abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189152952
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:13 schreef James1988 het volgende:
Mij boeit dat totaal niet.

De enige verhaallijnen die mij momenteel boeien zijn die rond Rob/Janine/Ludo/Billy en toch ook wel die rond Lucas/Tiffy/"Lucky". Dat Lucas z'n verantwoordelijkheid lijkt te nemen (nou ja, nu dan) vind ik toch wel interessant.
Verbaast me niks. Kan Rohan mooi weer een maatschappelijk verantwoorde homo-met-kind verhaallijn uithalen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
boeit iemand die verhaallijn van Kimberly en dat dikke contact gestoorde wijf?
_O-

wie verzint die onzin.
Dit. En zoals ik al eerder aangaf vind ik het ontzettend onverantwoord. Ze kunnen niet gaan lopen verkondigen dat ze de spiegel van de samenleving zijn en hun verantwoordelijkheden hebben en dan zo losjes met zo'n zwaar onderwerp omspringen.
  vrijdag 27 september 2019 @ 23:28:21 #127
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_189152985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 23:27 schreef miaeak het volgende:

[..]

Verbaast me niks. Kan Rohan mooi weer een maatschappelijk verantwoorde homo-met-kind verhaallijn uithalen.
Daar gaat het me dan weer helemaal niet om. Ik vind het gewoon leuk om relnicht Lucas zich te zien gedragen als een volwassene.

Voor zolang het duurt dan.
pi_189153176
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 23:28 schreef James1988 het volgende:

[..]

Daar gaat het me dan weer helemaal niet om. Ik vind het gewoon leuk om relnicht Lucas zich te zien gedragen als een volwassene.

Voor zolang het duurt dan.
Ik ook! ^O^
  zaterdag 28 september 2019 @ 21:13:26 #129
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_189164804
Hoop dat Fluffy en Lucy lekker snel de serie uitgaan en de rest van de kindercrèche meenemen.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_189165332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
boeit iemand die verhaallijn van Kimberly en dat dikke contact gestoorde wijf?
_O-

wie verzint die onzin.
De verhaallijnen van en met Kimberley zijn sowieso niet boeiend. Zonde.
  zaterdag 28 september 2019 @ 21:32:58 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189165436
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:28 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

De verhaallijnen van en met Kimberley zijn sowieso niet boeiend. Zonde.
wel een knappe meid maar acteert wel heel slecht in die stukjes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189169987
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Uiterlijk heeft er niks mee te maken verder toch?
Ik vind niet dat ze slecht acteert, ze krijgt alleen continu saaie, totaal niet boeiende verhaallijnen.
Ook dit hebben ze verprutst, ze hadden hier best iets moois van kunnen maken. Het is een Sanders ten slotte. Valentijn leek ook heel boeiend te worden, Maar is ÓÓK totaal verprutst. Zoon van Nick, heerlijk " boefig " koppie en wat doen ze? Ze maken verhaallijnen met stomme, kinderachtige vlogs.
  zondag 29 september 2019 @ 11:25:44 #133
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_189171960
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Er hadden meer scènes moeten zijn met Fluffy en Kimmy en dan iets meer gedetailleerde shots :P
pi_189176876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:10 schreef YT123 het volgende:
Hoe groot is dat huis van Lucas echt? :')
Nu weer de zolder verbouwen voor extra woonruimte en blijkbaar is er ook nog een zijkamertje beschikbaar voor Daan en zijn dochter.
Zolder verbouwen in een anti-kraak woning :') :') :')

Of zijn de schrijvers vergeten dat ze daar maar tijdelijk anti-kraak konden wonen tijdens de renovatie van toko?
pi_189177163
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:34 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Zolder verbouwen in een anti-kraak woning :') :') :')

Of zijn de schrijvers vergeten dat ze daar maar tijdelijk anti-kraak konden wonen tijdens de renovatie van toko?
Dat is waar ook!!
Ik was heel toko alweer vergeten :D
pi_189178491
Ik ook, en ook dat 'Het Paleis' anti-kraak was :@
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zondag 29 september 2019 @ 16:46:44 #137
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_189178578
Dat huis is antikraak? :')
pi_189178919
Ik dacht dat de huur van dat huis heel hoog was? (1000 p.p oid?). Lucas had toch geprobeerd die vrouwelijke makelaar te hosselen :')
pi_189179596
Het paleis is niet anti kraak hoor. Ze moesten 1000 euro huur op betalen. Iets minder omdat Lucas die makelaar ging chanteren
pi_189183233
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
Het paleis is niet anti kraak hoor. Ze moesten 1000 euro huur op betalen. Iets minder omdat Lucas die makelaar ging chanteren
Het was sowieso een tijdelijke woonruimte, maar je hoort ze nooit meer over Toko.
Volgens mij zijn de schrijvers het zelf ook gewoon vergeten.
Al vind ik dit decor een stukje gezelliger.
  Miss 200.000.000! zondag 29 september 2019 @ 21:27:30 #141
367000 roos94
pi_189183752
Robin Martens is in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden voor mishandeling van een politieagent. Dit blijkt uit beelden en verklaringen van ooggetuigen aan Shownieuws.

De actrice raakte betrokken bij een vechtpartij, nadat rond half drie een 17-jarige jongen uit Heemskerk met een groot mes zwaaide. De politie werkte de jongen tegen de grond en pakte het mes af. Een man probeerde de jongen vervolgens uit handen van de agenten te bevrijden en raakte in een worsteling, waarbij hij en de politieman op de grond terechtkwamen.

Robin zou vervolgens de politieman hebben beetgepakt en hem meerdere malen hard in zijn gezicht hebben geslagen. De voormalig GTST-ster werd naar het politiebureau gebracht, waar bleek dat zij onder invloed was van alcohol.

https://www.shownieuws.nl(...)deling-politieagent/
pi_189184354
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:27 schreef roos94 het volgende:
Robin Martens is in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden voor mishandeling van een politieagent. Dit blijkt uit beelden en verklaringen van ooggetuigen aan Shownieuws.

De actrice raakte betrokken bij een vechtpartij, nadat rond half drie een 17-jarige jongen uit Heemskerk met een groot mes zwaaide. De politie werkte de jongen tegen de grond en pakte het mes af. Een man probeerde de jongen vervolgens uit handen van de agenten te bevrijden en raakte in een worsteling, waarbij hij en de politieman op de grond terechtkwamen.

Robin zou vervolgens de politieman hebben beetgepakt en hem meerdere malen hard in zijn gezicht hebben geslagen. De voormalig GTST-ster werd naar het politiebureau gebracht, waar bleek dat zij onder invloed was van alcohol.

Dit is nou een goed verhaallijn voor GTST. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 29 september 2019 @ 22:07:30 #143
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_189184460
Ah dus ook in real life nietgoedsnikki.
pi_189184858
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:27 schreef roos94 het volgende:

Haar manager probeert het te downplayen door te zeggen dat er niks aan de hand was. Dat is natuurlijk gelul. Geschift wijf dat hulpverleners aanvalt.

Vraag mij of Rimmel haar dumpt, zag op haar instagram dat ze daar het gezicht van is
  maandag 30 september 2019 @ 02:24:13 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189186552
Ludo gaat vlogen met zijn kleinzoon :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189187697
Ik kan Shanti steeds beter hebben de laatste tijd.
Ze is nog steeds weinig logische toevoeging, maar ze mag van mij wel blijven.
pi_189190190
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
Woning was te koop, ze konden het tijdelijk huren voor een hoog bedrag tot het verkocht zou worden. Blijkbaar nog niet verkocht. Er zou dus wel een verhaallijn mogen komen dat het huis opeens verkocht wordt en ze eruit moeten.
pi_189191809
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:15 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Woning was te koop, ze konden het tijdelijk huren voor een hoog bedrag tot het verkocht zou worden. Blijkbaar nog niet verkocht. Er zou dus wel een verhaallijn mogen komen dat het huis opeens verkocht wordt en ze eruit moeten.
Op zich een leuk idee. Ware het niet dat we dan eerst enorm naar een humanitaire ramp moeten toeleven en iedereen vervolgens binnen een week ergens anders woont.

Maar het zou een mooie situatie zijn om wat langer te rekken. Mensen die inwonen waar het eigenlijk niet gaat, hoppen van plek naar plek met alle chaos van dien.
't Echte en 't ware!
  maandag 30 september 2019 @ 15:18:11 #149
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189192195
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:28 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Haar manager probeert het te downplayen door te zeggen dat er niks aan de hand was. Dat is natuurlijk gelul. Geschift wijf dat hulpverleners aanvalt.

Vraag mij of Rimmel haar dumpt, zag op haar instagram dat ze daar het gezicht van is
Bron:telegraaf.nl

Robin Martens ontkent mishandeling agent

Voormalig Goede Tijden, Slechte Tijden-actrice Robin Martens ontkent ’met klem’ dat zij afgelopen zaterdag in Castricum in beschonken toestand een politieman heeft mishandeld. Dat zegt haar advocaat Peter Plasman maandag.

De politie bracht zondag een bericht naar buiten, waarin melding werd gemaakt van een incident in het uitgaansgebied van Castricum. Een 17-jarige jongen stond daar met een groot mes te zwaaien en werd door de politie ingerekend. Tijdens die arrestatie zou een man uit het publiek de arrestant hebben willen ontzetten. Hij raakte in gevecht met een politieman.

Een 27-jarige vrouw, aldus het persbericht van de politie, zou daarop de agent hebben beetgepakt en meerdere malen hard in het gezicht hebben geslagen. Zij zou onder invloed van alcohol hebben verkeerd. De politie heeft haar identiteit niet bekendgemaakt.

---
With love :*
pi_189192385
Heeft dat wicht het filmpje niet bekeken? Daar staat toch duidelijk op dat ze slaande bewegingen maakt.

Geef gewoon toe dat je fout zat. Dit is het erger maken door te ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')