Ik kan makkelijk allerlei Koranverzen posten die jouw uitspraken ontkrachten, het zou handig zijn als je de Koran had gelezen voordat je zulke uitspraken doet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:36 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
[..]
Dat is het juist WEL!
Men roept op tot het doden van niet islamisten.
Indien men onder doodsdreiging bekeerd mag men blijven leven.
De islam wil alle niet islamieten dood maken.
Stop met het ontkennen van dit feit!
Nee inderdaad, je krijgt de keuze, bekeren, betalen of afgemaakt worden.quote:
Zoals in de steenrijke Golfstaten, daar is het nog slechter gesteld dan in Noord-Korea.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, overal waar religie de baas is is armoede en dood en verderf.
Wanneer ga jij Hijrah plegen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:39 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Zoals in de steenrijke Golfstaten, daar is het nog slechter gesteld dan in Noord-Korea.
Tijdens oorlogen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je krijgt de keuze, bekeren, betalen of afgemaakt worden.
Nou voor de laag/ongeschoolde gastarbeiders daar komt het toch heel dicht in de buurt. Dan mag jouw opa zich nog heel gelukkig prijzen met ons domme verdorven landje!quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:39 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Zoals in de steenrijke Golfstaten, daar is het nog slechter gesteld dan in Noord-Korea.
Zodra ik merk dat de gaskamers weer opengaan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij Hijrah plegen?
Mijn opa?quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou voor de laag/ongeschoolde gastarbeiders daar komt het toch heel dicht in de buurt. Dan mag jouw opa zich nog heel gelukkig prijzen!
Voor die paar rijken is het prachtig, de rest kan verrekken of sterven bij het bouwen van een voetbalstadion.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:39 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Beetje laf om dat te roepen net nu Nederland massaal van het gas af moetquote:Op dinsdag 10 september 2019 22:40 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Zodra ik merk dat de gaskamers weer opengaan?
Tja, bondgenoten van Amerika en Nederland.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor die paar rijken is het prachtig, de rest kan verrekken of sterven bij het bouwen van een voetbalstadion.
Geen gastarbeider nee.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je bent geen nederturk/marokkaan? Recentere aanwas?
Ja, uiteindelijk zijn het altijd die smerige westerlingen, dood moeten ze, allemaal!quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:42 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Tja, bondgenoten van Amerika en Nederland.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk zijn het altijd die smerige westerlingen, dood moeten ze, allemaal!
I rest my case.
Laten we vooral die verwerpelijke democratie niet vergeten te benoemen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk zijn het altijd die smerige westerlingen, dood moeten ze, allemaal!
I rest my case.
Welke democratiequote:Op dinsdag 10 september 2019 22:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laten we vooral die verwerpelijke democratie niet vergeten te benoemen.
Dan weet je gelijk ook weer waarom het daar ondanks religie financieel toch behoorlijk goed gaat: delfstoffen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:43 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik zeg alleen dat Wim-Lex en Maxima (zie de foto's die ik eerder had gepost) dikke maatjes zijn van de salafistische Golfstaten.
Mja, dit argument werkt ook in het voordeel van de Islam. Laten we het erop houden dat religie niets met welvaart te maken heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk ook weer waarom het daar ondanks religie financieel toch behoorlijk goed gaat: delfstoffen.
Zelfs met Nederlandse politici die meestal niet naar het volk luisteren hebben we hier meer democratie dan Turkije, Marokko en het hele Midden-Oosten bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:44 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Welke democratiein dit topic wordt er gejankt dat de politici niet naar het volk luisteren
Nu nog erachter komen dat de politici zowel daar als hier niet naar het volk luisteren maar andere belangen behartigen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zelfs met Nederlandse politici die meestal niet naar het volk luisteren hebben we hier meer democratie dan Turkije, Marokko en het hele Midden-Oosten bij elkaar.
Ik dank God mijn Agnostisch spaghettimonster op mijn knieen dat ik niet in zo'n shithole als Turkije of Saudi-Arabie woon, maar in een democratie als Nederland. Ondanks de beperkingen die die democratie heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:48 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Nu nog erachter komen dat de politici zowel daar als hier niet naar het volk luisteren maar andere belangen behartigen.
Dit.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Meer van dit soort scholen en snel!![]()
Wat een prestatie, geboren worden in Nederland.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik dank God mijn Agnostisch spaghettimonster op mijn knieen dat ik niet in zo'n shithole als Turkije of Saudi-Arabie woon, maar in een democratie als Nederland. Ondanks de beperkingen die die democratie heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |