Klinkt nog beter.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet mijn uitnodiging ook nog inlossen dus gaan we samen?
ok ok i get itquote:Op woensdag 11 september 2019 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten in het centrum maar toch aan de rand van een bos waar ik kan mountainbiken, snowboarden en met de honden wandelen, grandioos uitzicht, één van de weinige plekken in de stad waar er tuinen zijn, geen last van de smog in de winter terwijl dat lager in de stad 's winters door inversie nog wel eens anders wil zijn en zo zijn er nog wel wat te verzinnen.
Ik zie mezelf straks al zitten. Vuurkorfje erbij, kaarsjes, fleece deken en wat te zuipen en vreten
Waar het hart van vol isquote:
Lag hij droog uit de zon? kan geen kwaad.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
emand die dat nooit slikt anyway, nu wil ik dat dus wel doen (ibuufje) maar over de datum. Maak dat heel veel uit denken julie? Was houdbaar tot 1-2019
yesquote:Op woensdag 11 september 2019 14:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lag hij droog uit de zon? kan geen kwaad.
Bij dat soort pillen is het dikwijls THT. Kans bestaat dat de werkzaamheid verminderd is, je zal er inderdaad niet dood aan gaan.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Heb echt veel paracetamol etc in huis voor iemand die dat nooit sliktanyway, nu wil ik dat dus wel doen (ibuufje) maar over de datum. Maak dat heel veel uit denken julie? Was houdbaar tot 1-2019
quote:Op woensdag 11 september 2019 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij dat soort pillen is het dikwijls THT. Kans bestaat dat de werkzaamheid verminderd is, je zal er inderdaad niet dood aan gaan.
Zowel komen Haags en FlippingCoin in dinopak op je begrafenis.
Sorry was mezelf vergeten.quote:
Heb ik ook altijd moeite mee. Vooral de gedachte dat anderen dan weer over je gaan zeggen; Oh, haha, nou, die heeft vast weer even zin in een vrij dagje hihihihihiquote:
Werk meestal gewoon vanuit bed wanneer ik ziek ben. Maar in 99% van de gevallen is mijn ziekheid dan ook gewoon een godsvergetengruwelijkekutkaterquote:Op woensdag 11 september 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ziek zijn is voor homo's.
Uitstekende keuzequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |