aanvalt.quote:Op zondag 29 september 2019 21:27 schreef roos94 het volgende:
Robin Martens is in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden voor mishandeling van een politieagent. Dit blijkt uit beelden en verklaringen van ooggetuigen aan Shownieuws.
De actrice raakte betrokken bij een vechtpartij, nadat rond half drie een 17-jarige jongen uit Heemskerk met een groot mes zwaaide. De politie werkte de jongen tegen de grond en pakte het mes af. Een man probeerde de jongen vervolgens uit handen van de agenten te bevrijden en raakte in een worsteling, waarbij hij en de politieman op de grond terechtkwamen.
Robin zou vervolgens de politieman hebben beetgepakt en hem meerdere malen hard in zijn gezicht hebben geslagen. De voormalig GTST-ster werd naar het politiebureau gebracht, waar bleek dat zij onder invloed was van alcohol.
https://www.shownieuws.nl(...)deling-politieagent/
Woning was te koop, ze konden het tijdelijk huren voor een hoog bedrag tot het verkocht zou worden. Blijkbaar nog niet verkocht. Er zou dus wel een verhaallijn mogen komen dat het huis opeens verkocht wordt en ze eruit moeten.quote:Op zondag 29 september 2019 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
Het paleis is niet anti kraak hoor. Ze moesten 1000 euro huur op betalen. Iets minder omdat Lucas die makelaar ging chanteren
Op zich een leuk idee. Ware het niet dat we dan eerst enorm naar een humanitaire ramp moeten toeleven en iedereen vervolgens binnen een week ergens anders woont.quote:Op maandag 30 september 2019 13:15 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Woning was te koop, ze konden het tijdelijk huren voor een hoog bedrag tot het verkocht zou worden. Blijkbaar nog niet verkocht. Er zou dus wel een verhaallijn mogen komen dat het huis opeens verkocht wordt en ze eruit moeten.
Bron:telegraaf.nlquote:Op zondag 29 september 2019 22:28 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Haar manager probeert het te downplayen door te zeggen dat er niks aan de hand was. Dat is natuurlijk gelul. Geschift wijf dat hulpverleners aanvalt.
Vraag mij of Rimmel haar dumpt, zag op haar instagram dat ze daar het gezicht van is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |