Ja die mis ik ookquote:
Ontken het nou niet. Je voelt toch ook dat brandend verlangen elke keer als je een post van mij leest.quote:
Ik hoop het wel.quote:
@Limoentjuh is iemand die we missen.quote:
Motorblok!quote:
Die was er gisteren of eergisteren eventjesquote:
Dat klinkt best zielig ergensquote:Op woensdag 11 september 2019 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hun hart is veel te groot.
Daar zij ze mee geboren en daar gaan ze ook mee dood.
Vrouw of man maakt niet uit dusquote:Op woensdag 11 september 2019 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een gat en 37 graden, dan is @:dud0r tevreden
Je hebt gevers en nemers in deze wereldquote:Op woensdag 11 september 2019 08:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niets aan doen, zo zijn ze gewoon. Alleen maar geven en niets krijgen
Jaajaaquote:
Oef.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen de leuke.
Zoals jij![]()
![]()
[..]
Ik ben @:geerd niet.
[..]
We zijn vooral op elkaar verliefd he haagsiepaagsie van me
Hou alleen van mezelf.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt best zielig ergens
[..]
Vrouw of man maakt niet uit dus
[..]
Je hebt gevers en nemers in deze wereld
[..]
Jaajaa
[..]
Oef..
Ronaldogod gisterenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt best zielig ergens
[..]
[..]
Je hebt gevers en nemers in deze wereld
[..]
Jaajaa
[..]
Oef..
Alleen vrouwen voor mij hoor.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
..
Zal je vriendin en je kinderen leuk vindenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou alleen van mezelf.
Hee dudequote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ontken het nou niet. Je voelt toch ook dat brandend verlangen elke keer als je een post van mij leest.
[..]
Ik hoop het wel.
[..]
@:limoentjuh is iemand die we missen.
[..]
Motorblok!
Zonde dat ik het gemist hebquote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die was er gisteren of eergisteren eventjes
Uiteraardquote:Op woensdag 11 september 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou alleen van mezelf.
Wat een god hequote:
Thank godquote:
Zou je dat niks vinden een man die net zo erg al dan niet erger opgewonden raakt van Ronaldo?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Wat een god he
Ongelooflijk wat een klasse die man blijft hebben
[..]
Thank god
Een man die opgewonden word van Ronaldo valt 450% van de tijd niet op vrouwenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou je dat niks vinden een man die net zo erg al dan niet erger opgewonden raakt van Ronaldo?
Waren die doelpunten zo speciaal dan? Lijkt er vooral op dat er geen tegenstand was.quote:
Ik geloof je.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een man die opgewonden word van Ronaldo valt 450% van de tijd niet op vrouwen
Doen al die voetballers toch?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:32 schreef JJH het volgende:
Ronaldo zelf valt wel...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen al die voetballers toch?
[ afbeelding ]
Hey lekkere stootquote:Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, we hebben weinig keus.
Zo flauw maar ik vind dit nog altijd grappigquote:Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, we hebben weinig keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |