Een hele eer als ik in je sig magquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:01 schreef Kiid het volgende: [..]
Zou ook een mooie zijn voor in mijn signature
quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een hele eer als ik in je sig mag![]()
Zit je altijd. :Squote:Op dinsdag 10 september 2019 21:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt zsm voor de bakker maar nu zit je boy mobiel
quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:05 schreef Kiid het volgende:
Komt zsm voor de bakker maar nu zit je boy mobiel
Beter get out of my carquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
goeiedag zeg nog steeds dbs? ferreal?
Is tijdloos. Dbs is over 20 jaar van nu nog steeds leukquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
goeiedag zeg nog steeds dbs? ferreal?
Ik voel helemaal niets. Vooral niet voor Kiidquote:
Kan je pas echt zeggen nadat we foto's hebben uitgewisseldquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik voel helemaal niets. Vooral niet voor Kiid
Jij weet al hoe ik eruit zie. En jij was blond volgens mijquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:16 schreef Kiid het volgende:
Kan je pas echt zeggen nadat we foto's hebben uitgewisseld
Ik denk dat je me in de war hebt gehaald met iemand andersquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij weet al hoe ik eruit zie. En jij was blond volgens mij
Ohquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:24 schreef Kiid het volgende:
Ik denk dat je me in de war hebt gehaald met iemand anders
verwar je hem niet met naatje?quote:
Wat is dit voor groep 8 spreekbeurt johquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Drugs
Er zijn veel soorten drugs bijna 1000. Een soort drugs zoals cocaïne ook wel coke, coka of snow genoemd is de bekendste. EDTA is ook een drugs soort. Een aantal onbekende drugssoorten zijn: Azeperone, Carfentanyl, Amlodipine, Calcitrol, haloxon Isoniazide en fentanyl. Maar je hebt ook hele bekende soorten drugs zoals cocaïne en morphine. Cocaïne is gemaakt van de bladeren van de coca plant en het ziet er uit als kristalachtig poeder. Het werkt niet zo heel erg lang. Als je het snuift werkt het ongeveer 1 uur, maar als je het rookt 10 tot 15 minuten. De risico’s zijn hoofdpijn en verwarring. Je kan het op drie manieren gebruiken je snuift het of je rookt het maar je kan het ook spuiten.
Hoe raak je verslaafd
Het gebeurt vaak zo dat jongeren op school verslaafd raken. Dan staan er bijvoorbeeld mensen bij de ingang en zeggen dan als je dit slikt ben vet stoer. Dat doen een aantal gasten dan. Als je het een keer doet ben je nog niet echt verslaafd. Maar je wil het nog een keer. Als je dan eenmaal verslaafd bent en je wil het nog vaker dan moet je er voor betalen. En als je geen geld meer hebt dan probeer je het te stelen. Want je wil dat spul zo graag hebben, want je weet vaak niet eens weet wat het is.
Waarom is het verboden
Drugs is verboden omdat je er een hersenbeschadiging van kan krijgen. En je gaat hele rare dingen doen. Vaak als het uitgewerkt is kan je erg veel pijn krijgen. Het enige wat je doet als net hebt geslikt en het werkt nog, is dat onuitputtelijk bent. Dus je kan niet moe worden. Je kan ook gewoon helemaal doordraaien en dan kan je zonder dat je er ergen in hebt iemand neersteken of neerschieten. Degene die je dan doodschiet, kan iedereen zijn, zelfs je moeder of vader. Daarom is het verboden.
Hoe werkt speed
Speed is een middeltje wat er voor zorgt dat je onvermoeibaar bent en je bloeddruk gaat omhoog en je lichaams temperatuur gaat ook omhoog. Het versnelt ook de pols en je pupillen worden groter. Maar de gebruikers zien er voordeel in. Dit komt omdat ze er erg zelfverzekerd door raken. Maar dan hebben ze niet door dat ze erg paranoia worden.Wanneer de speed is uitgewerkt worden ze erg agressief en lusteloos. De echte naam van speed is amfetamine. Het ziet eruit als wit poeder, tabletten of capsules. De risico’s zijn: hoofdpijn en verwarring. Je kan het gebruiken door: spuiten of slikken.
Ik hield het toen over de Bengaalse tijger. Net alsof ik toen al wist dat al die beesten geroofd zouden worden voor hun vachtquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is dit voor groep 8 spreekbeurt joh
groep 7quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is dit voor groep 8 spreekbeurt joh
Klinkt eng.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:28 schreef Kiid het volgende:
Ik zal aan alle onzekerheid een eind maken
van scholieren.comquote:
Ik denk dat ze eerst zelf maar even aan de drugs moeten voordat ze daar heel tof een spreekbeurt over houdenquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
van scholieren.com
ga hem inleveren als mijn thesis
Zo werkt de wereld natuurlijk niet. Je doet eerst onderzoek voordat je aan iets begintquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst zelf maar even aan de drugs moeten voordat ze daar heel tof een spreekbeurt over houden
ik denk dat als een kinder in groep 7 een spreekbeurt over drugs maakt dit wel in de lijn der verwachtingen ligt dat die zelf ook wel drugs gaat proberen op een gegeven momentquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst zelf maar even aan de drugs moeten voordat ze daar heel tof een spreekbeurt over houden
Hee thanks!quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:23 schreef Ivo1986 het volgende:
@:crack syneo5
https://www.dm.de/syneo-d(...)-p4028615070009.html
Tofquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:46 schreef Crack_ het volgende:
Dansles gehad en ging fuckingmega goed. Echt bijzonder hoe fijn het je laat voelen wanneer dingen goed gaan
geven die fijn licht?quote:
Beiden zijn absentquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je geen flesje in de buurt
of je vriendin
oh, ja kutquote:
wat is dat nou weer voor kuthoogte voor een lampquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, wel echt sfeerlicht, dus niet super fel, maar da's juist wel chill.
[ afbeelding ]
Ah oke nice.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:49 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er een beetje el cheapo uit broerquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:49 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
afhankelijk van de camerapositionering kunnen de lampen vrij hoog hangen meen ikquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja kut
[..]
wat is dat nou weer voor kuthoogte voor een lamp
vanwege die blote armen? ja wel een beetje hequote:Op dinsdag 10 september 2019 21:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ziet er een beetje el cheapo uit broer
Zo dan, koekoek. Whoop whoop.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Heb sinds gisteren ook een paal in huis, kan nog niet aan het beeld wennen
En wtf eten die mensen? Wie gaat er nou zitten voor wat fruit. Alleen snacks, snoep en ijs zouden mij aan die tafel krijgenquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vanwege die blote armen? ja wel een beetje he
ohquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
afhankelijk van de camerapositionering kunnen de lampen vrij hoog hangen meen ik
Beetje armoedig ja maar is helemaal inquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Less is more ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje armoedig ja maar is helemaal in
Hangt een beetje raar ja, maar, maar, het ging even om wat voor licht de lampen gaven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor kuthoogte voor een lamp
Daaromquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke nice.
goed licht is wel erg belangrijk in een huis voor de juiste sfeer.
Het gaat dan ook om de lampen zelf. Met een lampenkap er over zijn ze niet te zien hè. Dan is het lastig om die lampen te verkopenquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geil.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maandag twerkles
hoer in the making hier
Jij weet ook wel dat er geen kap over zitquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:54 schreef I. het volgende:
[..]
Hangt een beetje raar ja, maar, maar, het ging even om wat voor licht de lampen gaven.
[..]
DaaromMja, heb nu al teveel Hue in huis eigenlijk.
[..]
Het gaat dan ook om de lampen zelf. Met een lampenkap er over zijn ze niet te zien hè. Dan is het lastig om die lampen te verkopen
ja mist wel een stukje vlees of zoquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
En wtf eten die mensen? Wie gaat er nou zitten voor wat fruit. Alleen snacks, snoep en ijs zouden mij aan die tafel krijgen
ohja sorryquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:54 schreef I. het volgende:
[..]
Hangt een beetje raar ja, maar, maar, het ging even om wat voor licht de lampen gaven.
[..]
DaaromMja, heb nu al teveel Hue in huis eigenlijk.
[..]
Het gaat dan ook om de lampen zelf. Met een lampenkap er over zijn ze niet te zien hè. Dan is het lastig om die lampen te verkopen
Goede biefstukquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja mist wel een stukje vlees of zo
hoop t niet, mijn benen gaan meteen over in onderrugquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Je hebt toch een kont nodig om te twerken?
Hoelaat en waar?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:53 schreef Crack_ het volgende:
maandag twerkles
hoer in the making hier
weet je hoe lastig als iedereen in je les halfnaakt isquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:55 schreef I. het volgende:
[..]
Geil.
Ik bedoel, eh, netjes hoor, you go girl!
Waar is die les precies?quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet je hoe lastig als iedereen in je les halfnaakt isof lastig, is wel leuk maar ja nou je snapt t
in den haag bij Pole Inspirationquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoelaat en waar?
Lachen en daarna vreten toch
Rtquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje doorschiet als je alleen de fitting met een bolletje ophangt.
Klinkt wel leuk ja.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet je hoe lastig als iedereen in je les halfnaakt isof lastig, is wel leuk maar ja nou je snapt t
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:58 schreef Crack_ het volgende:
in den haag bij Pole Inspiration
kost maar tientje als je nieuw bent maar daar wil ik je ook wel op trakteren. Misschien kunnen we twerkduo worden
Maar het is niet alleen een 'fitting'. Want led. Achja.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje doorschiet als je alleen de fitting met een bolletje ophangt.
ga ook op paaldansles! En twerken! En enquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
Omg ja twerkduo![]()
Precies, top als er helemaal niks vibreert. Zie je zo’n stuitje op en neer.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop t niet, mijn benen gaan meteen over in onderrug
In the makingquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maandag twerkles
hoer in the making hier
Fitting met op het oog een gloeilamp waar een led in is geplaatst. Grandioos. Helemaal sfeerloos modern.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:59 schreef I. het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen een 'fitting'. Want led. Achja.
Als ik de tijd had deed ik het, maar anders houd ik er wel erg veel hobbies aan overquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:59 schreef Crack_ het volgende:
ga ook op paaldansles! En twerken! En en
Nee, lukte mij ook nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:04 schreef JanCees het volgende:
Kan ik masturberen op myfitnesspal zetten
niks mis mee?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik de tijd had deed ik het, maar anders houd ik er wel erg veel hobbies aan over
Ja echt hoor. Werken, vioolles, gamen en dan ook nog sociaal doen met vrienden. Lastig allemaalquote:
ja lekkerquote:
Ik vind het tof.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fitting met op het oog een gloeilamp waar een led in is geplaatst. Grandioos. Helemaal sfeerloos modern.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Werken, vioolles, gamen en dan ook nog sociaal doen met vrienden. Lastig allemaal
Valt wel mee (ben meestal zo klaar)quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt hoor, is een hele workout.
er hangen ook mensen in van ok geen 2 meter maar wel 200 kg dus kan gewoonquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
Nee maar echt, met twee meter+ in een paal hangen is geen goed idee hoor
Natuurlijk wel, heerlijk die dagelijkse fapjes.quote:
Jaquote:
Ughquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, heerlijk die dagelijkse fapjes.
[..]
Ja
Zal ik foto van mij sturen? Dan duurt het langer als je daar naar kijkt.quote:
hoe lang al?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, heerlijk die dagelijkse fapjes.
[..]
Ja
jaaaquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal ik foto van mij sturen? Dan duurt het langer als je daar naar kijkt.
Hihi
Denk sneller hoorquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal ik foto van mij sturen? Dan duurt het langer als je daar naar kijkt.
Hihi
Als kind tijd gedaan, nu sinds begin dit jaar weerquote:
Wie weet, maar denk het niet.quote:
Super tof dat je dat weer hebt opgepaktquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als kind tijd gedaan, nu sinds begin dit jaar weer
[..]
Wie weet, maar denk het niet.
Moest echt weer van voor af aan beginnen. Maar pak het wel sneller opquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:13 schreef Crack_ het volgende:
Super tof dat je dat weer hebt opgepaktlukt het nog beetje of moet je echt ver teruggaan
en laat dat aan ons over
Moet jij morgen ook weer vroeg op?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moest echt weer van voor af aan beginnen. Maar pak het wel sneller op
Oké
Laat mij ook eens bekrompen denkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er hangen ook mensen in van ok geen 2 meter maar wel 200 kg dus kan gewoon
incl hulp van instructrice
Ik net gedaan (ik had gesport)quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:16 schreef I. het volgende:
Ik ga zo eens even heerlijk douchen. Zin in.
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet jij morgen ook weer vroeg op?
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen jouw aanwezigheid doet menig man al klaarkomen.
Ah oké, dan ben ik er nogquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, iets later dan gister en vandaag. Denk rond 05.30.
oh dat is wel jammer, hopelijk snel beter dan dat je ooit wasquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moest echt weer van voor af aan beginnen. Maar pak het wel sneller op
Oké
Dat vind ik erg gezellig. Zo vroeg als maandag hoop ik voorlopig niet meer hoor. De tering.quote:
Hoop ik ook, wil wel samenspelen in een orkest ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:19 schreef Crack_ het volgende:
oh dat is wel jammer, hopelijk snel beter dan dat je ooit wasen als het maar leuk is
Hoe vroeg was je toen dan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat vind ik erg gezellig. Zo vroeg als maandag hoop ik voorlopig niet meer hoor. De tering.
Jij ziet het leven wel heel zwart-wit he?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:21 schreef I. het volgende:
Ik moet echt meer tijd steken in m'n piano
oh dat is ook tofff!quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop ik ook, wil wel samenspelen in een orkest ofzo.
Leuk is het zeker. Muziek is leven
Life is like a piano. What you get out of it depends on how you play it.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij ziet het leven wel heel zwart-wit he?
xDquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:25 schreef I. het volgende:
[..]
Life is like a piano. What you get out of it depends on how you play it.
Op je handen zitten totdat ze slapen, en dan je vriend aftrekken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om op mijn handen te zitten net zolang tot ze slapen en dan mezelf aftrekken.
zou je op jouw leeftijd nog zo met je bloedvatenstelsel spelen voor je het weet ga je de pijp uitquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om op mijn handen te zitten net zolang tot ze slapen en dan mezelf aftrekken.
Maar dat is gewoon enorm gay.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op je handen zitten totdat ze slapen, en dan je vriend aftrekken.
Net alsof het niet gay is.
ja maar als je snel bent voel je het niet dan telt het nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik verdomme eindelijk eens fatsoenlijk uitslapenquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou je op jouw leeftijd nog zo met je bloedvatenstelsel spelen voor je het weet ga je de pijp uit
Jelly? Kom dan!quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik verdomme eindelijk eens fatsoenlijk uitslapen
Is mijn hobby. Maar goed dat ik er ook mijn geld mee verdien.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Nee niks, ga gerust je gang. Had niet gedacht dat je dit dagelijks zou doen.
Was weer lekker gisteren xoxoquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is mijn hobby. Maar goed dat ik er ook mijn geld mee verdien.
KOEKOEK! MOKERHARD DIT!quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Alleen aantrekkelijke mensen.
ik ga net de hond uitlaten even geduldquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Alleen aantrekkelijke mensen.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is mijn hobby. Maar goed dat ik er ook mijn geld mee verdien.
quote:
quote:
Niks mis met piemels beroeren als man.quote:
Niks voor mij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met piemels beroeren als man.
Je wilt me niet oké, iemand moet de eerste zijn zal ik maar zeggen.quote:
Ik ben niet zo oplossingsgericht.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:43 schreef I. het volgende:
Hmm. Wordt tijd dat hier eens in oplossingen gedacht wordt.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oplossingsgericht.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:47 schreef I. het volgende:
Ik zal er eens even over nadenken hoe we dit kunnen oplossen dan.
Neequote:
Iedereen wil jou? Nja heb niet zo’n trek in delen met I.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je wilt me niet oké, iemand moet de eerste zijn zal ik maar zeggen.
[..]
Ik ben niet zo oplossingsgericht.
Trusteenquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, ik ga slapen. Welterusten allemaal
Tussen I. en mij is het puur platonisch. Niets om je zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Iedereen wil jou? Nja heb niet zo’n trek in delen met I.
Dankjequote:
Dankjewelquote:
Dat is niet strafbaarquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oké ik lig poedelnaakt in bed
Hmm, hier ga ik even een nachtje over slapenquote:Op dinsdag 10 september 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tussen I. en mij is het puur platonisch. Niets om je zorgen over te maken.
[..]
Dankje
[..]
Dankjewel
Het is half achtquote:
GA WERKEN!quote:Op woensdag 11 september 2019 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga je terug naar bed.
Dat is niet vroegquote:
Voor sommigen welquote:
quote:
quote:
Hoi flipsquote:
Hoi dud0rquote:Op woensdag 11 september 2019 07:56 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ben al vanaf 0515 bezig.
[..]
[..]
Hoi flips
hoe is het met flipsquote:
He wat jammerquote:Op woensdag 11 september 2019 08:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zwaaide niet naar jou, je moet je niet altijd aangesproken voelen he
Neequote:Op woensdag 11 september 2019 08:27 schreef Flippiee het volgende:
Cant we just talk
Talk about where we're going
Heerlijke vent ben je ook hequote:Op woensdag 11 september 2019 08:44 schreef Kiid het volgende:
Ik heb zelden zo uitgekeken naar een release sinds fifa 2019
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2019 08:27 schreef Flippiee het volgende:
Cant we just talk
Gisteren demo gespeeld en?quote:Op woensdag 11 september 2019 08:44 schreef Kiid het volgende:
Ik heb zelden zo uitgekeken naar een release sinds fifa 2019
Tiem tum tum, tididumquote:Op woensdag 11 september 2019 08:27 schreef Flippiee het volgende:
Cant we just talk
De #HYPE is ongekend groot. Alleen normale matches spelen wel anders dan Ultimate Team dus het is altijd afwachtenquote:
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
Zowaar gisteren gebabbeld met een meid waarvan ik denk: hé, volgens mij zijn we van beide kanten lekker bezig. Nog geen verliefdheid ofzo, maar wie weet.
Ik heb een lieve attentie gekocht voor mijn vriendinnetje die donderdag een avondopleiding gaat beginnen.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heerlijke vent ben je ook he
[..]
Klasse naatquote:Op woensdag 11 september 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
Zowaar gisteren gebabbeld met een meid waarvan ik denk: hé, volgens mij zijn we van beide kanten lekker bezig. Nog geen verliefdheid ofzo, maar wie weet.
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse naat
Altijd geweten dat het in je zat. Is ze lekker?
Jazekerquote:Op woensdag 11 september 2019 09:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse naat
Altijd geweten dat het in je zat. Is ze lekker?
Hoef je geen student voor te zijn en de chickies in Maastrichtquote:Op woensdag 11 september 2019 09:13 schreef TaMieke het volgende:
Wat is er nu gebeurt na die brief???ik mis de helft.
Nu alweer een ander. jezus..... komen die bij je aanwaaien ofzo.
Ik wil ook weer student zijn en in Amsterdam wonen
Ik hoef ook geen chickies. En maastricht...tja. Zelfs ik kom daar nooitquote:Op woensdag 11 september 2019 09:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoef je geen student voor te zijn en de chickies in Maastrichtyummie
Dat had ik ook toen ik overging naar vmbo TL ipv kaderquote:Op woensdag 11 september 2019 09:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb wel echt het idee dat mensen anders naar je kijken als je zegt dat je een master doet in vergelijking met dat je zegt dat je in de afronding van je bachelor zit.
Mensen kijken anders naar je als je zegt dat je in de sales werktquote:Op woensdag 11 september 2019 09:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb wel echt het idee dat mensen anders naar je kijken als je zegt dat je een master doet in vergelijking met dat je zegt dat je in de afronding van je bachelor zit.
Nee. Een fitte chick is hard. Ik hou meer van BBWquote:Op woensdag 11 september 2019 09:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Belangrijk om te weten. Een fitte chick is een goede chick
Volhouden!quote:Op woensdag 11 september 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
Big Black Wife?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee. Een fitte chick is hard. Ik hou meer van BBW![]()
Als ze een meter hoog is dan is dat wel vies dikquote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Big Black Wife?
Geef mij maar een fitte chick tussen de 55/60 kg
Hehehe geen dankquote:
Morgenochtend klaarzettenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb een lieve attentie gekocht voor mijn vriendinnetje die donderdag een avondopleiding gaat beginnen.
Zal ik dit vandaag in persoon overhandigen als ik terugkom van werk of zal ik dit morgenochtend klaarzetten thuis zodat ze dit ziet als ze thuiskomt van werk. Wat is jouw advies hierin Flipper
Geef mij maar een vrouw met een geode kont en brede heupen.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Big Black Wife?
Geef mij maar een fitte chick tussen de 55/60 kg
Denk dat dat tussen je oren zit.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:15 schreef naatje_1 het volgende:
100% waarquote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze een meter hoog is dan is dat wel vies dik
Goede kont is cruciaalquote:Op woensdag 11 september 2019 09:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geef mij maar een vrouw met een geode kont en brede heupen.
Het kan ook zijn dat het me gewoon meer zelfverzekerdheid geeftquote:Op woensdag 11 september 2019 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk dat dat tussen je oren zit.
En anders lekker oppervlakkig wel
stoppen met cokequote:Op woensdag 11 september 2019 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
Moet echt wat doen aan m'n levensstijl, sta alweer rood en het duurt nog 10 dagen voordat ome staat langskomt
Ik vertrouw op jequote:Op woensdag 11 september 2019 09:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe geen dank
[..]
Morgenochtend klaarzetten
Ja, maar een fitte chick heeft vaak een konTJE.quote:
Ik vind het erg filosofisch ingesteldquote:Op woensdag 11 september 2019 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk dat dat tussen je oren zit.
En anders lekker oppervlakkig wel
Ik verkondig alleen maar waarheden.quote:
Ach ja, zolang je nog eten in de kast hebt kom je die 10 dagen ook wel door.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
Moet echt wat doen aan m'n levensstijl, sta alweer rood en het duurt nog 10 dagen voordat ome staat langskomt
Komt door mijn signatuur.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:27 schreef Ivo1986 het volgende:
Wat doen jullie, ik kan de laatste pagina niet zien, wordt door IT automatisch geblokt
Nee der staat iets op pag 11 wat IT niet leuk vindquote:Op woensdag 11 september 2019 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het erg filosofisch ingesteld
[..]
Ik verkondig alleen maar waarheden.
[..]
Ach ja, zolang je nog eten in de kast hebt kom je die 10 dagen ook wel door.
[..]
Komt door mijn signatuur.
nou, nu je (bijna) een griet gescoord hebt.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dat nou een kostenpost was geweest
Apartquote:Op woensdag 11 september 2019 09:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee der staat iets op pag 11 wat IT niet leuk vind
25pp
Daar houd ik niet zo vanquote:Op woensdag 11 september 2019 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar een fitte chick heeft vaak een konTJE.
Ik wil een big asser in mijn bed
beetje zoals Kim K
Ben echt nog nooit naar de hoeren gegaan. Zit er ook niet op te wachten daar ervaring mee te krijgenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
nou, nu je (bijna) een griet gescoord hebt.
=> stoppen met naar de hoeren gaan
Boks, ik ook nietquote:Op woensdag 11 september 2019 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben echt nog nooit naar de hoeren gegaan. Zit er ook niet op te wachten daar ervaring mee te krijgen
Je boy ook niet plus dat rubbertje zit alleen maar in de weg. Al heb je daar soms wel gruwelijke chicks hoorquote:Op woensdag 11 september 2019 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben echt nog nooit naar de hoeren gegaan. Zit er ook niet op te wachten daar ervaring mee te krijgen
hahahaa, waarom niet?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig dat smaken verschillen anders zouden we allemaal achter dezelfde Flippie aangaanquote:Op woensdag 11 september 2019 09:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik dus wel. Een chick kan beter iets te dik zijn, dan iets te mager
kloptquote:Op woensdag 11 september 2019 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig dat smaken verschillen anders zouden we allemaal achter dezelfde Flippie aangaan
Als ik over de wallen loop word ik juist spontaan slap...quote:Op woensdag 11 september 2019 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy ook niet plus dat rubbertje zit alleen maar in de weg. Al heb je daar soms wel gruwelijke chicks hoor
Als je daar je zelfverzekerheid vandaan moet halen, zou ik toch eens meer aan jezelf gaan werkenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het me gewoon meer zelfverzekerdheid geeft
quote:
Loop jij standaard hard rond dan?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik over de wallen loop word ik juist spontaan slap...
Zal daar eens gaan staan speciaal voor jouquote:Op woensdag 11 september 2019 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik over de wallen loop word ik juist spontaan slap...
Niet alle, maar meer. Niet zo heel gek ook toch als het 80% van de tijd die je wakker bent inneemt ofzo. Volgens mij is een (goede) baan voor heel veel mensen ook een factor voor zelfverzekerdheidquote:Op woensdag 11 september 2019 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je daar je zelfverzekerheid vandaan moet halen, zou ik toch eens meer aan jezelf gaan werken
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal daar eens gaan staan speciaal voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |