abonnement Unibet Coolblue
pi_189073401
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:23 schreef miaeak het volgende:

[..]

Nee joh. Ludo gaat toch echt 100% voor zijn Zjanien. Kunnen ze ook niet maken natuurlijk om die twee weer uit elkaar te halen, want die komen toch wel weer samen. Dat gejojo.
Het wordt ook een beetje saai dat ze continu tóch weer bij elkaar komen. Dit is al 20 jaar aan de gang ofzo?
pi_189074133
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 16:33 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Het wordt ook een beetje saai dat ze continu tóch weer bij elkaar komen. Dit is al 20 jaar aan de gang ofzo?
Ja, maar het klopt niet als die twee niet samen zijn. Dat moeten de schrijvers toch ook wel inzien.
  Miss 200.000.000! maandag 23 september 2019 @ 07:03:08 #83
367000 roos94
pi_189081292
Ik keek vanaf mijn 8e jaar elke avond trouw naar GTST. Sinds vorig jaar gestopt, vond er niets meer aan. Jammer dat ze er ook Spangas 2.0 van willen maken.

Kijk wel nog met weemoed terug naar de tijden van Nick, Valerie, Barbara, Charlie, Martine, Maxime, Benjamin, Dian, Dennis, Anita..
pi_189081848
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189082343
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:15 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we dan :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_189082725
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 10:14 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Kunnen we dan :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 september 2019 @ 11:46:30 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189083222
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:15 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat Rob nog wel komt spoken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189083319
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Denk dat Rob nog wel komt spoken.
In dromen of hallucinaties misschien. Weet niet. Kort denk ik dan.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 september 2019 @ 11:58:22 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189083373
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:55 schreef miaeak het volgende:

[..]

In dromen of hallucinaties misschien. Weet niet. Kort denk ik dan.
raar einde als dit het is loopt de Verhaalijn af met een sisser.
terwijl zowel kijkers als personages geen idee hebben wat Rob zijn plan nou eigenlijk was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189083799
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

raar einde als dit het is loopt de Verhaalijn af met een sisser.
terwijl zowel kijkers als personages geen idee hebben wat Rob zijn plan nou eigenlijk was.
Maar het is wel hoe alle afgelopen verhaallijnen allemaal gegaan zijn. Ineens klaar zonder echt duidelijk einde of antwoorden op vragen.

Het houdt ineens op, maar dat is geen einde.

[ Bericht 3% gewijzigd door miaeak op 23-09-2019 13:03:11 ]
pi_189086328
'Het houd niet op, niet vanzelf'


Behalve bij GTST..
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 23 september 2019 @ 17:49:09 #92
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_189087091
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 07:03 schreef roos94 het volgende:
Ik keek vanaf mijn 8e jaar elke avond trouw naar GTST. Sinds vorig jaar gestopt, vond er niets meer aan. Jammer dat ze er ook Spangas 2.0 van willen maken.

Kijk wel nog met weemoed terug naar de tijden van Nick, Valerie, Barbara, Charlie, Martine, Maxime, Benjamin, Dian, Dennis, Anita..
Ik probeer af en toe weer eens te kijken, maar na twee weken ben ik er weer eens klaar mee, omdat de verhaallijnen zo matig zijn. Ik zou zeggen: Carmen zit in een gesticht, Rob is dood (oh, wist ik nog niet, maar care) en Ludo gaat terug naar Janine en legt alles uit.....
Ik vind de verhaallijn gewoon slap sinds Billy erin is gekomen.

Nee, ik zit wel lekker aan de DVD waar de oude Ludo zich lekker met Morris bezig houdt om hem via Emma Snijder gek te laten maken _O_

----------------------------------
Trouwens... Dat huis van Rob, was niet dat een deel van het decor van het huis van Carlos uit Spanje?

[ Bericht 3% gewijzigd door Claude_Viole op 23-09-2019 17:59:45 ]
pi_189088270
quote:
99s.gif Op maandag 23 september 2019 17:49 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Ik probeer af en toe weer eens te kijken, maar na twee weken ben ik er weer eens klaar mee, omdat de verhaallijnen zo matig zijn. Ik zou zeggen: Carmen zit in een gesticht, Rob is dood (oh, wist ik nog niet, maar care) en Ludo gaat terug naar Janine en legt alles uit.....
Ik vind de verhaallijn gewoon slap sinds Billy erin is gekomen.

Nee, ik zit wel lekker aan de DVD waar de oude Ludo zich lekker met Morris bezig houdt om hem via Emma Snijder gek te laten maken _O_

----------------------------------
Trouwens... Dat huis van Rob, was niet dat een deel van het decor van het huis van Carlos uit Spanje?
Was vakantiehuisje aan het strand :').
En inderdaad hetzelfde decor.
Ik gok dat het strandhuisje RIP is.
  maandag 23 september 2019 @ 19:54:33 #94
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_189088541
Die heeft Rohan overgekocht om in te wonen, niet wetende dat het een set is _O-
pi_189088781
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:33 schreef miaeak het volgende:

[..]

Maar het is wel hoe alle afgelopen verhaallijnen allemaal gegaan zijn. Ineens klaar zonder echt duidelijk einde of antwoorden op vragen.

Het houdt ineens op, maar dat is geen einde.
Ja dat vind ik misschien nog wel het irritantste. Sommige verhaallijnen hebben best potentie, maar worden dan opeens afgekapt en daarna hoor je er ook niemand meer over. Vond dat vooral raar bij het geheugenverlies van Nina en die verhaallijn van Romy.
pi_189091603
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:14 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ja dat vind ik misschien nog wel het irritantste. Sommige verhaallijnen hebben best potentie, maar worden dan opeens afgekapt en daarna hoor je er ook niemand meer over. Vond dat vooral raar bij het geheugenverlies van Nina en die verhaallijn van Romy.
Zonde..Ze hadden door moeten gaan, wat meer spanning opbouwen. Maar nee wat doen ze, ze maken er abrupt een einde aan . Verhaallijn met Romy was ook goed, Carmen was ook weer goed, Billy kwam lekker op gang, Rob hadden ze nog spannender kunnen maken maar nee meneer is al dood voordat het spannend wordt. |:(
Ze begrijpen het daar echt niet. Zo jammer..
  maandag 23 september 2019 @ 22:44:22 #97
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189091632
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:43 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Zonde..Ze hadden door moeten gaan, nog een stuk spannender. Maar nee wat doen ze, ze maken er abrupt een einde aan . Verhaallijn met Romy was ook goed, Carmen was ook weer goed, Billy kwam lekker op gang, Rob hadden ze nog spannender kunnen maken maar nee meneer is al dood voordat het spannend wordt. |:(
Ze begrijpen het daar echt niet. Zo jammer..
Die acteurs/actrices kosten ook allemaal centjes 😄
pi_189091668
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:44 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Die acteurs/actrices kosten ook allemaal centjes 😄
Dat zal het wel zijn.
Zijn super goede acteurs, dus zullen ook niet de goedkoopste zijn :+
pi_189092571
het gerucht gaat rond dat Jef ook weer terugkeert maar dit keer weer een vaste rol
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:57:00 #100
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_189093079
Want Rik en Laura hebben ook zulke inhoudelijk fan-tas-tische rollen, dan mag hij weer lekker De Koning gaan runnen zeker? :')
pi_189093083
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:47 schreef joelknobbe het volgende:
het gerucht gaat rond dat Jef ook weer terugkeert maar dit keer weer een vaste rol
Dat zou weleens het nieuwe beleid van Peter van der Vorst kunnen zijn. Hij heeft nu ongeveer een half jaar geleden geroepen dat er dingen moeten veranderen bij GTST. Voordat dat zijn weg naar de studio's of zelfs het scherm vindt ben je zo maanden verder.

Oudgedienden voor vast terug laten keren is natuurlijk een relatief makkelijke oplossing. Het publiek kent ze en je weet welke kant je ermee uit kunt. Blijft natuurlijk wel het feit dat deze schrijvers veel verpest hebben. Zelfs Robert had geen zaligmakende comeback.

Het nadeel nu is dat érg veel karakters al een zinloos bestaan hebben. Eigenlijk heb je nu als 'oude' kijker alleen nog feeling met Laura, Ludo, Janine en Nina. Bing heb ik nooit wat gevonden en Rik is al zijn identiteit kwijt. Melissa als Sjors vind ik nog steeds gek om te zien. En van figuren als Valentijn en Jojo weet je dat ze nooit een deuk in een pakje boter zullen slaan in de serie. Billy is een interessant geval. Zij moet het fiasco van Martine doen vergeten, denk ik. Ze wordt nu toch neergezet als net zo'n pittige tante als Martine in de eerste seizoenen. Een drugsbaron zou ook best nog wel spannende verhalen op kunnen leveren. Moeten ze het wel aandurven. Zeker nu ze zo aan Ludo plakt zou dat een mooie draai kunnen zijn om hem (tijdelijk) weer wat smeriger te laten worden.

Ik ga er vanuit dat er grote maatregelen komen. Wat ze voor mij zo door mogen voeren, gebaseerd op het verleden:
- Laura naar de Rozenboom
- Ludo & Janine samen in een chique villa
- Rik een duidelijke baan en uit dat armoedeverhaal. Hij schijnt al jaren een armoedzaaier te zijn maar dat zien we nergens echt terugkomen. Hij is sportinstructeur en laat de rest achterwege, óf laat hem echt af en toe op de kleintjes letten en niet mee naar de kroeg oid gaan omdat er geen geld voor is.
- Een 'doorsnee' gezin. Ik weet niet of de familie Bouwhuis hier nog geschikt voor is. Ze hadden de originele Rover & Sam gewoon langer vast moeten proberen te houden. Stel dat Jef komt, zouden ze van mij best verder mogen gaan en Remco of zelfs John met gezin mogen introduceren.
- Amir & Sjors als zoete inval voor losse personages, en daarmee het paleis lozen. Wat een ongeloofwaardige set is dat. Al die Sandersfiguren kunnen dan in de villa en desnoods verzinnen ze maar ineens een extra etage in Boks.
- Wat meer goede, stabiele relaties. Sjors & Amir zijn leuk, geloofwaardig en hebben chemie. En zelfs die relatie zal wel weer op de klippen lopen. Maar Nina & Bing, een van de meest ongeloofwaardige koppels, blijven dan weer voor altijd bij elkaar. Nina & Daan lijkt me dan weer wel leuk. Bing en Jojo mogen wat mij betreft ophoepelen. De enige reden dat zij is gekomen is om Bing meer te verankeren en dat mislukt.
- Een zichtbaarder zakenleven, los van Ludo. Geef personages een kop en een staart, een duidelijk bestaan. Draai dat prankverhaal om in een of ander marketingbureau ofzo. Peter van der Vorst zegt namelijk 'minder champagne in de Rozenboom'. Dat wil ik inderdaad niet zien als die jochies alleen maar liggen te klootviolen. Als ze door middel van werk gewoon knaken lijken te verdienen wil ik dat succes best gevierd zien worden. Laat Sjors een juristenbureau opzetten. Daar kunnen ook personages bij de administratie en dergelijke werken.
't Echte en 't ware!
pi_189093889
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:57 schreef James1988 het volgende:
Want Rik en Laura hebben ook zulke inhoudelijk fan-tas-tische rollen, dan mag hij weer lekker De Koning gaan runnen zeker? :')
Waar woont Rick ook alweer nu ? In boks? Net als Laura is het niet nodig om hem nog een vast decor te geven?
pi_189094759
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 07:23 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Waar woont Rick ook alweer nu ? In boks? Net als Laura is het niet nodig om hem nog een vast decor te geven?
Rick woont nu in een studio appartementje in boks
pi_189095212
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:47 schreef joelknobbe het volgende:
het gerucht gaat rond dat Jef ook weer terugkeert maar dit keer weer een vaste rol
Leuk wel. Maar wat komt die doen dan?
5 December neem ik aan, en vorig jaar bleef hij even voor de ballen verhaallijn ( :') ).
Maar ik zie hem niet veel meer meemaken dan een beetje zijn kroeg managen.
Enige personage waar hij nog wat mee heeft is Laura.

[ Bericht 13% gewijzigd door miaeak op 24-09-2019 14:31:15 ]
pi_189100520
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 09:12 schreef laracroftonline het volgende:

[..]

Rick woont nu in een studio appartementje in boks
Het is toch dikke armoe dat deze 'belangrijke' personages geen zichtbaar huis hebben, en Rover en Valentijn die in de schuur wonen wel? (waar ze overigens bijna nooit gebruik van maken)
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 september 2019 @ 16:55:05 #106
367000 roos94
pi_189100727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:02 schreef miaeak het volgende:

[..]

Leuk wel. Maar wat komt die doen dan?
5 December neem ik aan, en vorig jaar bleef hij even voor de ballen verhaallijn ( :') ).

Oh dat weet ik nog, dat gehaktbal gezeik met biologisch vlees of zo of vegan? Wat een ellende
pi_189103287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:43 schreef Reijnxdv het volgende:

[..]

Het is toch dikke armoe dat deze 'belangrijke' personages geen zichtbaar huis hebben, en Rover en Valentijn die in de schuur wonen wel? (waar ze overigens bijna nooit gebruik van maken)
Volgens mij is die schuur set ook buiten beeld.
Wat mij betreft mag Laura wel weer een huis.
  dinsdag 24 september 2019 @ 20:14:38 #108
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_189103978
Dat huwelijk tussen Sjors en Amir gaat niet lang stand houden hč _O-
pi_189105285
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:14 schreef James1988 het volgende:
Dat huwelijk tussen Sjors en Amir gaat niet lang stand houden hč _O-
Het is dan ook een zeer slechte match totaal geen chemie tussen die twee.
pi_189106824
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:27 schreef laracroftonline het volgende:

[..]

Het is dan ook een zeer slechte match totaal geen chemie tussen die twee.
Ik vind Nina & Daan dan weer wel een match, maar dat komt misschien ook omdat ik Nina & Bing nog nooit iets heb gevonden. Ben benieuwd hoe dat nog gaat lopen.
pi_189106947
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:27 schreef laracroftonline het volgende:

[..]

Het is dan ook een zeer slechte match totaal geen chemie tussen die twee.
Toch raar dat die chemie er niet is. Gezien ze in het echt toch wel een setje zijn. Je zou dan toch bepaalde gevoelens niet echt heel echt hoeven te acteren lijkt me.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_189108794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:57 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dat zou weleens het nieuwe beleid van Peter van der Vorst kunnen zijn. Hij heeft nu ongeveer een half jaar geleden geroepen dat er dingen moeten veranderen bij GTST. Voordat dat zijn weg naar de studio's of zelfs het scherm vindt ben je zo maanden verder.

Oudgedienden voor vast terug laten keren is natuurlijk een relatief makkelijke oplossing. Het publiek kent ze en je weet welke kant je ermee uit kunt. Blijft natuurlijk wel het feit dat deze schrijvers veel verpest hebben. Zelfs Robert had geen zaligmakende comeback.

Het nadeel nu is dat érg veel karakters al een zinloos bestaan hebben. Eigenlijk heb je nu als 'oude' kijker alleen nog feeling met Laura, Ludo, Janine en Nina. Bing heb ik nooit wat gevonden en Rik is al zijn identiteit kwijt. Melissa als Sjors vind ik nog steeds gek om te zien. En van figuren als Valentijn en Jojo weet je dat ze nooit een deuk in een pakje boter zullen slaan in de serie. Billy is een interessant geval. Zij moet het fiasco van Martine doen vergeten, denk ik. Ze wordt nu toch neergezet als net zo'n pittige tante als Martine in de eerste seizoenen. Een drugsbaron zou ook best nog wel spannende verhalen op kunnen leveren. Moeten ze het wel aandurven. Zeker nu ze zo aan Ludo plakt zou dat een mooie draai kunnen zijn om hem (tijdelijk) weer wat smeriger te laten worden.

Ik ga er vanuit dat er grote maatregelen komen. Wat ze voor mij zo door mogen voeren, gebaseerd op het verleden:
- Laura naar de Rozenboom
- Ludo & Janine samen in een chique villa
- Rik een duidelijke baan en uit dat armoedeverhaal. Hij schijnt al jaren een armoedzaaier te zijn maar dat zien we nergens echt terugkomen. Hij is sportinstructeur en laat de rest achterwege, óf laat hem echt af en toe op de kleintjes letten en niet mee naar de kroeg oid gaan omdat er geen geld voor is.
- Een 'doorsnee' gezin. Ik weet niet of de familie Bouwhuis hier nog geschikt voor is. Ze hadden de originele Rover & Sam gewoon langer vast moeten proberen te houden. Stel dat Jef komt, zouden ze van mij best verder mogen gaan en Remco of zelfs John met gezin mogen introduceren.
- Amir & Sjors als zoete inval voor losse personages, en daarmee het paleis lozen. Wat een ongeloofwaardige set is dat. Al die Sandersfiguren kunnen dan in de villa en desnoods verzinnen ze maar ineens een extra etage in Boks.
- Wat meer goede, stabiele relaties. Sjors & Amir zijn leuk, geloofwaardig en hebben chemie. En zelfs die relatie zal wel weer op de klippen lopen. Maar Nina & Bing, een van de meest ongeloofwaardige koppels, blijven dan weer voor altijd bij elkaar. Nina & Daan lijkt me dan weer wel leuk. Bing en Jojo mogen wat mij betreft ophoepelen. De enige reden dat zij is gekomen is om Bing meer te verankeren en dat mislukt.
- Een zichtbaarder zakenleven, los van Ludo. Geef personages een kop en een staart, een duidelijk bestaan. Draai dat prankverhaal om in een of ander marketingbureau ofzo. Peter van der Vorst zegt namelijk 'minder champagne in de Rozenboom'. Dat wil ik inderdaad niet zien als die jochies alleen maar liggen te klootviolen. Als ze door middel van werk gewoon knaken lijken te verdienen wil ik dat succes best gevierd zien worden. Laat Sjors een juristenbureau opzetten. Daar kunnen ook personages bij de administratie en dergelijke werken.
Berichten in de media hebben me weer eens naar dit topic doen terugkeren. Ik ben het grotendeels met jou en de anderen eens. Los van die typische huiskamerscčnes, werd er door het werk van de personages, vaak het zakenleven, een fundament voor diverse verhaallijnen die ook het privéleven in drongen mogelijk gemaakt.

Hiernaast denk ik inderdaad dat de leeftijd van de acteurs een rol zal spelen, ooit toen het begon zaten er personages in van alle leeftijden, uiteraard altijd jongeren, maar ook hun ouders, vrienden van de ouders en een generatie er tussenin die duidelijk geen scholieren waren, maar ook niet tot de ouderen behoorden (zo een eind 20, begin 30) daar kun je ook veel kanten mee op. De ouders en hun vriendenkring hadden ook gewoon eigen verhaallijnen.

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het al sinds 2012 niet meer echt heb gezien, de verhaallijnen waren toen terug gebracht naar liefdesverhaallijntjes, standaard en clichézinnetjes en af toen een freak als bad guy die de boel opschudde. Een continue slechterik zoals Martine Hafkamp (uiteraard vooral in seizoen 1-5), Frits van Houten en Ludo Sanders (van 1996 tot ongeveer 2006) bestaan in principe niet meer. Dit zorgde voor een schat aan verhaallijnen waarmee je vele kanten uit kon. Zo konden er occasioneel verschillende slechteriken ter versterking komen, hele extreme (David Harkema, Bruinsma en Steens rond CELU, Koen Heeze) of juist machtige weloverwogen slechteriken (Onno P. Wassenaar en Herman Hogendoorn). Uiteraard waren deze zo extreem dat als ze continu zouden blijven het ongeloofwaardig zou worden, maar ze maakten het functioneren van de vaste continue slechteriken mogelijk.

Tot slot qua decors, wat mij betreft mochten toen ik stopte met kijken mensen weer gewoon in huizen gaan wonen die er ook uitzien als huizen waarin de gemiddelde Nederlander woont. Uiteraard kan de luxe variėren, in seizoen 6 had je natuurlijk Ludo in een landhuis, Robert en Jef hadden beiden een vrijstaand huis, maar de inrichting ervan was redelijk gewoon. Er waren in die seizoenen sowieso veel meer echte huizen, als ik seizoen 5 neem: Huize Alberts, Huize Jef Alberts, Huize Koossie, Huize Hafkamp, Huize Balk, Huize Daniėl/Elschot, Huize Helmink, Huize Harmsen. Hiernaast was er horeca zat (De Cactus, Hotel Dendermonde, De Rozenboom, Bodega de Koning) en ook nog kantoren/werkplekken (Van Houten, AA&F, Linda Look, Lorentz College) ik snap niet waarom die variėteit aan decors moest verdwijnen, geld kan het wel niet zijn, ze waren toen minder fortuinlijk beweert men altijd. Ik vond dat in ieder geval stukken meer geloofwaardig dan dat iedereen in kroegen, hotels en restaurants rondhing en huizen tussen personages rouleerden.

Tot slot, die Peter van der Vorst wil het roer omgooien, de vorige keer dat dat gebeurde, wilde men ook dichter bij de kijker gaan staan wat leidde tot een enorme vervlakking en vertrutting. Ik hoop echt dat ze zich ook verdiepen in successen van nog langer geleden die men vergeten schijnt te zijn. Seizoen 1-14 hadden altijd misdaad, prostitutie, moordzaken, de onderwereld en het zakenleven naast uitsluitend liefdesgedoe. Als ik nu dingen lees over prankster in GTST en dit vergelijk met een simpele verhaallijn zoals van Anton Bering en Maurice de Bruijn of de rol van Martine Hafkamp in de moordzaak rond Marc de Waal dan hebben we het echt over 2 verschillende series. Politie en justitie daarin was ook een stuk realistischer.

Deze post is weer veel te lang geworden en ik kan zeggen hoe blij ik ben dat er DVD's zijn van de door mij gewaardeerde seizoenen. ^O^
Een heer met stijl
pi_189109846
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:43 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Toch raar dat die chemie er niet is. Gezien ze in het echt toch wel een setje zijn. Je zou dan toch bepaalde gevoelens niet echt heel echt hoeven te acteren lijkt me.
Ze zijn alweer een tijdje uit elkaar
pi_189114833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 08:58 schreef Mriekie het volgende:

[..]

Ze zijn alweer een tijdje uit elkaar
Lijkt me ook wel lastig hoor, om dan nog samen te zijn in de serie.
Moet je ook maar los kunnen koppelen. :{
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 25 september 2019 @ 15:47:56 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189115947
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:35 schreef miaeak het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel lastig hoor, om dan nog samen te zijn in de serie.
Moet je ook maar los kunnen koppelen. :{
Met Bing is ze leuk zag ik gisteren meer chemie daar dan tussen Bing en Nina en Amir en Sjors.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189117290
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Met Bing is ze leuk zag ik gisteren meer chemie daar dan tussen Bing en Nina en Amir en Sjors.
Ja, maar ik begrijp weinig meer van Bing.
Is hij nou een lieve zorgzame man of een ijskoude buisiness guy?
  woensdag 25 september 2019 @ 17:23:01 #117
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_189117537
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:50 schreef miaeak het volgende:
Oh here we go.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even het Gtst logo aangepast om het iets passender aan de inhoud te maken,

[ afbeelding ]
Meerdijks Postbus 51 _O- _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_189117787
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:23 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Meerdijks Postbus 51 _O- _O_
:D
pi_189119776
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 08:58 schreef Mriekie het volgende:

[..]

Ze zijn alweer een tijdje uit elkaar
Ik heb het even gegoogled voor dat ik het plaatste. En het laatste 'nieuws' was juist dat ze wel weer bij elkaar waren.
Dus het aan-uit toen weer aan en toen weer uit geweest?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_189121253
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:59 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik heb het even gegoogled voor dat ik het plaatste. En het laatste 'nieuws' was juist dat ze wel weer bij elkaar waren.
Dus het aan-uit toen weer aan en toen weer uit geweest?
Beetje hetzelfde als hun karakters dus :')
pi_189127919
Hoe groot is dat huis van Lucas echt? :')
Nu weer de zolder verbouwen voor extra woonruimte en blijkbaar is er ook nog een zijkamertje beschikbaar voor Daan en zijn dochter.
pi_189130184
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef miaeak het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde als hun karakters dus :')
Ja dat is ook zo ja
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_189133329
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:10 schreef YT123 het volgende:
Hoe groot is dat huis van Lucas echt? :')
Nu weer de zolder verbouwen voor extra woonruimte en blijkbaar is er ook nog een zijkamertje beschikbaar voor Daan en zijn dochter.
Hetzelfde idee als bij Rik. Klein flatje maar er woonde wel vaak zo’n 6 man + kids.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 00:08:48 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189138502
boeit iemand die verhaallijn van Kimberly en dat dikke contact gestoorde wijf?
_O-

wie verzint die onzin.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:13:26 #125
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_189138526
Mij boeit dat totaal niet.

De enige verhaallijnen die mij momenteel boeien zijn die rond Rob/Janine/Ludo/Billy en toch ook wel die rond Lucas/Tiffy/"Lucky". Dat Lucas z'n verantwoordelijkheid lijkt te nemen (nou ja, nu dan) vind ik toch wel interessant.
pi_189152952
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:13 schreef James1988 het volgende:
Mij boeit dat totaal niet.

De enige verhaallijnen die mij momenteel boeien zijn die rond Rob/Janine/Ludo/Billy en toch ook wel die rond Lucas/Tiffy/"Lucky". Dat Lucas z'n verantwoordelijkheid lijkt te nemen (nou ja, nu dan) vind ik toch wel interessant.
Verbaast me niks. Kan Rohan mooi weer een maatschappelijk verantwoorde homo-met-kind verhaallijn uithalen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
boeit iemand die verhaallijn van Kimberly en dat dikke contact gestoorde wijf?
_O-

wie verzint die onzin.
Dit. En zoals ik al eerder aangaf vind ik het ontzettend onverantwoord. Ze kunnen niet gaan lopen verkondigen dat ze de spiegel van de samenleving zijn en hun verantwoordelijkheden hebben en dan zo losjes met zo'n zwaar onderwerp omspringen.
  vrijdag 27 september 2019 @ 23:28:21 #127
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_189152985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 23:27 schreef miaeak het volgende:

[..]

Verbaast me niks. Kan Rohan mooi weer een maatschappelijk verantwoorde homo-met-kind verhaallijn uithalen.
Daar gaat het me dan weer helemaal niet om. Ik vind het gewoon leuk om relnicht Lucas zich te zien gedragen als een volwassene.

Voor zolang het duurt dan.
pi_189153176
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 23:28 schreef James1988 het volgende:

[..]

Daar gaat het me dan weer helemaal niet om. Ik vind het gewoon leuk om relnicht Lucas zich te zien gedragen als een volwassene.

Voor zolang het duurt dan.
Ik ook! ^O^
  zaterdag 28 september 2019 @ 21:13:26 #129
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_189164804
Hoop dat Fluffy en Lucy lekker snel de serie uitgaan en de rest van de kindercrčche meenemen.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_189165332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
boeit iemand die verhaallijn van Kimberly en dat dikke contact gestoorde wijf?
_O-

wie verzint die onzin.
De verhaallijnen van en met Kimberley zijn sowieso niet boeiend. Zonde.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 21:32:58 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189165436
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:28 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

De verhaallijnen van en met Kimberley zijn sowieso niet boeiend. Zonde.
wel een knappe meid maar acteert wel heel slecht in die stukjes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189169987
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

wel een knappe meid maar acteert wel heel slecht in die stukjes.
Uiterlijk heeft er niks mee te maken verder toch?
Ik vind niet dat ze slecht acteert, ze krijgt alleen continu saaie, totaal niet boeiende verhaallijnen.
Ook dit hebben ze verprutst, ze hadden hier best iets moois van kunnen maken. Het is een Sanders ten slotte. Valentijn leek ook heel boeiend te worden, Maar is ÓÓK totaal verprutst. Zoon van Nick, heerlijk " boefig " koppie en wat doen ze? Ze maken verhaallijnen met stomme, kinderachtige vlogs.
  zondag 29 september 2019 @ 11:25:44 #133
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_189171960
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

wel een knappe meid maar acteert wel heel slecht in die stukjes.
Er hadden meer scčnes moeten zijn met Fluffy en Kimmy en dan iets meer gedetailleerde shots :P
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_189176876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:10 schreef YT123 het volgende:
Hoe groot is dat huis van Lucas echt? :')
Nu weer de zolder verbouwen voor extra woonruimte en blijkbaar is er ook nog een zijkamertje beschikbaar voor Daan en zijn dochter.
Zolder verbouwen in een anti-kraak woning :') :') :')

Of zijn de schrijvers vergeten dat ze daar maar tijdelijk anti-kraak konden wonen tijdens de renovatie van toko?
pi_189177163
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:34 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Zolder verbouwen in een anti-kraak woning :') :') :')

Of zijn de schrijvers vergeten dat ze daar maar tijdelijk anti-kraak konden wonen tijdens de renovatie van toko?
Dat is waar ook!!
Ik was heel toko alweer vergeten :D
pi_189178491
Ik ook, en ook dat 'Het Paleis' anti-kraak was :@
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zondag 29 september 2019 @ 16:46:44 #137
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_189178578
Dat huis is antikraak? :')
pi_189178919
Ik dacht dat de huur van dat huis heel hoog was? (1000 p.p oid?). Lucas had toch geprobeerd die vrouwelijke makelaar te hosselen :')
pi_189179596
Het paleis is niet anti kraak hoor. Ze moesten 1000 euro huur op betalen. Iets minder omdat Lucas die makelaar ging chanteren
pi_189183233
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
Het paleis is niet anti kraak hoor. Ze moesten 1000 euro huur op betalen. Iets minder omdat Lucas die makelaar ging chanteren
Het was sowieso een tijdelijke woonruimte, maar je hoort ze nooit meer over Toko.
Volgens mij zijn de schrijvers het zelf ook gewoon vergeten.
Al vind ik dit decor een stukje gezelliger.
  Miss 200.000.000! zondag 29 september 2019 @ 21:27:30 #141
367000 roos94
pi_189183752
Robin Martens is in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden voor mishandeling van een politieagent. Dit blijkt uit beelden en verklaringen van ooggetuigen aan Shownieuws.

De actrice raakte betrokken bij een vechtpartij, nadat rond half drie een 17-jarige jongen uit Heemskerk met een groot mes zwaaide. De politie werkte de jongen tegen de grond en pakte het mes af. Een man probeerde de jongen vervolgens uit handen van de agenten te bevrijden en raakte in een worsteling, waarbij hij en de politieman op de grond terechtkwamen.

Robin zou vervolgens de politieman hebben beetgepakt en hem meerdere malen hard in zijn gezicht hebben geslagen. De voormalig GTST-ster werd naar het politiebureau gebracht, waar bleek dat zij onder invloed was van alcohol.

https://www.shownieuws.nl(...)deling-politieagent/
pi_189184354
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:27 schreef roos94 het volgende:
Robin Martens is in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden voor mishandeling van een politieagent. Dit blijkt uit beelden en verklaringen van ooggetuigen aan Shownieuws.

De actrice raakte betrokken bij een vechtpartij, nadat rond half drie een 17-jarige jongen uit Heemskerk met een groot mes zwaaide. De politie werkte de jongen tegen de grond en pakte het mes af. Een man probeerde de jongen vervolgens uit handen van de agenten te bevrijden en raakte in een worsteling, waarbij hij en de politieman op de grond terechtkwamen.

Robin zou vervolgens de politieman hebben beetgepakt en hem meerdere malen hard in zijn gezicht hebben geslagen. De voormalig GTST-ster werd naar het politiebureau gebracht, waar bleek dat zij onder invloed was van alcohol.

https://www.shownieuws.nl(...)deling-politieagent/
Dit is nou een goed verhaallijn voor GTST. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 29 september 2019 @ 22:07:30 #143
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_189184460
Ah dus ook in real life nietgoedsnikki.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_189184858
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:27 schreef roos94 het volgende:
Robin Martens is in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden voor mishandeling van een politieagent. Dit blijkt uit beelden en verklaringen van ooggetuigen aan Shownieuws.

De actrice raakte betrokken bij een vechtpartij, nadat rond half drie een 17-jarige jongen uit Heemskerk met een groot mes zwaaide. De politie werkte de jongen tegen de grond en pakte het mes af. Een man probeerde de jongen vervolgens uit handen van de agenten te bevrijden en raakte in een worsteling, waarbij hij en de politieman op de grond terechtkwamen.

Robin zou vervolgens de politieman hebben beetgepakt en hem meerdere malen hard in zijn gezicht hebben geslagen. De voormalig GTST-ster werd naar het politiebureau gebracht, waar bleek dat zij onder invloed was van alcohol.

https://www.shownieuws.nl(...)deling-politieagent/
Haar manager probeert het te downplayen door te zeggen dat er niks aan de hand was. Dat is natuurlijk gelul. Geschift wijf dat hulpverleners aanvalt.

Vraag mij of Rimmel haar dumpt, zag op haar instagram dat ze daar het gezicht van is
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 30 september 2019 @ 02:24:13 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189186552
Ludo gaat vlogen met zijn kleinzoon :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189187697
Ik kan Shanti steeds beter hebben de laatste tijd.
Ze is nog steeds weinig logische toevoeging, maar ze mag van mij wel blijven.
pi_189190190
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
Het paleis is niet anti kraak hoor. Ze moesten 1000 euro huur op betalen. Iets minder omdat Lucas die makelaar ging chanteren
Woning was te koop, ze konden het tijdelijk huren voor een hoog bedrag tot het verkocht zou worden. Blijkbaar nog niet verkocht. Er zou dus wel een verhaallijn mogen komen dat het huis opeens verkocht wordt en ze eruit moeten.
pi_189191809
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:15 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Woning was te koop, ze konden het tijdelijk huren voor een hoog bedrag tot het verkocht zou worden. Blijkbaar nog niet verkocht. Er zou dus wel een verhaallijn mogen komen dat het huis opeens verkocht wordt en ze eruit moeten.
Op zich een leuk idee. Ware het niet dat we dan eerst enorm naar een humanitaire ramp moeten toeleven en iedereen vervolgens binnen een week ergens anders woont.

Maar het zou een mooie situatie zijn om wat langer te rekken. Mensen die inwonen waar het eigenlijk niet gaat, hoppen van plek naar plek met alle chaos van dien.
't Echte en 't ware!
  maandag 30 september 2019 @ 15:18:11 #149
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189192195
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:28 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Haar manager probeert het te downplayen door te zeggen dat er niks aan de hand was. Dat is natuurlijk gelul. Geschift wijf dat hulpverleners aanvalt.

Vraag mij of Rimmel haar dumpt, zag op haar instagram dat ze daar het gezicht van is
Bron:telegraaf.nl

Robin Martens ontkent mishandeling agent

Voormalig Goede Tijden, Slechte Tijden-actrice Robin Martens ontkent ’met klem’ dat zij afgelopen zaterdag in Castricum in beschonken toestand een politieman heeft mishandeld. Dat zegt haar advocaat Peter Plasman maandag.

De politie bracht zondag een bericht naar buiten, waarin melding werd gemaakt van een incident in het uitgaansgebied van Castricum. Een 17-jarige jongen stond daar met een groot mes te zwaaien en werd door de politie ingerekend. Tijdens die arrestatie zou een man uit het publiek de arrestant hebben willen ontzetten. Hij raakte in gevecht met een politieman.


Een 27-jarige vrouw, aldus het persbericht van de politie, zou daarop de agent hebben beetgepakt en meerdere malen hard in het gezicht hebben geslagen. Zij zou onder invloed van alcohol hebben verkeerd. De politie heeft haar identiteit niet bekendgemaakt.

---
With love :*
pi_189192385
Heeft dat wicht het filmpje niet bekeken? Daar staat toch duidelijk op dat ze slaande bewegingen maakt.

Geef gewoon toe dat je fout zat. Dit is het erger maken door te ontkennen.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 30 september 2019 @ 15:42:11 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189192498
Mijn vraag is wat moet een 27 jarige vrouw met een jochie van 17?
Als Rikkie ooit nog nodig is in de serie hoop ik dat ze Amber weer casten niet Robin.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Miss 200.000.000! maandag 30 september 2019 @ 16:24:31 #152
367000 roos94
pi_189193188
Redelijk hilarisch dat ze alles ontkent terwijl er best duidelijke beelden zijn.

Vond haar overigens altijd al vreselijk, slechte actrice, blij dat ze weg is. Raar mokkel. Trash, tokkie, op insta fotos van dr reet showen, iedereen met de minste kritiek of feedback blokkeert zij direct, weg ermee :W
pi_189193411
Sinds enige tijd kijk ik naar de serie Westenwind het valt mij op dat ik Inge Ipenburg in de rol van Sophie Noordemeer veel beter vind dan haar rol als Martine hafkamp

wat mij ook opviel was de actrice Marlies van alcmaer
zij speelt enorm goed de rol van Emma Noordemeer en ik dacht word het niet tijd dat deze vrouw een rol kan krijgen in gtst als ultieme bitch natuurlijk
pi_189194449
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn vraag is wat moet een 27 jarige vrouw met een jochie van 17?
Als Rikkie ooit nog nodig is in de serie hoop ik dat ze Amber weer casten niet Robin.
Dan zal Amber er wel iets ouder uit moeten zien. Amber is 21 en ze zal dan de moeder moeten spelen van een zoon van 8 gezien het geboortejaar van Bram gereviseerd is naar 2011.
pi_189194648
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn vraag is wat moet een 27 jarige vrouw met een jochie van 17?
Als Rikkie ooit nog nodig is in de serie hoop ik dat ze Amber weer casten niet Robin.
Hadden ze haar niet ongevraagd uit de serie geschreven? Zou me niets verbazen als er problemen waren met Robin achter de schermen.
pi_189194988
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:59 schreef YT123 het volgende:

[..]

Hadden ze haar niet ongevraagd uit de serie geschreven? Zou me niets verbazen als er problemen waren met Robin achter de schermen.
Ja, ze wilde zelf niet weg maar ze vonden dat de rol van Rikkie af was.
pi_189197745
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 oktober 2019 @ 00:13:30 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189201551
hints naar Nick *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:35:53 #159
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_189209175
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:59 schreef YT123 het volgende:

[..]

Hadden ze haar niet ongevraagd uit de serie geschreven? Zou me niets verbazen als er problemen waren met Robin achter de schermen.
Exact. Gewoon de laan uitgestuurd. Na haar interview bij Beau gisteravond merkte ik op wat een ordinaire tokkie dat wicht gewoon is. Zo eentje die niet antwoord geeft op een vraag, maar een vraag terugkaatst. Doet Sylvana Simons ook constant: om van te kotsen. :r
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_189213608
De scenes tussen ludo en valentijn kan ik waarderen. Iets minder grapjassen maar juist ‘serieuze’ gesprekken. Meer van dit aub
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')