Meer van dit soort scholen en snel!quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op verschillende moskeescholen onderwijzen docenten dat moslimjongeren moéten vertrekken uit dit 'ongelovige land' om zich te vestigen in een islamitisch land.
Zeker, zowel in de politiek als binnen de islamitische gemeenschap is men 'geschokt' door deze volkomen verrassende uitkomst van de verschillende onderzoeken.quote:
Dit is zeer wenselijk, dit is fantastsich.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Zorgelijk, zeer zorgelijk.
Erg moeilijk om effectief aan te pakken trouwens. Je kunt deze scholen wel sluiten, maar dan gaat het gewoon in huiskamers verder. Dus het reguliere onderwijs moet de ogen en oren openhouden en signalen doorgeven van ongewenst schaduwonderwijs, dat kan al wat opsporingsdiensten op het goede spoor zetten. En verder daar waar het kan imams aanpakken voor haatzaaien, dat moet binnen de huidige wetgeving volgens mij gewoon kunnen.
Dit.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:34 schreef Bloemkool het volgende:
Waarom is dit een verrassing vraag je je af. Geen enkele school met moslim onderwijs is noodzakelijk in Nederland. Gewoon allemaal dicht. Als je dat echt nodig hebt gooi je NL paspoort weg en vertrek.
Mooi weer spelen voor de bühne. Tief godverdomme toch donderstraal op. Elke schlemiel zag dit van mijlenver aankomen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zowel in de politiek als binnen de islamitische gemeenschap is onthutst gereageerd.
quote:Tijdens de lessen en uit de boeken leren kinderen welke groepen en soorten mensen 'vijanden' of 'ongelovigen' zijn, en gaat het over de doodstraf die onder anderen overspeligen, homoseksuelen, afvalligen of zogeheten 'tovenaars' verdienen. Kinderen krijgen hierbij invuloefeningen en multiple choice vragen. Ze moeten bijvoorbeeld kiezen welke straf de juiste is: a. zweepslagen, b. stenigen, c. doden met een zwaard.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
...over de doodstraf die onder anderen zogeheten 'tovenaars' verdienen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik vind het vooral schokkend dat men hier nu pas achter komt, terwijl dit al jaren bekend is bij mensen die géén oogkleppen dragen.quote:
Ditquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:34 schreef Bloemkool het volgende:
Waarom is dit een verrassing vraag je je af. Geen enkele school met moslim onderwijs is noodzakelijk in Nederland. Gewoon allemaal dicht. Als je dat echt nodig hebt gooi je NL paspoort weg en vertrek.
Ik vind het een positief nieuwsbericht.quote:Op verschillende moskeescholen onderwijzen docenten dat moslimjongeren moéten vertrekken uit dit 'ongelovige land' om zich te vestigen in een islamitisch land. Dat blijkt uit onderzoek van Nieuwsuur en NRC Handelsblad naar salafistische instellingen die buiten het reguliere onderwijs vallen.
Mwah, meer dan 50 scholen die hun leerlingen leert dat alle niet moslims gedood dienen te worden......ik kan me voorstellen dat dat voor sommige struisvogels nog wel schrikken is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:52 schreef Hathor het volgende:
Moet het nu nog steeds onderstreept worden wat voor een kwaadaardig gezwel dat salafisme is? En zijn er serieus nog steeds mensen die geschokt zijn na het lezen van dit soort berichten?
Bron aub?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mwah, meer dan 50 scholen die hun leerlingen leert dat alle niet moslims gedood dienen te worden
Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Zorgelijk, zeer zorgelijk.
Erg moeilijk om effectief aan te pakken trouwens. Je kunt deze scholen wel sluiten, maar dan gaat het gewoon in huiskamers verder. Dus het reguliere onderwijs moet de ogen en oren openhouden en signalen doorgeven van ongewenst schaduwonderwijs, dat kan al wat opsporingsdiensten op het goede spoor zetten. En verder daar waar het kan imams aanpakken voor haatzaaien, dat moet binnen de huidige wetgeving volgens mij gewoon kunnen.
quote:
quote:Kinderen op salafistische moskeescholen leren dat mensen met een ander geloof of levensovertuiging de doodstraf verdienen.
quote:Nieuwsuur en NRC identificeerden minstens vijftig onderwijsplekken die salafistisch zijn of er sterk door worden beïnvloed.
Die zitten nog in de ontkenningsfase en zullen de bron aanvallen met verwijten van racisme, nationalisme en xenofobie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mwah, meer dan 50 scholen die hun leerlingen leert dat alle niet moslims gedood dienen te worden......ik kan me voorstellen dat dat voor sommige struisvogels nog wel schrikken is.
Maar dat hoeft niet te betekenen dat ze alle vijftig leren dat ALLE ongelovigen dood moeten, een deel is vast van mening dat de doodstraf alleen nodig is voor afvallige en homoseksuelen!quote:
Kijk de uitzending maar terug, daar zat het in.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:03 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet gelezen dat alle niet-moslims dood moeten zoals voetbalmanager claimt.
Dat doen ze echter helemaal nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:40 schreef thedeedster het volgende:
Kop artikel is verkeerd. Moet zijn: enkele struisvogels halen hun kop uit het zand.
Misschien zijn er wel een paar van de meer dan 50 salafistische scholen die hun leerlingen leren dat in sommige gevallen niet moslims niet de doodstraf verdienen. Gelukkig zeg, ik begon me al bijna zorgen te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:03 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet gelezen dat alle niet-moslims dood moeten zoals voetbalmanager claimt.
Hoe dan, als het later vanavond pas wordt uitgezonden?quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kijk de uitzending maar terug, daar zat het in.
Ik zeg toch enkele? Ik bedoel de journalisten en de anderhalve man en een paardenkop, bij wie nú een lichtje gaat branden.quote:
Ik heb nog steeds geen bron gezien, geen onzin verspreidenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel een paar van de meer dan 50 salafistische scholen die hun leerlingen leren dat in sommige gevallen niet moslims niet de doodstraf verdienen. Gelukkig zeg, ik begon me al bijna zorgen te maken.
Natuurlijk ff opnemen voor je broeders en zusters in het geloof + joden en christenen kunnen natuurlijk gewoon yizya betalen en zich laten vernederen door hun Mohamedaanse overheersers.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:03 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Er zat een fragment in het NOS-Journaal van zes uur.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Hoe dan, als het later vanavond pas wordt uitgezonden?
Je kan gewoon de OP lezen. En als je selectief de ogen sluit voor bepaalde, via onderzoek nu bewezen, feiten....dan kan ik daar weinig aan doen. In de OP staan al je bronnen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:08 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bron gezien
Dacht dat je de politici bedoeldequote:Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zeg toch enkele? Ik bedoel de journalisten en de anderhalve man en een paardenkop, bij wie nú een lichtje gaat branden.
Ik verwacht weinig veranderingen.
Geeft niet. Ik was ook niet overduidelijk.quote:
Heb het opgezocht, heb niets teruggezien dat zijn (onderstaande dikgedrukte) uitspraak bevestigt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zat een fragment in het NOS-Journaal van zes uur.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mwah, meer dan 50 scholen die hun leerlingen leert dat alle niet moslims gedood dienen te worden......ik kan me voorstellen dat dat voor sommige struisvogels nog wel schrikken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |