Weinig goedbedoeld aan volgens mij, familienaam hoog houden blabla dit dat. M'n vader heeft zelf een paar jaar terug ook het contact met de meeste verbrokenquote:Op woensdag 11 september 2019 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goed bedoeld maar zo irritant
[..]
Fancy fancy
en zo'n watersysteem aanleggen is nog geen eens heel moeilijk volgens mij, ligt er wel beetje aan wat je doet
dat is kut jaquote:Op woensdag 11 september 2019 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chagrijn waarmee je kan lachen, klinkt goed!En oh das wel kleine familie aan vaders kant
En eens maar mijn zus doet alleen 'wat ze moet doen'. Dus ze komt 1x per jaar naar mn verjaardag en dat was het wel. Heb mn verjaardag om die reden voor familie dit jaar niet gevierd, vind dat zo nep. Had ze wel uitgenodigd voor mn dansvoorstelling want dat is iets wat ik echt doe omdat ik het leuk vind etc maar dat vindt ze niet boeiend
(of ze komt met een excuus maar dat excuus is zo zwakzinnig dat dat kutter is)
Maar da's dan niet jouw oma, dus dat telt nietquote:Op woensdag 11 september 2019 13:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Paar jaar een bijbaantje gehad in een bejaardentehuis..ik kan je vertellen dat dit niet waar is
Oh, nee ok dat is niet lief. Naam hooghouden, mja ook nooit echt gesnaptquote:Op woensdag 11 september 2019 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig goedbedoeld aan volgens mij, familienaam hoog houden blabla dit dat. M'n vader heeft zelf een paar jaar terug ook het contact met de meeste verbroken
Moeders familie is nooit zo groot geweest en die nog over zijn zijn Engels dus die zie ik sowieso al amper al ga ik er toevallig over een maand of twee wel even naar toe.
En klopt, zijn verschillende opties, wil mijne liefst aangesloten hebben op een computer en met een aantal sensoren in de grond en op basis daarvan de waterafgifte bepaald wordt.
jupquote:Op woensdag 11 september 2019 13:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is kut ja
zou dan ook gewoon contact verbreken imo als je geen interesse toont hoeft het niet
maar ja is vaak makkelijker gezegd dan gedaan
Jawel, alleen Liverpudlians dus soms lastig te verstaanquote:Op woensdag 11 september 2019 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee ok dat is niet lief. Naam hooghouden, mja ook nooit echt gesnapt
Familie van je moeders kan is wel leuk verder? Vee plezier iig![]()
quote:Haha maar dat is nog wel geavanceerd systeem. Dacht gewoon waterverdeler op kraan aansluiten en soms kraan aanzetten
Top kan ik eindelijk dat dinopak eens aan buiten huisquote:Op woensdag 11 september 2019 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Genoteerd dat je uitgenodigd moet worden indien het zover is
Je kan uiteraard altijd eens op vakantie komen zodat we samen de stad in dinopak onveilig kunnen makenquote:Op woensdag 11 september 2019 13:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Top kan ik eindelijk dat dinopak eens aan buiten huis
Zit wat in. Mijn oma was fantastischquote:Op woensdag 11 september 2019 13:34 schreef I. het volgende:
[..]
Maar da's dan niet jouw oma, dus dat telt niet
Grote droom is zoiets, maar goed, daar koop je ook een auto voor dus tsjaquote:
quote:Op woensdag 11 september 2019 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel, alleen Liverpudlians dus soms lastig te verstaan
[..]Nee het moet ook werken als ik niet thuis aanwezig ben en aangezien ik boven op de berg ga wonen kan ik lastig iemand charteren om tweemaaldaags met 35 graden de berg op te lopen om m'n plantjes water te geven
Sowieso ook van plan om een weerstation en live cam te gaan plaatsen dus kan net zo goed dat er ook bij worden gedaan
quote:Op woensdag 11 september 2019 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote droom is zoiets, maar goed, daar koop je ook een auto voor dus tsja
[ afbeelding ]
Da's wel iets teveel van het goede ja.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote droom is zoiets, maar goed, daar koop je ook een auto voor dus tsja
[ afbeelding ]
Die fotograaf heeft een prima timingsgevoel.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]Was er laats een bij de opening van de Buitenring in Nuth. Nog iets groter zelfs
https://www.limburger.nl/(...)t-ode-aan-buitenring
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2019 14:02 schreef I. het volgende:
[..]
Die fotograaf heeft een prima timingsgevoel.
Binnen 5 minuten in het centrum maar toch aan de rand van een bos waar ik kan mountainbiken, snowboarden en met de honden wandelen, grandioos uitzicht, één van de weinige plekken in de stad waar er tuinen zijn, geen last van de smog in de winter terwijl dat lager in de stad 's winters door inversie nog wel eens anders wil zijn en zo zijn er nog wel wat te verzinnen.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker frustrerend
Waarom ga je op een berg wonen, klinkt kut (maar wel mooi). En damn, sophisticated tuintje. Wel heel tof als het werkt
Is dat godzillaquote:Op woensdag 11 september 2019 14:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]Was er laats een bij de opening van de Buitenring in Nuth. Nog iets groter zelfs
https://www.limburger.nl/(...)t-ode-aan-buitenring
[ afbeelding ]
Maar wel gaafquote:Op woensdag 11 september 2019 14:01 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel iets teveel van het goede ja.
Lol twee dronken dino'squote:Op woensdag 11 september 2019 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan uiteraard altijd eens op vakantie komen zodat we samen de stad in dinopak onveilig kunnen maken
Ik moet mijn uitnodiging ook nog inlossen dus gaan we samen?quote:Op woensdag 11 september 2019 14:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol twee dronken dino's![]()
Klinkt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |